DISKUZE K ČLÁNKU

Ericssona strašně naštval pokyn týmu, aby v Mexiku pomohl Leclercovi

Marcus Ericsson přiznává, že byl hodně rozzlobený, když ho Sauber ve Velké ceně Mexika požádal, aby obětoval svůj závod ve prospěch Charlese Leclerca.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ericssona strašně naštval pokyn týmu, aby v Mexiku pomohl Leclercovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 31.10.2018 08:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 30.10.2018 13:53
Bez pokynu by Sony rozhodně bojoval o bednu, tak… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2018 15:07
Je pravdou že brzdění soupeřů tím druhým z týmu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Nevím co všichni mají proti Soníkovi.
    Nemyslím že byl tak úplně marný jak všichni tvrdí,
    ... to si spíš myslím že Charles je supertalent a bude zatápět Sebovy - třeba
    jako když byl mladý Ham proti Alonsovy.

    Četl jsem že Markus jde do IndyCar, to mu přeju, tam může ukázat více talent protože tam mají více vyrovnáná auta.

    Nechápu proč toto neudělal Alonso? 17
    Myslel jsem že Indy pro něj bude nejlepší. Považuji IndyCar po F1 a možná F2 nejlepší formulové závodění. Možná si to fernando svou "karmou" posr*al už úplně všude .... nevím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je pravdou že brzdění soupeřů tím druhým z týmu se začíná využívat docela dost. Dnešní formule se velmi špatně předjíždí (často to chce až o 2s rychlejší auto) a nese to sebou tyto praktiky. Na čele to vidíme také poměrně často, a tomu druhému to někdy likviduje závod. Ale nemyslím že se s tím něco nadělá. Možná mě napadlo že by se do poháru konstruktérů započítávalo vždy jen to právě horší auto z týmu. Mělo by to tu výhodu že tým by chtěl oba jezdce co nejlepší kvality, a strategie by se vymýšlela co nejlepší pro oba, ne s maximalizací výsledku jen jednoho. Prostě by za "obětování" jednoho jezdce pro druhého zaplatili. Nevýhoda je že by tým musel bodovat oběma jezdci aby si do PK něco připsal. No byl to jen nápad narychlo, chce to hlavně udělat přístupnější předjíždění, ne s DRS, ale přirozeně, ne ani moc snadno, no ne ani tak těžce jako dnes. Makaj na tom tak snad to bude lepší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Takovýhle kraviny mě vždycky pobaví... Proč to vůbec píšeš, když i v samotném příspěvku uznáš, že je to naprostá kravina... 02

      Napadá mě úsměvná situace, kdyby např. Leclerc jel 6. a Ericsson 10... CL zajede do pitu první a propadne se na 10 místo za ME... Místo pokynu, aby na to tlačil a bojoval o životní výsledek, tak dostane pokyn, aby brzdil vozy za sebou a zvýšil tak šanci na bodované umístění ME... Protože samotné 6. místo by bylo tým k h... Takže krásná ultrastupidita... Ale asi sis nemohl pomoc... 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Však jsem byl obohacen tvým dobrým postřehem, domyslel jsi to dobře. Nápad byl smeten ze stolu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Bez pokynu by Sony rozhodně bojoval o bednu, tak jako vlastně celý rok 20

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Slavné jméno se vrací k Ferrari

Mick Schumacher se stává členem Pilotní akademie Ferrari, s F1 týmem ho čekají 2 testy

Adrian Newey se svou rudou složkou

Red Bull přišel na způsob, jak znovu naplno zaujmout Neweyho

Toro Rosso v posledních testech roku 2018 v Abú Zabí

Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Fernando Alonso s McLarenem MCL33 v Brazílii

McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

Max Verstappen s trofejí po GP Brazílie

Verstappen už Ricciarda jasně předčí, tvrdí Helmut Marko

Maurizio Arrivabene (vlevo) v pozici šéfa týmu i přes vzrůstající formu Ferrari skončil

Vsadili ve Ferrari při volbě nového šéfa týmu na správnou kartu?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama