DISKUZE K ČLÁNKU Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni

Force India oslavovala dvojí bodový zisk a Haas se těšil z nejlepšího výsledku na domácí půdě. O to těžší bylo zklamání několik desítek minut po závodě, když FIA oznámila diskvalifikaci Estebana Ocona a Kevina Magnussena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 22.10.2018 12:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2018 08:25
Aby mohli odjet pár kol před nájezdem na rošt … »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2018 08:32
Nebudu se vyjadřovat k penalizacím, jelikož to… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2018 09:09
O to sejmutí Alonsa bolí více, věřím že díky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Naprostý souhlas! Podvody v F1 se musí trestat!
    Jsem přesvědčený, že i rychlík Pérez ma na věc stejný názor,.. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Pěkně no. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    O to sejmutí Alonsa bolí více, věřím že díky tomuhle by na těch bodech byl. McLaren by je kvůli FI potřeboval, vypadá to na prohraný souboj.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Já bych řekl, že to bude dost natěsno.
      Forza FI 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Škoda že Stroll tam není schopen dostat syna předčasně 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Alonso začíná mít těch zpřátelených jezdců čím dál více, hehe 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Je to složité, moc špatně se předjíždí a jezdci v druhé polovině roštu tam do toho jdou po startu skoro hlava nehlava. Ale jinak jsem to myslel tak že Stroll by ve FI podle mě nebyl takovou zárukou na body jako Ocon, pokud teda není zrovna DSQ.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Nebudu se vyjadřovat k penalizacím, jelikož to jsou prostě stanovená pravidla,
    ... ale ren Stoffel není na bodech ani když 4 jezdci vypadli a 2 byly diskvalifikováni.
    Ach jo! 02 10

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    dost dobře nechápu, jak se takovéhle "chyby" mohou stát. ten průtok bych snad ještě dokázal pochopit, i když by to mělo být všechno ze strany týmů dostatečně ohlídané, aby pilot třeba omylem moc nešlápnul na plyn a nepřekročil to 03. ale neuhlídat celkovou spotřebu na závod? proč jim do nádrže vůbec dávají víc, než smí spotřebovat?
    jinak osobně bych tyhle omezení zrušil. hlavně ten průtok je nesmysl. udělal bych nádrž o nějakém určeném maximálním objemu, a starejte se kdy a jak palivo spotřebujete.....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Aby mohli odjet pár kol před nájezdem na rošt (reconnaissance laps), zaváděcí kolo a pak i kolo po projetí cíle zpět do boxů.
      Hlídat průtok nesmysl není - dokážeš si představit, co by se pak dělo v kvalifikaci?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jo, to chápu. ale vždyť klidně ty nádrže mohou být na 110kg a mít to včetně těch nájezdových kol a včetně dojezdu do boxů.
        co se průtoku týká, tak by mě nějaká divočina v kvaldě vůbec nevadila. alespoň by se vidělo, co ta současná technika zvládne, kdyby nebyla administrativně omezována.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Některé okruhy máš delší, jiné kratší.. takže vždy bys měl na kratších rezrevu, která by šla zneužít. Průtok - divočina: to už tady bylo.. a jde také o náklady - rozdíl mezi továrními týmy a zbytkem by byl ještě větší.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            o té rezervě bych řekl spíše využít, než zneužít. všichni by na tom byli stejně a měření by bylo podstatně jednodušší. prostě tady máš nádrž a starej se.
            ohledně průtoku - zase by to bylo jen o risku, kolik který motor vydrží. pokud mají všichni tři motory na sezonu, tak si i "továrna" musí rozmyslet, kolik z životnosti bude obětovat na kvalifikační kolo. ale opět by to bylo pro všechny stejné. tým v čele by třeba přistoupil "konzervativněji" a jeho pronásledovatel by to "nabil" naplno.... prostě myslím, že by to mohlo být zajímavé.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama