DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes je odhodlán sáhnout po týmové režii

Závod na americkém okruhu v Austinu ještě ani neodstartoval a fanoušci Formule 1 se již mohou těšit na nasazení případné týmové režie na špičce pole. Mercedes totiž nechce ponechat nic náhodě a jestliže bude Lewise Hamiltona na jeho misi za pátým titulem mistra světa zapotřebí podpořit, nebudou na boxové zdi nikterak váhat a jeho stájový kolega dostane příslušné pokyny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes je odhodlán sáhnout po týmové režii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.10.2018 16:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 21.10.2018 11:01
http://f1news.autoroad.cz/novinky/93079-bottas… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 21.10.2018 11:25
"...Sportovní šéf Mercedes po Velké ceně… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 21.10.2018 12:17
Bottas byl dvojkou od první chvíle, co do týmu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    [odkaz na stránku]

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Také tam ovšem tehdy mimo jiné říkal "Vždy jsme říkali, že když se dostaneme do poslední čtvrtiny šampionátu a jeden s jezdců bude mít velkou [bodovou] výhodu, pak bychom mohli přijmout určitá nepopulární opatření."

      ......... popravdě v dnešním závodě to samé již čekám i od Kimiho. Podle mě má ve smlouvě určenou "pomoc" pokud již nemá matematickou šanci na titul a druhý ano, což tento závod bude poprvé. Arrivabene se několikrát zmínil že to je o matematice, jestli je to tak tak teď Kimi (pokud bude šance a bude mít smysl) bude muset. Bottas už je v tom oficiálně nějakou dobu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      "...Sportovní šéf Mercedes po Velké ceně Německa 2018 dostal otázku, zda je finský pilot nyní dvojkou. "Ne," odpověděl rezolutně..."

      Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/93079-bottas-neni-dvojkou-wolff-tymovou-rezii-odmita-ferrari-z-nelegalniho-motoru-nepodezriva
      Na konci každé sezóny využívají týmy bojující o tituly týmovou režii. Aby na začátku i uprostřed sezóny nechali své piloty závodit. Výjimka je pouze Ferrari. Tam se jezdí na jediného pilota od začátku.
      A tak mi příjde zcela logické, že v Německu Wolff tvrdil, že Bottas dvojkou není, ale v USA už dvojkou je. Vždyť titul získat nemůže ani teoreticky. Tak proč by nemohl pomoci Lewisovi?

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Bottas byl dvojkou od první chvíle, co do týmu přišel. Pokud by chtěli mít dva vyrovnané jezdece, vzali by Alonsa... 13

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Iscarian

          Iscarian

          89.177.215.XXX
          Rok 2007 McLaren? Stačí? 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Podle mne tvrdíš nesmysl. To, že Bottas je většinou pomalejším pilotem, než Hamilton, ještě neznamená, že je od začátku dvojkou. Stejně jako to neznamená, že mu tým bude servírovat jednu strategii za druhou na kterých prodělá a které budou ve prospěch Lewise. Vzpomenu-li na loňské Maďarsko, tak tam mne tým i Lewis utvrdili, že jedou minimálně první půlku sezóny, každý za sebe, ve prospěch týmu a fér. Kdyby totiž byl Bottas dvojka, jak se tu snažíš nesmyslně tvrdit, tak by se nikdy na konci závodu nevyměnili zpět a Lewis by stáhnul náskok Vettela o další tři body.
          Stejně tak bys mohl tvrdit, že byl Rosberg dvojkou od začátku. A také to tak vypadalo až do doby, kdy začal mít Lewis větší problémy s technikou. Najednou se stala ona "dvojka" mistrem světa.
          To, že mám v týmu dva vyrovnané piloty ještě neznamená, že tým nejede na jedničku a dvojku. A naopak. I dva piloti s různou výkonností mohou mít v týmu vyrovnané podmínky. Proto mi připadá tvé tvrzení nesmyslné. 03

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hezký. Že Hamík vrátil pozici máš za důkaz toho, že tam žádná TR nebyla. To, že Vettel v Rakousku dojel těsně za Kimim, tě neodradí od názoru, že v té době mělo F TR proti KImimu.
            No jo, není nad konzistentní postoj. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ferrari je opravdu vyjímkou. Je to jediný tým ve všech sériích, který jede od počátku na jedničku týmu a přitom pravidelně nechává dojet dvojku před jedničkou. V nejdůležitějších chvílích šampionátu dokonce nechá jedničku dojet za křídlem své dvojky. 11 11 11
        To se jinde opravdu nevidí. To jsi trefil správně. 12

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.215.XXX
      A? V červenci byla jiná situace než teď v říjnu. Navíc je asi všem jasné, že Bottas na Hamiltona nestačí (za mě bohužel, ale tak to je).

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama