DISKUZE K ČLÁNKU "Vandoorne je jedním z největších talentů Formule 1," tvrdí Alonso

Fernando Alonso se podivuje nad podivnou situací ve Formuli 1, která přijde o jeden ze svých největších talentů. Pro Stoffela Vandoornea se nenašlo místo, proto od příštího roku bude závodit ve Formuli E.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vandoorne je jedním z největších talentů Formule 1," tvrdí Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 17.10.2018 08:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasovali 3 lidé) 16.10.2018 11:32
Koukni se na jeho odstup v kvaldě oproti Alíkovi.… »
» Radovan Č. (Hlasovali 2 lidé) 16.10.2018 08:29
Asi nemá nadupanou peněženku jako prvotřídní… »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 16.10.2018 07:57
Stoffel na rozdíl od Leclerca žádné výsledky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Stoffelovy výkony byly dva roky velmi průměrné. Dostal dle mě u McLarenu celkem velkou šanci, bohužel se jí nedokázal chopit lépe.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jedním z 10-ti největších talentů, nebo jedním z 1000 největších talentů? Tak jak tak toho moc neukázal. V lepším případě chce pomoct kolegovi, v horším sobě.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    88.102.75.XXX
    Asi nemá nadupanou peněženku jako prvotřídní borci z Ruska.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ArtaBAN

      ArtaBAN

      46.39.169.XXX
      To asi rozhodne nema ,ale pokud se podivam na jeho ucinkovani v nejvyssi lize tak za 3 sezony zavodeni nepredvedl nic, cim by si zaslouzil smlouvu v nektere staji (pripadne pokracovani v McL) ,jak by rekl klasik .... nenadchl ani neurazil ....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Koukni se na jeho odstup v kvaldě oproti Alíkovi. Průměrně bych tipoval že to je tak 0,3 s. No a pokud kouknu na Hama a Botase, tak ten rozdím lepší o moc nebude. Ono zatím neměl techniku na to aby mohl nějako zazářit.
        A i když Alíka nemusím, tak musím uznat jednu věc. Je to špičkovej jezdec. A prosadit se proti němu by dalo zabrat i spoustě vyježděným jezdcům.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Stejně si myslím že je škoda že si ho nevzal RedBull na zkoušku do TR, po pár závodech by bylo jasné jak na tom je. Takhle tu zůstaly pochybnosti zda pro F1 je či není dost dobrý. Takový Norris to teď v McLarenu bude mít jednoznačně lehčí, Sainz není Alonso, a ještě k tomu tam Sainz zrovna také přechází, takže tam nebude výhoda domácího jezdce. Naopak docela cítím náklonnost Zaka k Norrisovi, prý se znají ty rodiny velice dobře.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Co vlastně WEC? Pořád je to ta na rozdíl od F1 naprosto nepředvídatelná a super série?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to přechodný rok, Toyota nemůže za to že tam zůstala sama. A taky si myslím že pro pohony bez hybridu se toho může už jen málo udělat navíc, ty časy na kolo už opravdu nejsou daleko. Půl sekundy už je v F1 docela hodně přijatelné 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Je ale fakt, že určitej prvek nevyzpytatelnosti tam je- diskvalifikace pro porušení pravidel 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Je tam toho více, koukni na Buttona, myslím že maj na to být nejlepší ze zbytku světa, ale spolehlivost je silně proti nim. Ono na to Toyoty dojížděli celé roky, jinak rychlostí tam už byli. Škoda že s Audi a Porshe ne nepodařil najít nějaký dočasný konsenzus než přijdou v platnost nová pravidla, byla by to větší zábava.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Mě šlo spíš o to, že jsem si na to vzpomněl, když tu zase Alonso někoho/něco obhajuje a není to úplně založeno na reálných základech 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Však přiznává že soukromníci nemůžou čekat že budou tam kde je Toyota po 10 letech. Jak jsem napsal, namyslím že pro soukromníky se dá udělat ještě více, ten rozdíl rychlosti už asi nebude lepší, půl sekunda je podle mě přijatelná. Nikdo nepopírá že Toyota vládne, a nemyslím si že by to mělo být jinak.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Však je správné, že vyhrává nejlepší.
                  Jen Alonso ať mlčí o vyrovnanosti 13

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Co je na tom říci že soukromníci jsou v závodě z hlediska jednoho čistého kola mnohem více blíže, ale ve vytrvalostních závodech nerozhoduje jedno kolo? Opravdu dostali nálož 4 kol jen díky čisté rychlosti? Já ten závod viděl, a věř že tomu tak není a v ideálním případě kdyby rozhodovala jen ta rychlost tak jsou Toyotě mnohem blíže. Záleží tam už na mnoho věcech, a je to i o tom dostat z toho možné maximum, a v tom je Toyota jinde. Půl sekunda na kolo, je to přijatelné nebo ne? Podle mě se nedá čekat více. Ostatní musejí také naplňovat svůj potenciál na maximum. Ono vždy se to dá říci lépe, já bych mu to taky upravil. "Podle mě už jsou co se týče rychlosti velmi blízko, ale musejí se také naučit lépe zvládat závody jako takové, a samozřejmě zvládat techniku po spolehlivostní stránce, tam mají ještě velký potenciál" 13 A stejně by to dostal sežrat 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Jinak já si myslím že jsou si tak blízko že bude záležet i na typu okruhu. Někde by je totiž již mohli reálně ohrožovat, protože ve Fuji byli soukromníci v prvním a druhém sektoru minimálně ve stejné lize. A rychlost dosahovali soukromníci o dost větší než Toyota. Toyota nedovolila třeba poslední úpravy "vyrovnanosti" pro LeMans, protože tam by prý už byly horší než soukromníci. A to si piš že teprve pak by byli pořádně pro smích, to by se ti líbilo co 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Pěkně to okecáváš, ale když bys to teda převedl na tu F1, tak půl sekundy je hodně. Však když měl/má Mercedes náskok půl sekundy na nejbližší, tak se mluví o super dominanci 13

                      A mimochodem, pamatuju si vaši obhajobu ze začátku šampionátu, kdy Toyota měla náskok několik vteřin na kolo- ve vytrvalostních závodech přeci nejde o čas na kolo, v závodě se toho může stát. Tak jak to teda je 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Kouknul jsem se na Suzuku kolik že to měl výhodu Mercedes, jen přes sekundu 12 (neboj vím že tam hráli roli okolnosti)

                        A ano, okecávat to je přece smysl, jedna strana bude řvát chceme víc, druhá už maj dost, Alonso určitě nebude říkat že ostatní musej být ještě rychlejší 18 Však je zajímavé jak se nadává na Alonsa, přitom Hisatake Murata vypustil tak krásnou větu „Pravidla naštěstí neredukují sílu bojovnosti ducha, a to je to, co dělá rozdíl čtyř kol v cíli." A máš to 11

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • daaviid23

                          daaviid23

                          90.182.169.XXX
                          Však pořád říkám, že mě nezajímá jak je to doopravdy. Ať má Toyota náskok třeba minutu na kolo.
                          Ale ať Alonso laskavě přestane s těmi....ehm divnými řečmi 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama