DISKUZE K ČLÁNKU Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

Fernando Alonso si po svém rozhodnutí opustit Formuli 1 každý závod užívá jako oslavu, byť závodí s nekonkurenceschopným McLarenem. Co se mu nelíbí na současné Formuli 1 a kdy podle něj dojde k jejímu zlepšení?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.10.2018 08:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 15.10.2018 09:22
Pěkně to shrnul 01 Zkusím to brát jako on, a… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 15.10.2018 13:19
Fernando má recht, bohužel »
» Jirka_1 (Hlasovali 5 lidé) 15.10.2018 15:53
Je pravda, že od dob Schumachera a tehdejších… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Alonso je tímto svým prohlášením ohledně roku 2021 a k Liberty nějak moc pozitivní, což je u něj trochu nezvyklé, a tudíž podezřelé 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubajs

    kubajs

    82.117.139.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.12.XXX
    Kecy v kleci, f1 co je teď je ok. To chcete zase barichela s 5ti litrama paliva v nadrži aby vyhrál q a mohl brzdit všechny za sebou a darovat vítězství natankovanému šumimu? Nebo zase neměnit gumy v závodech, nebo aby tu jezdily o 10s na kolo pomalejší zjevy jako 2009? Pamatujete na trulliho vláček v alonsem opěvovaných dobách. Kdyby se letos ferko nezhroutilo samo do sebe, mohla to být jedna z nejlepších sezon za posledních 15let

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    Fernando má recht, bohužel

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pěkně to shrnul 01 Zkusím to brát jako on, a zbytek letošních závodů s ním si prostě užít. Ten chlap bude hodně chybět, ať už ho někdo žere nebo nesnáší, je obrovskou osobností a mě bude jeho jízda v F1 hodně scházet.

    Co se týče "nápravy" F1, je to podle mě složitější než to vypadá a sláva jakou měla F1 je podle mě nenávratně pryč a nevrátí se to. Přijde mi skoro sci-fi aby dnešní mládež sledovala závod 2h a hltala kvalifikaci s tréningy a to vše okolo, nevidím tam moc příležitost aby je to připoutalo k tv, a těch důvodů je spousta jak na straně F1 tak na straně nového věku. Za mě, zavedeného fandu po 2 desetiletí, mohu říci že na mě doléhá oproti dřívějšku především absence pocitu něčeho výjimečného, tam kde jsem si dříve dokázal říci wow mám teď spíše rozpaky. Chyby jezdců nejsou trestány jak by měly být a ta sterilita a bezpečnost okruhů zašla daleko, všeho šetření je pro F1 špatné, s tím spojené penalizace jsou zlé, zvuk mi schází, jezdce již nevnímám jako hrdiny a je toho ještě více. Třeba je to ale normální a k určitému nasycení dochází neustále, vše je pomíjivé, bacha na to.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Je pravda, že od dob Schumachera a tehdejších možností, jak provést závodní strategii, kdy si dokonce vymysleli 4 zastávky v boxech, to dnes není. F1 se změnila v ekozávod, honí se litříky, přitom tisíce diváků propálí jen v kolonách před a po závodech tisícinásobky těchto hodnot.
      F1 se stala tak drahá, že si ji prakticky nikdo nemůže dovolit provozovat. Proto je problém dostat do pole další stáj, na F1 se nedá vydělat, vyrobit nějaký zisk. Všechno je o dotacích a jen jakási pofidérní chuť závodit drží zavedené stáje v poli. Myslím, že F1 brzy skončí, Haase a spol. nemusí bavit vrážet peníze do něčeho, kde nemá naději na úspěch, vyhrát aspoň jednu nebo dvě VC za sezónu, nemluvě o titulu. Ale co, aspoň jsem zažil Sennu, Mansella, Schumiho, Alonsa...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.191.XXX
      Do F1 by se mel vratit sterk do únikových zon, aby byly zavodnici trestani. Takto si tam jezdi kazdy kde chce a vubec netedi sirku trati. Divak by jiste ocenil trest hned a ne nejake cekani na komisare. Vse vyasfaltovane je špatná cesta.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      185.151.252.XXX
      Tak to asi záleží. Je mi přes 20 tak nevím jestli zapadám do kategorie mládež 12 , ale já třeba osobně bych byl nejradši, kdyby každý závod měl limit oněch dvou hodin a ne třeba jen hodiny a čtvrt jako na Monze. Co se týče toho, že před 12 lety (Alonsův příklad) byly závody zajímavější. No já nevím. Mám to asi stejně jako Hamilton, který říkal, že jako dítě (a to je ještě o deset let starší) u závodů F1 bez problémů usínal. Sám si pak pamatuju na článek v časopise Speed z roku 2006, kde jeden z autorů psal, že F1 je tak akorát vhodná k po obědovému spánku 12 . Tím nechci nijak hanovit zmíněné roky jen říkám, že se komentáře k F1 zase tak moc nezměnily 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        snebko, tobě jedinému dávám za pravdu. Ty závody se zase tolik nezměnily. Změnilo se závodění. Což je podle mne rozdíl.
        Já zažil prakticky celou "Zlatou éru sedmdesátých let" a i tehdá bylo dost nudných závodů. Ale bylo to o závodění, o emocích, o riziku. A tehdá i o sportu. Bohužel umírali při tom lidé.
        A tak se toho chopili jistí lidé-zachránci. A ti z F1 udělali naprosto bezpečnou, ale sterilní soutěž, kterou povýšili na show, jež jim nesla obrovské zisky. Jen sport se z této rádobysoutěže jaksi vytratil. 05
        A tak se stále již mnoho let řeší, kdo měl být kdy a jak penalizován za něco, co v sedmdesátých letech bylo penalizováno jaksi automaticky a bez komisařů.
        A tak se tu "perou" příznivci sedmdesátek s příznivci osmdesátek, devadesátek, milénia i prvního desetiletí s druhým desetiletím v novém tisíciletí. I když nevím, kdo by mohl být příznivcem těch novodobých tradic?
        Snad Vettelovci, či Hamiltonovci!? Ale stejně tak se dají aplikovat podobné principy obdivovatelů na minulá desetiletí. ( Schumacherovci, Sennovci, Prostovci....)
        F1 je nejen sterilní, ale i inflační. Dříve totiž, bylo udělováno mnohem méně bodů za mnohem větší výkon i riziko, než dnes? Dřív nebyly žádné automaty, ani poloautomaty, stejně tak nebyly žádné elektronické berličky. A tak záleželo mnohem více na závodnickém umění pilotů. A to čím dál více proti proudu času.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama