DISKUZE K ČLÁNKU

Trest pro Alonsa ano, pro Magnussena ne. FIA vysvětluje rozhodování svých komisařů +VIDEO

Ředitel závodů Formule 1 Charles Whiting vysvětluje, proč Kevin Magnussen nebyl potrestán za obranný manévr na rovince při útoku Charlese Leclerca, při němž došlo ke kolizi, a proč byl naopak penalizován Fernando Alonso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trest pro Alonsa ano, pro Magnussena ne. FIA vysvětluje rozhodování svých komisařů +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 09.10.2018 15:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nardo (Hlasovali 3 lidé) 09.10.2018 14:27
Čo je toto za nezmysel?! Alonso nevyšiel mimo… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 09.10.2018 08:05
Mrknul jsem na to několikrát, a pohyb Leclerca a… »
» jako (Hlasoval 1 člověk) 09.10.2018 08:18
Alonsovu frustraci chápu... a ze asi nechtel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nardo

    Nardo

    188.167.254.XXX
    Čo je toto za nezmysel?! Alonso nevyšiel mimo trať úmyselne, tak prečo by mal dostať trest? Je snáď niekde napísané, kde a ako sa musí vrátiť na trať? Stroll Alonsa vytlačil a on sa vďaka tomu cez neho dostal, takže akoby mu Stroll pozíciu prenechal...nevidím dôvod trestať ani jedného z nich, pretekársky incident...ale kto chce kam, pômožme mu tam, f1 ide dole...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    185.51.250.XXX
    Alonsovu frustraci chápu... a ze asi nechtel poustet zpátky Strolla po tom co ho nebezpe ne vytlacil.... Ale zde ma Whiting pravdu a penalizace opravnena pro oba, za pokazde jiny prohresek. Tam je argumentace jasna a logicka.... Ale to co rika o Magnusseonovi je blabol a obhajovani manevru, ktery se nedela, je nebezpecnej a je to jasny blokovani. Nikdo to nedela.. delal to Verst na Kimiho v Belgii a v Madarsku(loni nebo predloni).. A nechali to, tak ted si nakakali do pusy a musi to taky nechat.... Vetsina se brání a jde do defenzivi mnohem drive... I manevr Schumiho na Rubense v madarsku par let zpátky byl mnohem "zavodnejsi"... kde jeli bok po boku a Schumi ho postupne tlacil do strany a chtel aby se Rubens stahl.. ale i tak na konec taky ucukl. Vypadalo to hrozně ale bylo to zavodeni... To co předvedl Magnum je jasny blokovani.. Ceka az se mu utocnik nalepi na auto a pak kam se hne tam to pošle.. Tak hrajou machyrci v online hrach... A vetsinou to odnese ten vzadu... cehoz si jsou jezdci vedomi. Stesti ze to na konec bylo bez nejaky mega bouracky a doplatil na to vyjimecne nejvice on sam.. Ale Leclerkovi taky zkazil zavod.. A když uz to nechali komisaři bez postihu..Tak meli dat aspon po zavode nejaky upozorneni vsem o tehle manevrech a nebo trestný body udelit Kevinovi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mrknul jsem na to několikrát, a pohyb Leclerca a Magnussena nevidím jako že by nastaly přesně ve stejnou chvíli, ale jestli tam na videu mezi těmi pohyby viděl jen jeden snímek, tak se asi nekoukal na tohle video, ale na nějaké tři fotky které mu tam připravil Steiner.

    Strollova a Alonsova penalizace je celkem jasná. Osobně bych za zkrácení šikany vlastní chybou dával vždy 5s, ať je jezdeckou chybou vždy potrestán. Třeba Bottas před Verstappenem si tam také jednou pořádně zkrátil šikanu když nedobrzdil, za tohle by podle mě měl být jezdec trestán a ne že se zkrácením šikany potencionálně ztracený čas vykompenzuje.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Taky nevím jaké video viděl, ale já naměřil mezi prvním pohybem Leclerca a prvním pohybem Magnusena 1,3 sekundy.

      Za zkrácení šikany bych rovněž uděloval trest automaticky.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        souhlas. jen bych ještě doplnil trest pro Strolla za nedodržení limitů tratě v zatáčce na začátku videa. je tam jasně všemi koly za bílou čárou, až nahoře na obrubníku.
        tohle je věc, která mě totiž hrozně štve. pilot neodhadne nájezd, přežene to, vyjede ven a trest žádný. byl bych pro kačírek hned za obrubníkem nebo balíky slámy, pneumatiky..... prostě cokoli, co znemožní pilotům tyhle výlety mimo trať bez zásadnějšího postihu. když už to FIA neumí/nechce postihovat penalizacemi. chvíli se o to pánové snažili, vydávali nesmyslné prohlášení před závodem, ve kterých zatáčkách pravidla platí a ve kterých ne. a teď je ticho po pěšině …..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Souhlasím, hned vedle bílé čáry by tam měl být kačítek tak jak bývalo zvykem, ten by jezdce zbrzdil o cca. 5 sekund minimálně. Pokud tam kačírek není, tak bych jim za výjezd z trati všemi koly dával automaticky 5 sekund k celkovému času. Oni by si to velice rychlo rozmysleli a těchto taktických vyjetí by ubylo 99,9%.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Tomas J.

            Tomas J.

            85.237.234.XXX
            Len to by chcelo nech su aj obrubniky uzsie, vsak teraz vyjdu vsetkymi kolesami za ciaru a este stale su na obrubniku. Uplna saskaren. Naco hlupe pravidla, treba stavat poriadne trate, tie si uz pilotov vychovaju same.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Přesně! Sama trať by měla trestat. Máme Haloo, jestli něco pak právě tohle by mělo při své hrůze trochu vrátit standardy bezpečnosti ohledně trati trochu zpět 17

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Je to tak, také nemám rád když tě někdo předjede manévrem kterému nestačí vymezený prostor tratě. Přijde mi to nefér, také jsem si toho všiml, ale bylo to o kousek tak jsem se v tom nechtěl šťourat.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            rozumím ti. sice by se nemělo řešit jestli centimetr nebo metr, ale to bychom se totiž museli závod co závod rozčilovat nad neustálými nepotrestanými prohřešky. jen tak namátkou si zkouším vzpomenout, kolikrát byl letos někdo za něco takového alespoň napomenut, neřku-li potrestán. schválně jsem si dělal čárky při každém trestu, a představte si přátelé, ANI JEDNOU!
            PS: omlouvám se Járovi Cimrmanovi, od kterého jsem si kousek příspěvku půjčil 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Stoffel Vandoorne u McLarenu moc štěstí na konkurenceschopnou techniku neměl

"Vandoorne je jedním z největších talentů Formule 1," tvrdí Alonso

Cesta Maxe Verstappena s Red Bullem RB7 Spojenými státy americkými

VIDEO: Hory v Coloradu, jemný písek v Miami - po USA se s vozem F1 prohání Verstappen

Stoffel Vandoorne v F1 po sezóně 2018 skončí

Vandoorne bude příští rok závodit v elektrických formulích po boku šampiona DTM

Fernando Alonso v kokpitu vozu americké série Indycar

Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

George Russell vyhrál závod v Rusku

Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Max Verstappen před Kimim Räikkönenem

Räikkönen se Verstappena i přes jejich kolizi v Japonsku zastává

Max Verstappen s Red Bullem RB14

U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Carlos Sainz s Renaultem RS18

"Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Lewis Hamilton před Sebastianem Vettelem v Belgii

Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

Sebastian Vettel si podává ruce s Lewisem Hamiltonem

Hamilton se zastává Vettela a Ferrari, požaduje po médiích více respektu

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama