DISKUZE K ČLÁNKU Hamiltona zaráží, že Ferrari nevyužívá týmovou režii
Letošní sezóna Formule 1 se blíží pomalu ke svému konci a šampionát vede celkem s přehledem Lewis Hamilton s padesátibodovým náskokem na svého soupeře od Ferrari Sebastiana Vettela. Pilot Mercedesu je nicméně zaskočen situací u týmu z Maranella, který v kritických fázích mistrovství světa nevyužívá týmovou režii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamiltona zaráží, že Ferrari nevyužívá týmovou režii
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
19:27 10.10.2018 77.240.103.XXX
TR se podle mne povolila až po hlášce Massovi: "Fernando je rychlejší, potvrď, že jsi rozuměl." A to bylo později, než šaškárna z A1Ringu. Doufám, že mne paměť tolik neklame. Ale je to jedno, to máš pravdu.
A proč Ferrari nenařídili Kimimu, aby počkal na Seba v Rakousku? Podle mne proto, že si navenek hrají na spravedlivé, kteří TR nepoužívají, ale uvnitř stáje panuje jasná particita a strategie jsou stavěny ve prospěch Vettela, respektive v neprospěch Kimiho.
Podle mne je to pravý opak Mercedesu. Tam během sezóny jedou na lépe postaveného pilota a maximalizaci bodů pro tým. A teprve v závěru sezóny určí lépe postaveného pilota jedničkou a protěžují ho neskrývanou TR. U Ferrari protěžují jednoho pilota po celou sezónu skrývanou TR, ale navenek tvrdí, že TR nepoužívají.Proč myslíš, že se Kimi ptal, co po něm v Německu chtějí? Protože byl neustále klamán, že má stejné šance, jako Seb a že jeho strategie vedou k lepším výsledkům. I když bylo zřejmé, že tomu tak není. Zkrátka stejné pokrytectví, které jsi tu předváděl ty and company. Možná chtěl, aby svět slyšel na plnou hubu, Jaké strategie pro něho Ferrari připravuje.
A proč Ferrari nenařídili Kimimu, aby počkal na Seba v Rakousku? Podle mne proto, že si navenek hrají na spravedlivé, kteří TR nepoužívají, ale uvnitř stáje panuje jasná particita a strategie jsou stavěny ve prospěch Vettela, respektive v neprospěch Kimiho.
Podle mne je to pravý opak Mercedesu. Tam během sezóny jedou na lépe postaveného pilota a maximalizaci bodů pro tým. A teprve v závěru sezóny určí lépe postaveného pilota jedničkou a protěžují ho neskrývanou TR. U Ferrari protěžují jednoho pilota po celou sezónu skrývanou TR, ale navenek tvrdí, že TR nepoužívají.Proč myslíš, že se Kimi ptal, co po něm v Německu chtějí? Protože byl neustále klamán, že má stejné šance, jako Seb a že jeho strategie vedou k lepším výsledkům. I když bylo zřejmé, že tomu tak není. Zkrátka stejné pokrytectví, které jsi tu předváděl ty and company. Možná chtěl, aby svět slyšel na plnou hubu, Jaké strategie pro něho Ferrari připravuje.
Mike17
09:48 08.10.2018 185.149.130.XXX
No já myslím, že to bylo naopak. Povolila se právě na základě této šaškárny. Tenkrát to zdůvodňovali nějakým technickým problémem a tehdy nebylo jak jim dokázat podvod.
Ale to je jedno. Proč by nemohl Kimi ztratit v posledním kole 14s? Kvůli tomu nemusí ani stát. Ale včera už to nemělo smysl. V Rakousku stačilo ztratit jen 1,5s. To je rozhodně míň, než musel ztratit Barik. Tak proč to Ferrari neudělalo? Tehdy šlo ještě o titul.
Ale to je jedno. Proč by nemohl Kimi ztratit v posledním kole 14s? Kvůli tomu nemusí ani stát. Ale včera už to nemělo smysl. V Rakousku stačilo ztratit jen 1,5s. To je rozhodně míň, než musel ztratit Barik. Tak proč to Ferrari neudělalo? Tehdy šlo ještě o titul.
odin
19:36 07.10.2018 77.240.103.XXX
Každopádně, lepší. Ale když zastavil Barik, tak to také bylo povolené, respektive, nebylo to zakázané. Až na základě této šaškárny byla TR zakázána. (Aby se nadále používala).
Na druhou stranu, by asi Kimi nechtěl čekat 14 sec. před cílem. A navíc si myslím, že když je na odchodu, tak trošku dává Ferrari "sežrat" ty podrazy na něj.
Na druhou stranu, by asi Kimi nechtěl čekat 14 sec. před cílem. A navíc si myslím, že když je na odchodu, tak trošku dává Ferrari "sežrat" ty podrazy na něj.
Mike17
11:39 07.10.2018 185.149.130.XXX
No dovolit si říct, že v důležitých okamžicích sezony Ferrari nepodrží svou "jedničku", to snad nemyslí vážně. Všichni přece vidí, že Ferrari jede pouze na Vettela a to pořád. Jen dnes už pošesté zapomněli na to, že mají v autě radio a pořadí mohou změnit.
odin
19:32 06.10.2018 77.240.103.XXX
A co jako řekl? Já z toho jeho pindání nejsem nijak moudrý.
V Monze údajně mělo Ferrari volit spolupráci obou pilotů. A jak? Kimi vyhrál kvaldu, Seb byl druhý. Ono se těžko spolupracuje, když Vettel hned ve druhé šikaně koliduje, roztočí auto a prakticky vyjíždí do závodu na chvostu startovního pole. Proto mne zaráží, ty Hamíkovy kecy.
Díky této chybě, došlo k převrácení situace, o které mluvil Lewis. Tentokrát to bylo Mercedes, Ferrari a Mercedes. Mergly nakonec Kimiho na Ferrari udolaly.
V Monze údajně mělo Ferrari volit spolupráci obou pilotů. A jak? Kimi vyhrál kvaldu, Seb byl druhý. Ono se těžko spolupracuje, když Vettel hned ve druhé šikaně koliduje, roztočí auto a prakticky vyjíždí do závodu na chvostu startovního pole. Proto mne zaráží, ty Hamíkovy kecy.
Díky této chybě, došlo k převrácení situace, o které mluvil Lewis. Tentokrát to bylo Mercedes, Ferrari a Mercedes. Mergly nakonec Kimiho na Ferrari udolaly.
virtual
16:04 05.10.2018 193.165.237.XXX
To, že se dlouhodobě aplikuje TR neznamená, že tím netrpí sport samotný. Navíc je to i v rozporu se snahou dělat "show", a pokud se upřednostní suchá čísla před sportovní stránkou věci, bude to divácky atraktivní asi jako sledování vývoje na akciových trzích (i když budou piloti na pódiu po závodě žonglovat a metat salta)...
BTW mi je vlastně jedno, kdo vyhraje letos nebo kdo vyhrál loni, zajímá mě právě ten sportovní výkon a technika hnaná k technickým limitům.
BTW mi je vlastně jedno, kdo vyhraje letos nebo kdo vyhrál loni, zajímá mě právě ten sportovní výkon a technika hnaná k technickým limitům.
odin
12:48 05.10.2018 77.240.103.XXX
TR byla v F1 dávno před GP Ruska 2018. Takový Schumacher by mohl vyprávět, jak na něho Barrichello čekal před cílem na A1Ringu. A mnozí Schumiboys se ještě nestydí argumentovat tím, že Barikovi vítězství vrátil, když bylo vše rozhodnuto. A světe div se, stalo se to u Ferrari. Tak co je na tom horšího v případě Mercedesu a Lewise? A těch případů evidentní a neoddiskutovatelné TR v případě Ferrari mohu uvést mnohem víc, jak v dobách zákazu TR, tak v dobách volnosti.
Jde se do finále a každý bod "navíc" je dvojnásob cenný. Lewis se možná cítí trapně, tak hledá nějaká ospravedlnění. Na druhou stranu nebyl to právě Lewis, (nebo Wolff?) který vinil Ferrari z TR během sezóny?
Jinak by mne zajímalo, jak lze naplánovat bezpečné předjetí hned po startu v Monze, aby si oba první piloti pouze vyměnili pozice!? Ferrari podle mne vsadilo na osvědčený recept, výměny přes boxy. Že Vettel kolidoval hned po startu (pokolikáté už?) je spíše jeho chybou.
Podle mne je diametrální rozdíl v přístupu k oběma pilotům u Mercedesu a Ferrari. Kabinetní ukázka přístupu je loňské Maďarsko. Půlka sezóny a Ferrari jede na Vettela, zatímco Mergl vyměnil Lewise s Bottasem, aby Hamík zkusil zaútočit na druhý flek a když se to nepodařilo, tak se oba vyměnili zpět. Po takovýchto zkušenostech se "dvojky" chovají jinak v dobách, kdy se láme chléb.
Jde se do finále a každý bod "navíc" je dvojnásob cenný. Lewis se možná cítí trapně, tak hledá nějaká ospravedlnění. Na druhou stranu nebyl to právě Lewis, (nebo Wolff?) který vinil Ferrari z TR během sezóny?
Jinak by mne zajímalo, jak lze naplánovat bezpečné předjetí hned po startu v Monze, aby si oba první piloti pouze vyměnili pozice!? Ferrari podle mne vsadilo na osvědčený recept, výměny přes boxy. Že Vettel kolidoval hned po startu (pokolikáté už?) je spíše jeho chybou.
Podle mne je diametrální rozdíl v přístupu k oběma pilotům u Mercedesu a Ferrari. Kabinetní ukázka přístupu je loňské Maďarsko. Půlka sezóny a Ferrari jede na Vettela, zatímco Mergl vyměnil Lewise s Bottasem, aby Hamík zkusil zaútočit na druhý flek a když se to nepodařilo, tak se oba vyměnili zpět. Po takovýchto zkušenostech se "dvojky" chovají jinak v dobách, kdy se láme chléb.
GRAHAM
09:53 05.10.2018 77.236.218.XXX
Chyba je ve vedení Mercedesu, že zbytečně tahá za drátky a snižuje ZBYTEČNĚ tím své úspěchy v módu vnimání lidí co F1 sledují. Misto boje, taktika a manipulace s výsledky. Opak by se měl dělat. Byla by mela. Jenže na to Wolff nemá koule.
Situs
08:47 05.10.2018 85.70.164.XXX
A mě zaráží že ji takto použili i když teda věděli že Ferrari ji takto nevyužilo Mohl to být v tomto první krok k lepšímu závodní. Už tím že si tam Bottase nechávají dávají Hamiltonovi hodně prostoru, stejně tak měl (ještě má) klid Vettel ve Ferrari, tak když už se výjimečně vyskytne šance tak takové příkazy jsou smutné. Na druhou stranu si říkám proč že vlastně Bottase lituji, jezdecky nic moc, naivně si nechá nabulíkovat co je potřeba, a i když s ním vytřou podlahu tak chvíli kouká jak puk a pak vyplodí tento krásný proslov. Takový člověk je tomu svým přístupem nejspíše předurčen a kdo chce kam pomozme mu tam.
Radon
20:37 04.10.2018 84.242.97.XXX
Mno týmová režie... Já ji přijímám (sice s rozpaky, ale přijímám), ALE na tom, co předvádí Mercedes mi vadí to, že ji předvádí v situaci, kdy mají velký náskok a pokud byl Lewis před Vettelem, tak pořád by bral víc bodů a tímpádem netratil.
A že ji nepředvádí Ferrari? Jak už bylo psáno tak proto, že týmový kolega Vettela nemá na to porazit Hamiltona ani ho dlostávat pod větší tlak. Myslím častěji, nebo dlouhodoběji v průběhu roku. Ten ho ani moc nepovažuje za vážnou hrozbu.
A že ji nepředvádí Ferrari? Jak už bylo psáno tak proto, že týmový kolega Vettela nemá na to porazit Hamiltona ani ho dlostávat pod větší tlak. Myslím častěji, nebo dlouhodoběji v průběhu roku. Ten ho ani moc nepovažuje za vážnou hrozbu.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek