DISKUZE K ČLÁNKU Hamiltona zaráží, že Ferrari nevyužívá týmovou režii

Letošní sezóna Formule 1 se blíží pomalu ke svému konci a šampionát vede celkem s přehledem Lewis Hamilton s padesátibodovým náskokem na svého soupeře od Ferrari Sebastiana Vettela. Pilot Mercedesu je nicméně zaskočen situací u týmu z Maranella, který v kritických fázích mistrovství světa nevyužívá týmovou režii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamiltona zaráží, že Ferrari nevyužívá týmovou režii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 10.10.2018 19:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2018 18:51
LH tak nějak cejtí, že si ten titul nevyjíždí sám… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 04.10.2018 18:53
""Týmové příkazy jsme měli pouze v… »
» badys (Hlasoval 1 člověk) 04.10.2018 22:23
Hmm , chudák Vettel , kdyby Hamilton neměl toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak to si dovolil říct moc.Že se nestydí, takhle lhát. 12 12 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      A co jako řekl? Já z toho jeho pindání nejsem nijak moudrý.
      V Monze údajně mělo Ferrari volit spolupráci obou pilotů. A jak? Kimi vyhrál kvaldu, Seb byl druhý. Ono se těžko spolupracuje, když Vettel hned ve druhé šikaně koliduje, roztočí auto a prakticky vyjíždí do závodu na chvostu startovního pole. Proto mne zaráží, ty Hamíkovy kecy.
      Díky této chybě, došlo k převrácení situace, o které mluvil Lewis. Tentokrát to bylo Mercedes, Ferrari a Mercedes. Mergly nakonec Kimiho na Ferrari udolaly.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No dovolit si říct, že v důležitých okamžicích sezony Ferrari nepodrží svou "jedničku", to snad nemyslí vážně. Všichni přece vidí, že Ferrari jede pouze na Vettela a to pořád. Jen dnes už pošesté zapomněli na to, že mají v autě radio a pořadí mohou změnit. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Myslíš jako za dob Schumiho? Že měl Kimi zastavit před cílem a počkat až ho jedniča předjede? 03 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, jako za dob Schumiho, nebo Alonsa. Když mohl zastavit Massa, proč by nemohl Kimi? Teď je to dokonce už povolené. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Massa někdy stavěl před cílem? Nějak si nepamatuji. Já tu šaškárnu znám v podání Barrichella a Schumachera v režii Todta.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Massa nikdy Schumiho ani Alonsa nepouštěl? Ale ať je po tvém, opravuji: Když mohl zastavit Barichello, proč by nemohl Kimi? Teď je to dokonce už povolené. Lepší? 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Každopádně, lepší. 11 Ale když zastavil Barik, tak to také bylo povolené, respektive, nebylo to zakázané. Až na základě této šaškárny byla TR zakázána. (Aby se nadále používala). 03
                  Na druhou stranu, by asi Kimi nechtěl čekat 14 sec. před cílem. A navíc si myslím, že když je na odchodu, tak trošku dává Ferrari "sežrat" ty podrazy na něj.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    No já myslím, že to bylo naopak. Povolila se právě na základě této šaškárny. Tenkrát to zdůvodňovali nějakým technickým problémem a tehdy nebylo jak jim dokázat podvod.
                    Ale to je jedno. Proč by nemohl Kimi ztratit v posledním kole 14s? Kvůli tomu nemusí ani stát. Ale včera už to nemělo smysl. V Rakousku stačilo ztratit jen 1,5s. To je rozhodně míň, než musel ztratit Barik. Tak proč to Ferrari neudělalo? Tehdy šlo ještě o titul. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      TR se podle mne povolila až po hlášce Massovi: "Fernando je rychlejší, potvrď, že jsi rozuměl." A to bylo později, než šaškárna z A1Ringu. Doufám, že mne paměť tolik neklame. Ale je to jedno, to máš pravdu.

                      A proč Ferrari nenařídili Kimimu, aby počkal na Seba v Rakousku? Podle mne proto, že si navenek hrají na spravedlivé, kteří TR nepoužívají, ale uvnitř stáje panuje jasná particita a strategie jsou stavěny ve prospěch Vettela, respektive v neprospěch Kimiho.
                      Podle mne je to pravý opak Mercedesu. Tam během sezóny jedou na lépe postaveného pilota a maximalizaci bodů pro tým. A teprve v závěru sezóny určí lépe postaveného pilota jedničkou a protěžují ho neskrývanou TR. U Ferrari protěžují jednoho pilota po celou sezónu skrývanou TR, ale navenek tvrdí, že TR nepoužívají.Proč myslíš, že se Kimi ptal, co po něm v Německu chtějí? Protože byl neustále klamán, že má stejné šance, jako Seb a že jeho strategie vedou k lepším výsledkům. I když bylo zřejmé, že tomu tak není. Zkrátka stejné pokrytectví, které jsi tu předváděl ty and company. Možná chtěl, aby svět slyšel na plnou hubu, Jaké strategie pro něho Ferrari připravuje.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A mě zaráží že ji takto použili i když teda věděli že Ferrari ji takto nevyužilo 17 Mohl to být v tomto první krok k lepšímu závodní. Už tím že si tam Bottase nechávají dávají Hamiltonovi hodně prostoru, stejně tak měl (ještě má) klid Vettel ve Ferrari, tak když už se výjimečně vyskytne šance tak takové příkazy jsou smutné. Na druhou stranu si říkám proč že vlastně Bottase lituji, jezdecky nic moc, naivně si nechá nabulíkovat co je potřeba, a i když s ním vytřou podlahu tak chvíli kouká jak puk a pak vyplodí tento krásný proslov. Takový člověk je tomu svým přístupem nejspíše předurčen a kdo chce kam pomozme mu tam.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Chyba je ve vedení Mercedesu, že zbytečně tahá za drátky a snižuje ZBYTEČNĚ tím své úspěchy v módu vnimání lidí co F1 sledují. Misto boje, taktika a manipulace s výsledky. Opak by se měl dělat. Byla by mela. Jenže na to Wolff nemá koule. 02

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Mno týmová režie... Já ji přijímám (sice s rozpaky, ale přijímám), ALE na tom, co předvádí Mercedes mi vadí to, že ji předvádí v situaci, kdy mají velký náskok a pokud byl Lewis před Vettelem, tak pořád by bral víc bodů a tímpádem netratil.
    A že ji nepředvádí Ferrari? Jak už bylo psáno tak proto, že týmový kolega Vettela nemá na to porazit Hamiltona ani ho dlostávat pod větší tlak. Myslím častěji, nebo dlouhodoběji v průběhu roku. Ten ho ani moc nepovažuje za vážnou hrozbu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    ""Týmové příkazy jsme měli pouze v jednom závodě"

    Lujzi to lžeš..... 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    LH tak nějak cejtí, že si ten titul nevyjíždí sám.Bottas pomahá, či nestojí v cestě. Body bez boje, či nezasloužené, nebyl jsem nejrychlejší, přesto jsem vyhrál. Cejtíš správně Lujzíku..... závodíme proti Ferrari, potažmo Vettelovi, ale jeho kolega mu nepomáhá. Nemáme stejné sportovní podmínky a všichni to vidí...... na konci se nebude tleskat, jako kdyby jsem to získal po tvrdém FÉROVÉM boji sám. 18

    PS: Pokud Wollf nařídí až bude jistota titulu, že LH pro změnu pustí Botasse, tak to imho ještě zhorší.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Myslím že trošku přeháníš, tradičně tročku víc. 12

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Já popisuji pocity LH. Tohle žádnej sportovec nechce zažívat a LH to zažívá, ač on za to nemůže.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          TR byla v F1 dávno před GP Ruska 2018. Takový Schumacher by mohl vyprávět, jak na něho Barrichello čekal před cílem na A1Ringu. A mnozí Schumiboys se ještě nestydí argumentovat tím, že Barikovi vítězství vrátil, když bylo vše rozhodnuto. A světe div se, stalo se to u Ferrari. Tak co je na tom horšího v případě Mercedesu a Lewise? A těch případů evidentní a neoddiskutovatelné TR v případě Ferrari mohu uvést mnohem víc, jak v dobách zákazu TR, tak v dobách volnosti.
          Jde se do finále a každý bod "navíc" je dvojnásob cenný. Lewis se možná cítí trapně, tak hledá nějaká ospravedlnění. Na druhou stranu nebyl to právě Lewis, (nebo Wolff?) který vinil Ferrari z TR během sezóny?
          Jinak by mne zajímalo, jak lze naplánovat bezpečné předjetí hned po startu v Monze, aby si oba první piloti pouze vyměnili pozice!? Ferrari podle mne vsadilo na osvědčený recept, výměny přes boxy. Že Vettel kolidoval hned po startu (pokolikáté už?) je spíše jeho chybou.
          Podle mne je diametrální rozdíl v přístupu k oběma pilotům u Mercedesu a Ferrari. Kabinetní ukázka přístupu je loňské Maďarsko. Půlka sezóny a Ferrari jede na Vettela, zatímco Mergl vyměnil Lewise s Bottasem, aby Hamík zkusil zaútočit na druhý flek a když se to nepodařilo, tak se oba vyměnili zpět. Po takovýchto zkušenostech se "dvojky" chovají jinak v dobách, kdy se láme chléb.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            193.165.237.XXX
            To, že se dlouhodobě aplikuje TR neznamená, že tím netrpí sport samotný. Navíc je to i v rozporu se snahou dělat "show", a pokud se upřednostní suchá čísla před sportovní stránkou věci, bude to divácky atraktivní asi jako sledování vývoje na akciových trzích (i když budou piloti na pódiu po závodě žonglovat a metat salta)... 02
            BTW mi je vlastně jedno, kdo vyhraje letos nebo kdo vyhrál loni, zajímá mě právě ten sportovní výkon a technika hnaná k technickým limitům.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Naprostý souhlas s tvým názorem. Ale je to třeba tak cítit během každé sezóny a v případě všech stájí. Ale oni stejně (někteří dříve, jiní nakonec) upřednostní suchá čísla před sportovní stránkou. 05

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama