DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 05.10.2018 19:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 03.10.2018 13:53
Asi tady docela chybí článek o tom, kam se… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 03.10.2018 15:07
Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.10.2018 15:58
Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pokud srovnáváš procentuelní ztrátu mezi jednotlivými závody po sobě, kde se mění charakter tratí, procentuální využití PU, je jiná teplota vzduchu tak ti to může takto vycházet. Ale jak jsme si při podobném sporu ukázali už v květnu, kdy jsi stejnými čýsly argumentoval pokrok McLarenu a jeho rostoucí formu, a já meziročním srovnáním na stejných okruzích argumentoval, že tam žádné zlepšení není, tak vývoj ukázal že to zlepšení McLarenu tam fakt není, a jde jen o to že jim někdy trať sedí, a oni neco urvou a někdy jim nesedí.

Rozhodně vyvodit z polovičního náskoku v kvalifikaci v Singapuru, že je to jen motorem je hodně odvážné, zvláště když v Monze se pod plynem jede většinu času, a v Singapuru cca. polovinu. Ono když koukneš na loňská data, tak loni v Itálii byl RedBull v kvalifikaci oběma jezdci o 1 sekundu před Ferrari, pokud použiji tvou logiku, tak by mě pak vycházelo že loni v itálii měl RedBull mnohem výkonnější motor než Ferrari, ale tomu ani jeden nevěříme. Pokud to chceš seriozně srovnávat, musíš to dělat seriózněji a využít více proměnných.

Pro pochopení, já rozhodně nerozporuji to, že Ferrari může mít nějakou vychytávku, jejíž provoz nyní omezili. Ale dokud k tomu FIA neřekne jasné stanovisko, beru drby novinářů jako drby... nic víc.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Je dost možný, že nějak obcházeli pravidla a tím druhým senzorem jim to FIA natrhla. Japonsko by ale mělo Ferrari sedět, tak uvidíme jestli se to potvrdí nebo to bylo jen okruhy.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.109.XXX
Furt si myslím že tam Alo měl zůstat a *** se do Mekace. Škoda.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.109.XXX
A ono je vcelku jedno jestli Ferrari ztratilo rychlost nebo ne. Ty chyby mezi sedackou a volantem a na boxove zdi stejnak rozhodly. Takže tak

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.109.XXX
No dru­hý sen­zor ba­te­rie se už ře­šil ko­lem Mo­na­ka. Ale spíš bych ztrá­tu vi­děl v "ital­ském bor­de­lu " de­mo­ti­va­nos­ti, též vy­lep­še­ní ai­ra u Mer­glu. Kaž­dý po­zor­ný si mu­sel ted v rus­ku všim­nout men­ších kří­del u Mer­glu a rad­lic u Ita­lu. Kon­spi­ra­ci bych za tím ne­hle­dal Mer­ce­des se po let­ní pře­stáv­ce zved­nul a Ferra­ri us­lo. Ale to je pra­vi­del­ná pís­nič­ka. Též ni­kdo v po­taz ne­be­re pneu. Že v Sochi bylo docela "chladno" to též Ferrari nesvědčí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V Belgii byla mokrá kvalifikace, tam toho opravdu moc nepoznáš, mokré kvalifikace pro porovnání nebrat. Když se kouknu na Singapur a Rusko tak FI je k Ferrari o dost blíže než dříve, Itálie, Německo, Británie, Rakousko, Francie, Kanda, všude byly dál než v posledních 2 závodech.

Ferrari právě ztratilo i v zatáčkách, protože museli snížit přítlak aby kompenzovali méně výkonu, taková je teorie proč se snížila rychlost v zatáčkách.

Já si poklesu rychlosti všiml už dříve, ještě před článkem, a psal jsem tu teorii jestli jim něco nebylo zakázáno s tou elektrikou, ani jsem netušil jak blízko jsem možná byl.

Jen pro zajímavost - mrknul jsem od té Kanady jak se vyvíjela ztráta v procentech FI na Ferrari, je vynecháno Maďarsko a Belgie pro déšť v kvalifikaci, zde jsou výsledky.
1,83
1,81
2,11
2,17
2,16
2,45
1,38
1,57
..... poslední 2 závody velice zajímavé.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Fanoušci Mercedesu brání Ferrari. Už jen to dokazuje jak jsi vedle 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A co tak asi změříš pomocí GPS na rozdílných okruzích při rozdílném nastavení. Ferrari, Sauber a Haas v posledních závodech rychlostně získali na svou konkurenci, a to jak na týmy Mercedesu, tak i týmy Renaultu. Jedinej vyjímka je tovární tým Mercedesu (a RB se specifikací C v Monze)... tolik čísla z kvalifikací od VC Belgie.

A pak zde máme maximální rychlosti, mezi prvními sedmi vozy v Rusku pokud jde o top spead bylo pět vozů s motory Ferrari. a kdo se díval na závod, tak viděl, že to rozhodně nebylo na úkor výkonnosti v zatáčkách.

PS: a co bylo zveřejněno, tedy kromě informací typu jedna paní .....

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
johnny83

johnny83

89.177.87.XXX
Je to na prd no když jim zakázali chladit kameru a ta se v závodě evidentně přehřívá... 12 a taky spojnice mezi volantem a pedálama má nějak víc defektů u vozu č.5 než u vozu č.44 12

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením GPS. Jde vidět že ten boost na rovinkách je opravdu fuč. Vůči Mercedesu si určitě pohoršili, ale jde vidět že i vůči RedBullu či FI. Tuším že budou mít co dělat s RedBullem v těch zbylých závodech, sám jsem na to zvědav jak moc se to potvrdí. Mercedes na to určitě šlape co to jde, ale nemám důvody po tom co bylo zveřejněno myslet si že to je jen tím.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo, pokud člověk sleduje situaci jen trochu pečlivě, neušlo mu, že ve skutečnosti se náskok Ferrari, ale i postavení jeho zákaznických týmů v poslední době mírně zvětšil jak na Renault, tak i na FI. A to podle mě dokazuje, že motor Ferrari proti motoru Mercedes či Renault nic neztratil. Jediný kdo z týmů používajích Renault či Mercedes šel evidentně nahoru je Mercedes, a tam bych to přičetl zvládnutí managmentu pneumatik a vylepšení vozu.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
No nerad bych se chytal nějakých konspiračních teorií, ale tohle dle mého názoru slušně zavání. Těžké to je prokázat, když po nasazení senzoru možná museli ten zázračný příděl energie utnout. :D
Ale zase máš pravdu, že Mercedes měl super rychlost v Austrálii, která se pak taky vytratila a to nejspíš v závislosti na problémech spojených se spolehlivostí. Nakonec bych se přikláněl ke kombinaci všeho - Mercedes bezesporu odvádí opět užasnou práci a tak trochu se asi dalo se čekat, že Německá mašinérie nakonec udolá Italskou siestu. 12

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Není tomu tak. Jejich systém je hodně chytře udělaný a nelze prokázat cokoli nelegálního. A to i přesto, že jedna stáj má docela dobrého "žolíka" ve svých řadách, který má velice dobré povědomí o tom, jak celý systém funguje.
Problém je v tom, že celý jejich systému funguje podobně, jako flexibilní křídlo RB kdysi.
Mercedes je teď v popředí proto, že už konečně doladit domácí úkoly na motoru, které se objevily po závodu v Austrálii. Tím se jim PJ srazila o cca 0,5s-0,7s v kvaldě a o 0,3s v závodě. K tomu Lewis v jeho zabijácké formě a aero oddělení Medvědů také nespí. U Ferrari podle mě s aero trochu zaspali, což má na celé situaci také velký podíl. 04

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Asi tady docela chybí článek o tom, kam se záhadně ztratila rychlost Ferrari po té, co jsou pod kontrolou jejich dvě baterie. Myslím si, že to by klidně mohl být hlavní důvod proč se Ferrari na Mercedes najednou nechytá.

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama