DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel
Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
09:35 04.10.2018 176.74.141.XXX
Pokud srovnáváš procentuelní ztrátu mezi jednotlivými závody po sobě, kde se mění charakter tratí, procentuální využití PU, je jiná teplota vzduchu tak ti to může takto vycházet. Ale jak jsme si při podobném sporu ukázali už v květnu, kdy jsi stejnými čýsly argumentoval pokrok McLarenu a jeho rostoucí formu, a já meziročním srovnáním na stejných okruzích argumentoval, že tam žádné zlepšení není, tak vývoj ukázal že to zlepšení McLarenu tam fakt není, a jde jen o to že jim někdy trať sedí, a oni neco urvou a někdy jim nesedí.
Rozhodně vyvodit z polovičního náskoku v kvalifikaci v Singapuru, že je to jen motorem je hodně odvážné, zvláště když v Monze se pod plynem jede většinu času, a v Singapuru cca. polovinu. Ono když koukneš na loňská data, tak loni v Itálii byl RedBull v kvalifikaci oběma jezdci o 1 sekundu před Ferrari, pokud použiji tvou logiku, tak by mě pak vycházelo že loni v itálii měl RedBull mnohem výkonnější motor než Ferrari, ale tomu ani jeden nevěříme. Pokud to chceš seriozně srovnávat, musíš to dělat seriózněji a využít více proměnných.
Pro pochopení, já rozhodně nerozporuji to, že Ferrari může mít nějakou vychytávku, jejíž provoz nyní omezili. Ale dokud k tomu FIA neřekne jasné stanovisko, beru drby novinářů jako drby... nic víc.
Rozhodně vyvodit z polovičního náskoku v kvalifikaci v Singapuru, že je to jen motorem je hodně odvážné, zvláště když v Monze se pod plynem jede většinu času, a v Singapuru cca. polovinu. Ono když koukneš na loňská data, tak loni v Itálii byl RedBull v kvalifikaci oběma jezdci o 1 sekundu před Ferrari, pokud použiji tvou logiku, tak by mě pak vycházelo že loni v itálii měl RedBull mnohem výkonnější motor než Ferrari, ale tomu ani jeden nevěříme. Pokud to chceš seriozně srovnávat, musíš to dělat seriózněji a využít více proměnných.
Pro pochopení, já rozhodně nerozporuji to, že Ferrari může mít nějakou vychytávku, jejíž provoz nyní omezili. Ale dokud k tomu FIA neřekne jasné stanovisko, beru drby novinářů jako drby... nic víc.
Slaby.odvarek
23:08 03.10.2018 185.73.109.XXX
Furt si myslím že tam Alo měl zůstat a *** se do Mekace. Škoda.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Slaby.odvarek
23:05 03.10.2018 185.73.109.XXX
A ono je vcelku jedno jestli Ferrari ztratilo rychlost nebo ne. Ty chyby mezi sedackou a volantem a na boxove zdi stejnak rozhodly. Takže tak
Slaby.odvarek
22:59 03.10.2018 185.73.109.XXX
No druhý senzor baterie se už řešil kolem Monaka. Ale spíš bych ztrátu viděl v "italském bordelu " demotivanosti, též vylepšení aira u Merglu. Každý pozorný si musel ted v rusku všimnout menších křídel u Merglu a radlic u Italu. Konspiraci bych za tím nehledal Mercedes se po letní přestávce zvednul a Ferrari uslo. Ale to je pravidelná písnička. Též nikdo v potaz nebere pneu. Že v Sochi bylo docela "chladno" to též Ferrari nesvědčí.
Situs
20:28 03.10.2018 85.70.164.XXX
V Belgii byla mokrá kvalifikace, tam toho opravdu moc nepoznáš, mokré kvalifikace pro porovnání nebrat. Když se kouknu na Singapur a Rusko tak FI je k Ferrari o dost blíže než dříve, Itálie, Německo, Británie, Rakousko, Francie, Kanda, všude byly dál než v posledních 2 závodech.
Ferrari právě ztratilo i v zatáčkách, protože museli snížit přítlak aby kompenzovali méně výkonu, taková je teorie proč se snížila rychlost v zatáčkách.
Já si poklesu rychlosti všiml už dříve, ještě před článkem, a psal jsem tu teorii jestli jim něco nebylo zakázáno s tou elektrikou, ani jsem netušil jak blízko jsem možná byl.
Jen pro zajímavost - mrknul jsem od té Kanady jak se vyvíjela ztráta v procentech FI na Ferrari, je vynecháno Maďarsko a Belgie pro déšť v kvalifikaci, zde jsou výsledky.
1,83
1,81
2,11
2,17
2,16
2,45
1,38
1,57
..... poslední 2 závody velice zajímavé.
Ferrari právě ztratilo i v zatáčkách, protože museli snížit přítlak aby kompenzovali méně výkonu, taková je teorie proč se snížila rychlost v zatáčkách.
Já si poklesu rychlosti všiml už dříve, ještě před článkem, a psal jsem tu teorii jestli jim něco nebylo zakázáno s tou elektrikou, ani jsem netušil jak blízko jsem možná byl.
Jen pro zajímavost - mrknul jsem od té Kanady jak se vyvíjela ztráta v procentech FI na Ferrari, je vynecháno Maďarsko a Belgie pro déšť v kvalifikaci, zde jsou výsledky.
1,83
1,81
2,11
2,17
2,16
2,45
1,38
1,57
..... poslední 2 závody velice zajímavé.
airwar1939
18:10 03.10.2018 176.74.141.XXX
A co tak asi změříš pomocí GPS na rozdílných okruzích při rozdílném nastavení. Ferrari, Sauber a Haas v posledních závodech rychlostně získali na svou konkurenci, a to jak na týmy Mercedesu, tak i týmy Renaultu. Jedinej vyjímka je tovární tým Mercedesu (a RB se specifikací C v Monze)... tolik čísla z kvalifikací od VC Belgie.
A pak zde máme maximální rychlosti, mezi prvními sedmi vozy v Rusku pokud jde o top spead bylo pět vozů s motory Ferrari. a kdo se díval na závod, tak viděl, že to rozhodně nebylo na úkor výkonnosti v zatáčkách.
PS: a co bylo zveřejněno, tedy kromě informací typu jedna paní .....
A pak zde máme maximální rychlosti, mezi prvními sedmi vozy v Rusku pokud jde o top spead bylo pět vozů s motory Ferrari. a kdo se díval na závod, tak viděl, že to rozhodně nebylo na úkor výkonnosti v zatáčkách.
PS: a co bylo zveřejněno, tedy kromě informací typu jedna paní .....
Situs
15:58 03.10.2018 85.70.164.XXX
Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením GPS. Jde vidět že ten boost na rovinkách je opravdu fuč. Vůči Mercedesu si určitě pohoršili, ale jde vidět že i vůči RedBullu či FI. Tuším že budou mít co dělat s RedBullem v těch zbylých závodech, sám jsem na to zvědav jak moc se to potvrdí. Mercedes na to určitě šlape co to jde, ale nemám důvody po tom co bylo zveřejněno myslet si že to je jen tím.
airwar1939
15:07 03.10.2018 176.74.141.XXX
Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo, pokud člověk sleduje situaci jen trochu pečlivě, neušlo mu, že ve skutečnosti se náskok Ferrari, ale i postavení jeho zákaznických týmů v poslední době mírně zvětšil jak na Renault, tak i na FI. A to podle mě dokazuje, že motor Ferrari proti motoru Mercedes či Renault nic neztratil. Jediný kdo z týmů používajích Renault či Mercedes šel evidentně nahoru je Mercedes, a tam bych to přičetl zvládnutí managmentu pneumatik a vylepšení vozu.
spinelesssheep
14:43 03.10.2018 85.70.184.XXX
No nerad bych se chytal nějakých konspiračních teorií, ale tohle dle mého názoru slušně zavání. Těžké to je prokázat, když po nasazení senzoru možná museli ten zázračný příděl energie utnout. :D
Ale zase máš pravdu, že Mercedes měl super rychlost v Austrálii, která se pak taky vytratila a to nejspíš v závislosti na problémech spojených se spolehlivostí. Nakonec bych se přikláněl ke kombinaci všeho - Mercedes bezesporu odvádí opět užasnou práci a tak trochu se asi dalo se čekat, že Německá mašinérie nakonec udolá Italskou siestu.
Ale zase máš pravdu, že Mercedes měl super rychlost v Austrálii, která se pak taky vytratila a to nejspíš v závislosti na problémech spojených se spolehlivostí. Nakonec bych se přikláněl ke kombinaci všeho - Mercedes bezesporu odvádí opět užasnou práci a tak trochu se asi dalo se čekat, že Německá mašinérie nakonec udolá Italskou siestu.
jon
14:20 03.10.2018 90.176.154.XXX
Není tomu tak. Jejich systém je hodně chytře udělaný a nelze prokázat cokoli nelegálního. A to i přesto, že jedna stáj má docela dobrého "žolíka" ve svých řadách, který má velice dobré povědomí o tom, jak celý systém funguje.
Problém je v tom, že celý jejich systému funguje podobně, jako flexibilní křídlo RB kdysi.
Mercedes je teď v popředí proto, že už konečně doladit domácí úkoly na motoru, které se objevily po závodu v Austrálii. Tím se jim PJ srazila o cca 0,5s-0,7s v kvaldě a o 0,3s v závodě. K tomu Lewis v jeho zabijácké formě a aero oddělení Medvědů také nespí. U Ferrari podle mě s aero trochu zaspali, což má na celé situaci také velký podíl.
Problém je v tom, že celý jejich systému funguje podobně, jako flexibilní křídlo RB kdysi.
Mercedes je teď v popředí proto, že už konečně doladit domácí úkoly na motoru, které se objevily po závodu v Austrálii. Tím se jim PJ srazila o cca 0,5s-0,7s v kvaldě a o 0,3s v závodě. K tomu Lewis v jeho zabijácké formě a aero oddělení Medvědů také nespí. U Ferrari podle mě s aero trochu zaspali, což má na celé situaci také velký podíl.
spinelesssheep
13:53 03.10.2018 85.70.184.XXX
Asi tady docela chybí článek o tom, kam se záhadně ztratila rychlost Ferrari po té, co jsou pod kontrolou jejich dvě baterie. Myslím si, že to by klidně mohl být hlavní důvod proč se Ferrari na Mercedes najednou nechytá.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek