DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel
Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
17:09 04.10.2018 176.74.141.XXX
Alonso bohužel pro něj neměl o Mercedes zájem. A je otázka, zda by tam vydržel až do roku 2014, a jak by vypadala jeho spolupráce s Rosbergem.
Slaby.odvarek
16:31 04.10.2018 185.73.109.XXX
Ono není chyba jako chyba. Největší chyba byla Německo a Monza. Že Baku nebo Francie nevyšla to by se dalo i pochopit možná chtěl moc dopředu, nevím tohle se dá v zápalu boje i pochopit. Kdysi ještě před x lety to bylo normální a nikdo se nad tím nezamýšlel buď nudné kroužení nebo aspoň pokus o závodění. Asi na to koukám jinak. Ale Německo a Monza tam uz měl jet jak profesor, v Monze měl i zasahnout tým a ne to nechat dojit tak daleko. Já vím po bitvě je každý general. Lidé dělají chyby kdo by je nedělal, ale těch preslapu za x let u Ferrari je dost. Něco se pochopit dá něco nedá. Monza a Německo se pochopit ani omluvit nedají.
mi88ki
15:53 04.10.2018 165.225.72.XXX
Perez taky říkal, že by mohl jet mnohem rychleji, když uvíznul za Magnussenem, takže skutečnou rychlost toho vzadu nelze zjistit
Co si vzpomínám, tak Vettel v jedné chvíli zrychlil, na to Bottas reagoval, že taky zrychlil a protože si Seb akorát ničil gumy, tak si zase musel nechat odstup. Bohužel takhle vypadá dnes závodění, pokud jsou auta v podobném výkonnostním okně a na trati kde se nedá tak blízko, aby se dalo předjet alespoň pomocí DRS. těžko z toho pak hádat, kdo jak rychle mohl jet, kdyby měl volnou trať a chtěl jet rychleji.
Co si vzpomínám, tak Vettel v jedné chvíli zrychlil, na to Bottas reagoval, že taky zrychlil a protože si Seb akorát ničil gumy, tak si zase musel nechat odstup. Bohužel takhle vypadá dnes závodění, pokud jsou auta v podobném výkonnostním okně a na trati kde se nedá tak blízko, aby se dalo předjet alespoň pomocí DRS. těžko z toho pak hádat, kdo jak rychle mohl jet, kdyby měl volnou trať a chtěl jet rychleji.
jiras
15:19 04.10.2018 37.48.48.XXX
Porazit současného Kimiho, buďme upřímní, není nějaké měřítko. Stejně jako jím nebyl třeba Weber. Ale počet chyb je šílený. Loni několik psychických kolapsů, letos kolize a zahozené body, to nemá smysl. Uvidíme, jak Leclerc v roce 2019, pak je možno klidně někoho přetáhnout smlouva nesmlouva, Rici by klidně jít mohl.
airwar1939
14:40 04.10.2018 176.74.141.XXX
To je zajímavá teorie.
Ale bavíme se o elektrické energii která pohání elektromotor, a pokud je tam nějaké omezení v množství energie, tak změřit absolutně přesně množství elektromotorem spotřebované elektrické energie je triviální záležitost.
Pokud by tedy ta teorie byla pravdivá, tak by to znamenalo, že ve FIA dělají lidé kteří by stěží prošli druhým stupněm základní školy. I když zase tak moc by mě to nepřekvapilo, nebylo by to poprvé.
Ale bavíme se o elektrické energii která pohání elektromotor, a pokud je tam nějaké omezení v množství energie, tak změřit absolutně přesně množství elektromotorem spotřebované elektrické energie je triviální záležitost.
Pokud by tedy ta teorie byla pravdivá, tak by to znamenalo, že ve FIA dělají lidé kteří by stěží prošli druhým stupněm základní školy. I když zase tak moc by mě to nepřekvapilo, nebylo by to poprvé.
Situs
14:10 04.10.2018 85.70.164.XXX
Jenže v závodě prý Mercedes už jen kontroloval co potřeboval, Bottas řekl že mohli jet ještě rychleji, ale nebylo třeba a jeli v konzervativnějším módu.
Energie z baterie je pravidly omezena na 4 megajouly a výkon MGU-K na 120 kilowattů, teda 163 koní. Už delší dobu existovala teorie že Ferrari díky oddělenému systému baterií dokáže produkovat více této energie a uniká to měření, týmy poukazovali na to že měření FIA na toto není dostatečné až došlo prý k nasazení dalšího senzoru aby se monitoroval každý díl baterie zvlášť.
FIA nemůže říci nic protože nebyla schopná měřit tok energie dostatečně a dle jejich metod bylo vše v pořádku. Nejprve teda prý viděli na datech něco podezřelého, ale Ferrari jim to prý náročným způsobem vysvětlilo a to jim stačilo. No a teď když použili na nátlak týmů i tu druhé čidlo tak najednou ta výhoda která byla pozorovatelná u Ferrari je pryč. Teda to kdy FIA nasadila to druhé čidlo FIA odmítla sdělit, což nevím proč, jen potvrdila že ho skutečně teď používá.
Energie z baterie je pravidly omezena na 4 megajouly a výkon MGU-K na 120 kilowattů, teda 163 koní. Už delší dobu existovala teorie že Ferrari díky oddělenému systému baterií dokáže produkovat více této energie a uniká to měření, týmy poukazovali na to že měření FIA na toto není dostatečné až došlo prý k nasazení dalšího senzoru aby se monitoroval každý díl baterie zvlášť.
FIA nemůže říci nic protože nebyla schopná měřit tok energie dostatečně a dle jejich metod bylo vše v pořádku. Nejprve teda prý viděli na datech něco podezřelého, ale Ferrari jim to prý náročným způsobem vysvětlilo a to jim stačilo. No a teď když použili na nátlak týmů i tu druhé čidlo tak najednou ta výhoda která byla pozorovatelná u Ferrari je pryč. Teda to kdy FIA nasadila to druhé čidlo FIA odmítla sdělit, což nevím proč, jen potvrdila že ho skutečně teď používá.
airwar1939
13:54 04.10.2018 176.74.141.XXX
On ho nevyvíjel ani do Španělska, první a jediné větší vylepšení přišlo právě ve Španělsku, pak už jen několik drobných... a pak McLaren přizna,l že mu nesedí data z tunelu, že se mu odtrhává proudění někde kde to neočekával a že vylepšení nefungují.
airwar1939
13:53 04.10.2018 176.74.141.XXX
Kvalifikační pomalost Ferrari v Rusku je pro mě také záhadou, mohla být způsobena chladným počasím, kdy Ferrari nebylo schopné dostatečně dobře pracovat s pneu (v chladnu s tím mají problémy, podobně jako Mercedes v extrémním horku).
Co vidím jako podstatné, že v závodě pak už byly plně konkurenceschopní, tam jezdil Vettel na úrovni časů Mercedesu a FI dával každé kolo dvě sekundy, na tvrdší směsi i 2,5 na kolo. Maximálku v závodě mají vozy z motory Ferrari také větší, než většina vozů s motorem Mercedes. Takže fakt tam propad výkonnosti nevidím.
A s těmi bateriemi to mělo dělat co? Tým má 105 kg paliva na závod, a maximální průtok paliva 100 kg za hodinu. Jaké je omezení na množství distribuované energie z baterií a porušovalo to Ferrari?
Pokud jde o FIA. tak ta by měla říct, že Ferrari porušovalo předpisy, čím porušovalo předpisy a měla by udělit trest za to porušování. Zatím jsem nic takového nezaznamenal.
Co vidím jako podstatné, že v závodě pak už byly plně konkurenceschopní, tam jezdil Vettel na úrovni časů Mercedesu a FI dával každé kolo dvě sekundy, na tvrdší směsi i 2,5 na kolo. Maximálku v závodě mají vozy z motory Ferrari také větší, než většina vozů s motorem Mercedes. Takže fakt tam propad výkonnosti nevidím.
A s těmi bateriemi to mělo dělat co? Tým má 105 kg paliva na závod, a maximální průtok paliva 100 kg za hodinu. Jaké je omezení na množství distribuované energie z baterií a porušovalo to Ferrari?
Pokud jde o FIA. tak ta by měla říct, že Ferrari porušovalo předpisy, čím porušovalo předpisy a měla by udělit trest za to porušování. Zatím jsem nic takového nezaznamenal.
airwar1939
13:44 04.10.2018 176.74.141.XXX
Tak Vettel krom jedné sezony s Ricim vždy svého týmového kolegu porazil, i letos dává Kimimu celkem nářez. Byly nepochybně závody kdy bylo Ferrari rychlejší, ale kolik dělá na rychlosti vozu jezdec se nedá změřit.
Každopádně, pokud né Seb tak kdo tedy? Lewis je do roku 2020 Mercedesu, Riciardo Renaultu. Nikoho dalšího, kdo by byl vyjímečně rychlej a měl to v hlavě srovnáné na boj o titul nevidím.
Každopádně, pokud né Seb tak kdo tedy? Lewis je do roku 2020 Mercedesu, Riciardo Renaultu. Nikoho dalšího, kdo by byl vyjímečně rychlej a měl to v hlavě srovnáné na boj o titul nevidím.
jiras
13:14 04.10.2018 37.48.48.XXX
Ferrari by se mělo zamyslet, jestli má smysl nechat si dál Vettela. Pro další sezónu asi ano, už je pozdě, ale on nedokázal nic vytěžit ani v době, kdy mělo auto navrch a různými hrubými chybami se o spoustu bodů navíc připravil. Co víc by ještě chtěl, zase nějakou superberličku jako byly foukané nebo dvojité difuzory, kdy to bylo o parník?
Situs
10:12 04.10.2018 85.70.164.XXX
Jako promiň, ale co chceš aby k tomu FIA řekla? Na tlak zlepšila monitoring toku energie i pro používání 2 baterií, od ní se více nedozvíš.
Sledování trendu vývoje ztráty z trati na trať není zcela průkazné, to tu všichni vědí, ale když se na to mrkneš v rámci více závodů tak obrázek vývoje dostaneš. Proto jsem i psal že jsem zvědav jak tomu bude nadále. Sám jsi argumentoval že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo a odkazoval jsi i na zvětšení náskoku na FI. Já ti k ní dal jen čísla která mluví o opaku.
Co se týče přidání senzoru na měření toku energie od FIA a poklesu výkonu motoru u Ferrari podle GPS dat neberu jen jako novinářské drby. Renault potvrdil že na těch datech to všichni vidí, Andy Cowell z Mercedesu také uznal že je tam patrný určitý bod zlomu při akceleraci, který měl vliv na výkon Ferrari během posledních dvou závodů. Tohle když řeknou lidi z konkurence tak si nemyslím že by to bylo jen tak, já z toho co čtu věřím že tam k poklesu výkonu došlo a má to co dělat s těmi bateriemi. Důkazy podle mě nikdy nedostaneme, ale kdyby ten lepší monitoring od FIA zavinil že Ferraru už jejich "trik" nemůže používat, tak by to vypadalo asi přesně takhle
Sledování trendu vývoje ztráty z trati na trať není zcela průkazné, to tu všichni vědí, ale když se na to mrkneš v rámci více závodů tak obrázek vývoje dostaneš. Proto jsem i psal že jsem zvědav jak tomu bude nadále. Sám jsi argumentoval že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo a odkazoval jsi i na zvětšení náskoku na FI. Já ti k ní dal jen čísla která mluví o opaku.
Co se týče přidání senzoru na měření toku energie od FIA a poklesu výkonu motoru u Ferrari podle GPS dat neberu jen jako novinářské drby. Renault potvrdil že na těch datech to všichni vidí, Andy Cowell z Mercedesu také uznal že je tam patrný určitý bod zlomu při akceleraci, který měl vliv na výkon Ferrari během posledních dvou závodů. Tohle když řeknou lidi z konkurence tak si nemyslím že by to bylo jen tak, já z toho co čtu věřím že tam k poklesu výkonu došlo a má to co dělat s těmi bateriemi. Důkazy podle mě nikdy nedostaneme, ale kdyby ten lepší monitoring od FIA zavinil že Ferraru už jejich "trik" nemůže používat, tak by to vypadalo asi přesně takhle
airwar1939
09:42 04.10.2018 176.74.141.XXX
Nejsem fanoušek Mercedesu. Jen nemám rád diskuze založené na informacích typu jedna paní povídala.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek