DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: Oconova "strašná" situace je pro F1 varováním

Historie F1 zná případy, kdy se poměrně úspěšný pilot musel strachovat o závodní sedačku a nezřídka to neskončilo happyendem. Něco podobného nyní prožívá Esteban Ocon, který se do nepříjemné situace dostal hned kvůli několika faktorům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg: Oconova "strašná" situace je pro F1 varováním

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 28.09.2018 17:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Gustav Anděl (Hlasovali 3 lidé) 27.09.2018 13:05
Mě naopak děsí lidé jako Nico a podobní a věta … »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 27.09.2018 06:49
Tady to máte. A pak na mě budou nějací moralisté… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 27.09.2018 07:55
A jak se vůbec ví, že je Ocon hodně dobrým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomas J.

    Tomas J.

    85.237.234.XXX
    Mne pride, ze Mercedes nema dorieseny juniorsky program. Ked zhanali niekoho namiesto Rosberga, dali prednom cudziemu Bottasovi a Wehrlein blokovany zmluvou s Merc si nenasiel miesto. Teraz tu je Ocon a zase, viazany zmluvou s Merc, si nemoze najst miesto. Pride mi, ze zatial su tie zmluvy pre jazdcov skor prekazkou ako prinosom, samozrejme co sa tyka samotnej F1. V nizsich sutaziach to snad zmysel ma a pomaha im to rast a ist do vyssich kategorii.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Pokud jde o Formuli 1 ta kzjevně nemá dořešeno jak své nejnadějnější juniory v ní upíchnout či udržet. Podpora Mercedesu v nižších sériích je samozřejmě k nezaplacení. Pokud jde o tu F1, celkem mě překvapuje, že už dávno se nerozhodli okopírovat způsob výchovy mladíků co má RB-TR.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Gustav Anděl

    Gustav Anděl

    185.86.97.XXX
    Mě naopak děsí lidé jako Nico a podobní a věta "Pozice, v jaké se nachází Ocon, nesmí nastat. Je to strašná záležitost, pozdvižení. Ten chlap jezdí tak dobře a nemá auto. Něčemu takovému se prostě musíme vyhnout..."

    Vždycky v historii jakékoliv motoristické disciplíny se stalo, že někdo dobrý nenašel místo. Je to nespravedlivé? NE. Je to citlivé, emoční, ale ne nespravedlivé... Formule 1 a další existují jen z vůle bohatých firem a lidí a jejich ochoty utratit/investovat peníze. Sauber by už dávno nebyl a nenebral nový vítr do plachet kdyby nebylo let kdy ho držel Ericsson, pochybuji že by Force India fungovala jak fuguje bez peněz Checa Peréze, McLaren dotují arabové, Haas se platí sám...atd...atd. Je na nich koho si vyberou.

    Ocon může tak max brečet u Tottových dvěří, že to s ním úplně nedomysleli nebo se má sebrat, jít za sponzory, sehnat kvalitní budget. To vždycky pomůže. Chápu, že v dnešním hypertolerantním a bezpohlavním světě to zní pro někoho drsně, ale ve chvíli, kdy se v tom začneme takhle babrat a řešit procentulně vyjádřenou spravedlnost obsazení sedaček, tak je to konec.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    On Williams naopak může Ocona zachránit, ale Mercedes bude muset dostatečně zaplatit, protože závazek Ocona pro Mercedes je jistě pro Williams limitující a navíc oni teď mají prachy na prvním místě. Stačí když Williamsu dají co dávají Bottasovi, to je přece nezabije.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Podle mě současná situace Williamsu nahrává jak Mercedesu tak i Oconovi. Pro Mercedes by nemělo být problém, dohodnout z Williamsem užší spolupráci, po vzoru Sauberu jim dávat motor, převodovku a závěsy grátis (plus další know-how) a odměnou za to mít možnost umístit na jednu sedačku kohokoli. A i pro Williams to je výhodnější, než platič co přinese 10-20 milionů, ale nepřinese know-how, takže se pořád budou tlouct na chvostu pole.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jen ať si to Williams vyrábí sám a nezapomene tak jak se to dělá. Ta suma jistě nepokryje ani motory.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Týmy co si budou tyhle věci vyrábět sami bez podpory automobilky (v současnosti Williams, Force India či McLaren) jsou odsouzeny v nejbližších dvou letech k "boji" na chvostu pole. Příští rok se podle mě takzvané zákaznické týmy posunou výkonnostně nahoru, a přeskočí tradiční týmy. Na čele čekám M a F, s malým odsupem RB, a pak s odstupem sekundy Sauber, Haas a TorroRosso. I Renault to bude mít příští rok dost těžké.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ano, to hrozí a tomu by FIA měla zabránit co to jde, protože to k tradičním týmům není fér a vykašlají se jim pak na to. Sám se bojím že se to stane.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              FIA tomu může zabránit buďto brutálním zjednodušení techniky a nebo jednotnýmy vozy, ani jedno se historicky k F1 nehodí. To co teď vidíme je prostě logický vývoj, a není to nic co by ve Formuli 1 už před čtyřiceti padesáti lety nebylo. Pokud chce FIA na jedné straně zavést finanční stropy a na druhé nechat F1 duch soutěžení, tak to logicky musí vést k větší spolupráci týmů a společnému vývoji některých komponent.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                FIA podle mě nechce aby to bylo o továrních týmech a jejich B-ček, a jestli jo a nebudou vyslyšení týmy jako Renault, McLaren či Williams tak to změní hru a nejspíše se jmenovaní budou muset ohlídnout v jiných soutěžích kde k výhře nebudou muset potřebovat konvoj spřízněných B-čkových týmů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  FIA to nemusí chtít, ale přirozeným vývojem, a také výkony Haasu a Sauberu, to k tomu teď směřuje a minimálně další dva roky to týmy středu pole, které budou mít podporu automobilky, budou mít lehčí.

                  Na druhou stanu i když to FIA nechce, nemá páku jak tomu legálně zabránit. A závěrem připomínám, že byly doby, kdy tohle bylo normální, "dokonce to zašlo až tak daleko", že Lotus, Ferrari, McLaren či March pronajímali své vozy i soukromníkům. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    91.234.248.XXX
    A jak se vůbec ví, že je Ocon hodně dobrým jezdcem?
    ...aha, Checo je tím, s kým se Ocon poměřuje, tak to jsem s Checem v naprostém klidu, a v Rusku čekám od Péreze body + porážku Ocona,.. 11

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tqak Ocon je druhou sezonu po sobě o něco lepší než Perez, a Perez je povážován za dobrého jezdce. Jasně, dobrý je za tři ve školním známkování, takže když Formule 1 příjde o Ocona či Pereze, nic se nestane, ale pořád lepší když jezdí Ocon či Perez, než nějaký Ericson.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tady to máte. A pak na mě budou nějací moralisté prskat za to, že podporuji B týmy.15
    Kdyby měl Mercedes Béčko, tak by za něj jezdil Wehrlein a Ocon. Super sestava.
    Pro F1 mnohem prospěšnější než takový Williams. #SorryJako 20

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Williams je finančně v trablech a zaměřil se na platiče. Pro mě je to špatná zpráva, ale chtít z něj udělat B-čko Mercedesu a nazývat to jako že by to bylo pro F1 prospěšnější, to je pro mě nepochopitelné. Williams jednou může dokázat pro F1 super věci, jako B-tým dokáže jen vychovávat juniory, uhýbat továrně, posloužit továrně, a být přijatelně konkurenceschopný ve středu pole za málo peněz. Perspektiva v mých očích naprosto nesrovnatelná a vždy si budu vážit více týmů s opravdovým konstrukčním potenciálem s nezávislým postojem, než onucí které tady prosazuješ.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Reálně může Williams dokázat ve Formuli 1 super věci v případě, že z F1 odejdou Mercedes, Ferrari a RedBull, ty tři týmy jsou dlouhodobě o level výše než zbytek pole, a šance, že je tým jako Williams, tým s třetinovým rozpočtem a v pozici zákaznického týmu dožene je iluzorní. Dokud budou tyto týmy ve Formuli 1 má Williams dvě možnosti, za prve: zbírat drobky na konci pole, bez reálné šance na posun, a nebo za druhé: spolupracovat s automobilkou, zvýšit výkonnost, a čekat na den kdy automobilka odejde jako tým z Formule 1. Jistě ještě je tu třetí možnost, stát se také továrním týmem, ale to Williams loni odmítnul.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          To je tak krátkozraké vidět jen co je teď, protože historie ukazuje čeho je takový tým schopen. Teď musí hlavně přežít, a on to ví, ale čeho si myslíš že dosáhne ve svém tažení B-tým jako je Haas? Oproti dosaženým úspěchům Williamsu to bude vždy nic! Williams na chvostu je pro mě stále mnohem cennější než nějaký B-tým co si neumí navrhnout ani svůj volant!

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama