DISKUZE K ČLÁNKU Ricciarda pokrok Renaultu s novou specifikací motoru před jeho přestupem povzbudil
Daniel Ricciardo je spokojený s pokrokem, který Renault dosáhl se specifikací C své pohonné jednotky. Dodává mu důvěru, že se svým přestupem k francouzskému týmu učinil to správné rozhodnutí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciarda pokrok Renaultu s novou specifikací motoru před jeho přestupem povzbudil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasoval 1 člověk)
25.09.2018 22:18
v minulosti je kvalifikace musela limitovat ještě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
08:20 25.09.2018 95.82.135.XXXTo, jak dobrý ten motor je ukazuje historicky první podium v Monze (když nepočítám časovou penalizaci Maxe). Naopak Singapur, kde o motor moc nejde a kde rozhoduje sasi se RB ne tak úplně povedlo. Když vezmeme minule sezóny, kdy RB skončil v Monze daleko za vítězem bez šance na podium a poté v Singapuru byli opět schopni bojovat o vítězství, tak me letošní výkony a výhry nějak nesedí. Napr. V motorové Číně a naopak propadák v Maďarsku... nevím, nějak nikde nemohu najít roky definované pravdy o sasi RB. Jedno je ale jisté. Oproti letům 2014 - 2016 je v boji o vítězství motor limituje o mnoho méně. Silně pochybuji, ze mají lepší sasi než Ferrari a Meecedes, je to natolik vyrovnané, ze rozhoduje pátek na každém okruhu - tedy sběr dat a následně nastavení pro Q a race.-
-
airwar1939
22:18 25.09.2018 176.74.141.XXXv minulosti je kvalifikace musela limitovat ještě víc, a stejně byly v Maďarsku a Singapuru mnohem výše. Adiho postřeh je správný, šasi RB není zdaleka tak super, jak nám Max často tvrdí.
-
Mike17
12:01 26.09.2018 185.149.130.XXXJak si dokážeš pohrávat s fakty, abys dostal co potřebuješ, je fakt úžasný. Poklona.
Tak k těm tvým faktům:
1. MonzaxSingapur. První podle tebe úspěch, druhý neúspěch.
Monza kvalda: Max 5., ztráta 1,496s
Sing. kvalda: Max 2., ztráta 0,319s
Monza závod: Max dojel sice 3., ale je kvůli nelegální obraně před Bottasem. Bránit se legálně, dojel by 4. daleko za Bottasem. Max dojel 4,5s za Kimim a 13,2s za Hamem jen proto, že posledních 10 kol jeli oba na půl plynu. Vettel dojel za Maxem necelé 3s jen proto, že začínal po SC z posledního místa a probíjel se celým polem. Takže nejen Max nezískal podium, ale bez Vettelovy hrubé chyby by na něj neměl ani omylem i nelegální obranou.
Sing. závod: Max dojel pouze 9s za Hamem, 30s před Vettelem, 43s před Bottasem a 44s před Kimim. Nepozoruješ "nepatrný" rozdíl?
Tobě vychází Monza jako úspěšná a Sing jako propadák??? Sorry, čísla mluví proto, že je to minimálně naopak.
2. Proti loňsku: Kvalda Max 2., ztráta 1,148s
Ricci dojel loni 4s za Vettelem a 20s před Kimim. Tedy bych řekl, že při nejmenším srovnatelné s letoškem. Přesněji proti Mercedesu lepší, proti Ferrari horší. K objektivitě nutno dodat, že obě Ferrari startovaly ze 4-té řady.
3. Čína a Maďarsko: V Číně by neměli na bednu žádný nárok, kdyby nevyjel SC a oni neudělali jako jediní geniální tah s přezutím. Jejich vítězství nebylo ani o motoru, ani o šasi, ale čistě o stategii. A propadák v Maďarsku? Ricci dojel 4-tý, přestože startoval z 12-tého místa na trati, kde se téměř nedá předjíždět. Co jsi čekal? Že vyhraje? Max by na tom byl líp, ale nějak mu to kouřilo. To asi nebude o špatném šasi.
Nejlíp proti konkurenci na tom byli v Monaku a Singapuru. Čím to, když jsou to trati, kde hraje motor nejmenší roli? proti rokům 2014-2016 je motor asi limituje méně, ale proti loňsku tam nějak zlepšení nevidím. A lepší šasi nepochybně mají. Jinak by nemohli přes chybějící výkon ztratit pouze 0,319s a v Monaku být dokonce nejrychlejší. Ale ono je to složitější a jistě ne každý okruh jejich šasi sedí stejně.-
Adi
17:05 27.09.2018 89.24.50.XXXLetos i loni mají PJ, která dokáže vyhrát i na tratích, kde by to v letech 2014 - 2016 bylo nemožné. Spíše si myslím, ze RB se naučilo lépe pracovat s odporem a udělalo velmi dobre sasi na defakto jakýkoliv okruh, jen to bylo na úkor toho, ze v Singapuru a v Monacu již neměli takovou dominanci.-
Mike17
11:17 01.10.2018 185.149.130.XXXSouhlasím s tím, že letos už nemají ohledně šasi takovou dominanci, jako v druhé polovině loňského roku. Ale když si odmyslím haluzácké výhry utrpěné pouze vypadnutím soupeřů, či jejich fatálním strategickým selháním, pak vyhrávají pouze na technických tratích, jako je Monako, Maďarsko, Singapur nebo Mexiko. Dlouhodobě. Vyjímkou byly pouze loni Malajsie s Japonskem, kde se Renault pochlapil s výkonem, bohužel na úkor totální nespolehlivosti.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek