DISKUZE K ČLÁNKU Ricciarda pokrok Renaultu s novou specifikací motoru před jeho přestupem povzbudil

Daniel Ricciardo je spokojený s pokrokem, který Renault dosáhl se specifikací C své pohonné jednotky. Dodává mu důvěru, že se svým přestupem k francouzskému týmu učinil to správné rozhodnutí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciarda pokrok Renaultu s novou specifikací motoru před jeho přestupem povzbudil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 01.10.2018 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 2 lidé) 25.09.2018 08:20
To, jak dobrý ten motor je ukazuje historicky… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 25.09.2018 22:18
v minulosti je kvalifikace musela limitovat ještě… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 26.09.2018 12:01
Jak si dokážeš pohrávat s fakty, abys dostal co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    To, jak dobrý ten motor je ukazuje historicky první podium v Monze (když nepočítám časovou penalizaci Maxe). Naopak Singapur, kde o motor moc nejde a kde rozhoduje sasi se RB ne tak úplně povedlo. Když vezmeme minule sezóny, kdy RB skončil v Monze daleko za vítězem bez šance na podium a poté v Singapuru byli opět schopni bojovat o vítězství, tak me letošní výkony a výhry nějak nesedí. Napr. V motorové Číně a naopak propadák v Maďarsku... nevím, nějak nikde nemohu najít roky definované pravdy o sasi RB. Jedno je ale jisté. Oproti letům 2014 - 2016 je v boji o vítězství motor limituje o mnoho méně. Silně pochybuji, ze mají lepší sasi než Ferrari a Meecedes, je to natolik vyrovnané, ze rozhoduje pátek na každém okruhu - tedy sběr dat a následně nastavení pro Q a race.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Je to jednoduché, problém je kvalifikace. Tam prostě je ztráta velká, to je holý a neodiskutovatelný fakt. Závod je už jinak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Mas na mysli například poslední kvalifikaci a Maxova první řada? To při proklamovane kvalitě jejich sasi přece neměl byt problem Hama dojet a napr. Přes boxy předjet...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        v minulosti je kvalifikace musela limitovat ještě víc, a stejně byly v Maďarsku a Singapuru mnohem výše. Adiho postřeh je správný, šasi RB není zdaleka tak super, jak nám Max často tvrdí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jak si dokážeš pohrávat s fakty, abys dostal co potřebuješ, je fakt úžasný. Poklona.
      Tak k těm tvým faktům:
      1. MonzaxSingapur. První podle tebe úspěch, druhý neúspěch.
      Monza kvalda: Max 5., ztráta 1,496s
      Sing. kvalda: Max 2., ztráta 0,319s
      Monza závod: Max dojel sice 3., ale je kvůli nelegální obraně před Bottasem. Bránit se legálně, dojel by 4. daleko za Bottasem. Max dojel 4,5s za Kimim a 13,2s za Hamem jen proto, že posledních 10 kol jeli oba na půl plynu. Vettel dojel za Maxem necelé 3s jen proto, že začínal po SC z posledního místa a probíjel se celým polem. Takže nejen Max nezískal podium, ale bez Vettelovy hrubé chyby by na něj neměl ani omylem i nelegální obranou.
      Sing. závod: Max dojel pouze 9s za Hamem, 30s před Vettelem, 43s před Bottasem a 44s před Kimim. Nepozoruješ "nepatrný" rozdíl?
      Tobě vychází Monza jako úspěšná a Sing jako propadák??? Sorry, čísla mluví proto, že je to minimálně naopak.
      2. Proti loňsku: Kvalda Max 2., ztráta 1,148s
      Ricci dojel loni 4s za Vettelem a 20s před Kimim. Tedy bych řekl, že při nejmenším srovnatelné s letoškem. Přesněji proti Mercedesu lepší, proti Ferrari horší. K objektivitě nutno dodat, že obě Ferrari startovaly ze 4-té řady.
      3. Čína a Maďarsko: V Číně by neměli na bednu žádný nárok, kdyby nevyjel SC a oni neudělali jako jediní geniální tah s přezutím. Jejich vítězství nebylo ani o motoru, ani o šasi, ale čistě o stategii. A propadák v Maďarsku? Ricci dojel 4-tý, přestože startoval z 12-tého místa na trati, kde se téměř nedá předjíždět. Co jsi čekal? Že vyhraje? Max by na tom byl líp, ale nějak mu to kouřilo. To asi nebude o špatném šasi. 03

      Nejlíp proti konkurenci na tom byli v Monaku a Singapuru. Čím to, když jsou to trati, kde hraje motor nejmenší roli? proti rokům 2014-2016 je motor asi limituje méně, ale proti loňsku tam nějak zlepšení nevidím. A lepší šasi nepochybně mají. Jinak by nemohli přes chybějící výkon ztratit pouze 0,319s a v Monaku být dokonce nejrychlejší. Ale ono je to složitější a jistě ne každý okruh jejich šasi sedí stejně.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        89.24.50.XXX
        Letos i loni mají PJ, která dokáže vyhrát i na tratích, kde by to v letech 2014 - 2016 bylo nemožné. Spíše si myslím, ze RB se naučilo lépe pracovat s odporem a udělalo velmi dobre sasi na defakto jakýkoliv okruh, jen to bylo na úkor toho, ze v Singapuru a v Monacu již neměli takovou dominanci.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Souhlasím s tím, že letos už nemají ohledně šasi takovou dominanci, jako v druhé polovině loňského roku. Ale když si odmyslím haluzácké výhry utrpěné pouze vypadnutím soupeřů, či jejich fatálním strategickým selháním, pak vyhrávají pouze na technických tratích, jako je Monako, Maďarsko, Singapur nebo Mexiko. Dlouhodobě. Vyjímkou byly pouze loni Malajsie s Japonskem, kde se Renault pochlapil s výkonem, bohužel na úkor totální nespolehlivosti.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama