DISKUZE K ČLÁNKU "Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton

Lewis Hamilton si myslí, že s jejich současným monopostem dosahují lepších výkonů, než na které vůz F1 W09 EQ Power ve skutečností má.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 19.09.2018 15:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 6 lidí) 18.09.2018 12:48
Alonso 120% Hamilton 102% Vettel 78% 12 »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2018 20:38
Bohužel Ferdovejch 120% posledních 10 let nestačí… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2018 20:47
No vidíš, kam to ta efjednička dopracovala. 20 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Alonso 120%
    Hamilton 102%
    Vettel 78%
    12

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Bohužel Ferdovejch 120% posledních 10 let nestačí ani na Levisovi 102%, natož na Sebových 78%.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No vidíš, kam to ta efjednička dopracovala. 20

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ani tak F1, jako kam to dopracoval Fernando.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            85.70.184.XXX
            Jako pilot to těžko mohl dopracovat výš. Rychlost, komplexnost, silná psychika, 120%. 11

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Tak získal dva tituly, co by za to 99,9% jiných pilotů dalo...ale přesto se nemohu ubránit dojmu že mohl těch titulů a vítězství získat víc, podobně jako Hamilton či Vettel. Ale je pravda že tu možnost měl, a opakovaně ji odmítnul, takže to pro něj asi nebylo to nejdůležitější.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • spinelesssheep

                spinelesssheep

                85.70.184.XXX
                Jak jako odmítl?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  No mohl přestoupit třeba k BrawnGP nebo k RedBullu, mohl sbírat tituly, divné že to nevěděl dopředu. Já bych zpětně vybral Alonsovi týmy ve správnou dobu a byl by nejspíše dnes 10násobný 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Tak nabídku od RB dostal v roce 2007, tehdy se mezi RB a Renaultem rozhodl pro Renault... což bylo zjevně špatně, ale připustmě že tehdy nemohl tušit kam až to RB dotáhne, i když nějaké indicie tam byly (vysoký rozpočet, angažování Neweyho). V roce 2009 už je to rozhodnutí méně pochopitelné, tehdy ho Ross Brawn lákal do mistrovského BrawnGP-Mercedesu, ale šel do horšího Ferrari. Krom toho Fernando tvrdí, že ho RB lákal i v roce 2013... a on si vybral McLaren, kde jediným argumentem jsou peníze, ale rozhodně ne sportovní výkonnost.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jj 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomas J.

    Tomas J.

    85.237.234.XXX
    Ackoli Hamiltona nemusim, tuto si pri vsetkej jeho "skromnosti" kludne moze prihriat polievocku a povedat, ze ON je ten co dostava z auta viac. Auto moze byt akokolvek dobre, ale ten rozdiel robi jazdec. A HAM jazdi tuto sezonu famozne, to mu musim uznat.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Lojzovi to teď jde, o tom žádná. 11

    Chlapi, nevíte někdo aspoň odhadem,z tajných zdrojů... kolik maji jednotlivé PJ výkon v kvaldě vs race mód. Kvalifikační výkony vyšli v AMUS, je otázka, jak jsou přesné....ale o to nejde. Mne by spíše zajímalo, o kolik koní to pak jednotlivé PJ musí utlumit.
    Je jasné že těch módů mají více, takže to bude nějaký průměr.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Onehda jsem četl strašnou blbost u sousedů, kde tam jeden jejich redaktor odhadoval aktuální výkonnosti PJ. A měl tam cca o 100 ps méně než AMuS (který taktéž rozhodně nepokládám za nějak věrohodný zdroj) a dle něj je Honda před Renaultem a oba jsou cca 80 - 90 koní za F a M... takže úplná blbost, které se myslím chytl jen starý známy El Senor, který od té doby spamuje, jak je Honda před R a jak jsou super 18 (jinak nic proti práci Hondy, letos konečně nejsou k smíchu). Každopádně celkové výkony těch nejlepší jsou v kvalifikaci přes 900 ps, R v kvali modu ztrácí cca 40 - 50 ps, Honda o neco více. V race módu jsou všichni výrobci do 50 ps. Mimochodem jediný Renault nám letos na jaře dal "odrazový můstek" v podobě informace o celkovém výkonu přes 850 ps. C spec. v kvali módu bude velmi blízko 900 ps...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Myslíš podle Auto Motor und Sport? Z čeho usuzuješ, že je to strašná blbost? Že ohodnotili Renault na úroveň Hondy? Nebo z toho, že ztrácí specifikace "C" na Ferrari 60k a 50k Na Mercedes? "B" ještě o 20 koní víc.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ten článek jsem četl a ty čísla jsou pochopiteln totální nesmysl, na to stačí fyzika šesté třídy, pokud člověk zná hmotnost vozu, dosaženou rychlost a průběh akcelerace.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, základ je fyzika 6-té třídy. Ale potřebuješ k tomu spoustu dat. Kromě zrychlení a hmotnosti i třeba aerodynamický odpor nebo valivý odpor. Dát dohromady výledek pak asi nebude na domácí úkol pro šesťáka. To by jsme měli přesné hodnoty v článcích po každé inovaci. 03
            Jo, hodnoty se mi zdají nízké, ale autoři je i vysvětlují. Něříkám, že to beru jako fakt, ale každý týden tu nějaké údaje měření nemáme. A nemám pocit, že by Auto Motor und Sport chtěl hejtovat zrovna Renault. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dostávat z auta 102%, to mi popravdě v dnešní F1 nepřijde nijak vysoko, laťka byla nastavena dávno na mnohem více 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama