DISKUZE K ČLÁNKU "Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton
Lewis Hamilton si myslí, že s jejich současným monopostem dosahují lepších výkonů, než na které vůz F1 W09 EQ Power ve skutečností má.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
18.09.2018 20:38
Bohužel Ferdovejch 120% posledních 10 let nestačí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
20:38 18.09.2018 176.74.141.XXXBohužel Ferdovejch 120% posledních 10 let nestačí ani na Levisovi 102%, natož na Sebových 78%.-
-
-
spinelesssheep
22:45 18.09.2018 85.70.184.XXXJako pilot to těžko mohl dopracovat výš. Rychlost, komplexnost, silná psychika, 120%.-
airwar1939
08:56 19.09.2018 176.74.141.XXXTak získal dva tituly, co by za to 99,9% jiných pilotů dalo...ale přesto se nemohu ubránit dojmu že mohl těch titulů a vítězství získat víc, podobně jako Hamilton či Vettel. Ale je pravda že tu možnost měl, a opakovaně ji odmítnul, takže to pro něj asi nebylo to nejdůležitější.-
-
-
spinelesssheep
10:11 19.09.2018 85.70.184.XXXJo asi takhle to myslel. No po bitvě je každý generál, teď se to poučuje...
-
-
airwar1939
15:11 19.09.2018 176.74.141.XXXTak nabídku od RB dostal v roce 2007, tehdy se mezi RB a Renaultem rozhodl pro Renault... což bylo zjevně špatně, ale připustmě že tehdy nemohl tušit kam až to RB dotáhne, i když nějaké indicie tam byly (vysoký rozpočet, angažování Neweyho). V roce 2009 už je to rozhodnutí méně pochopitelné, tehdy ho Ross Brawn lákal do mistrovského BrawnGP-Mercedesu, ale šel do horšího Ferrari. Krom toho Fernando tvrdí, že ho RB lákal i v roce 2013... a on si vybral McLaren, kde jediným argumentem jsou peníze, ale rozhodně ne sportovní výkonnost.
-
-
-
-
-
-
-
-
Tomas J.
12:43 18.09.2018 85.237.234.XXXAckoli Hamiltona nemusim, tuto si pri vsetkej jeho "skromnosti" kludne moze prihriat polievocku a povedat, ze ON je ten co dostava z auta viac. Auto moze byt akokolvek dobre, ale ten rozdiel robi jazdec. A HAM jazdi tuto sezonu famozne, to mu musim uznat. -
GRAHAM
09:43 18.09.2018 77.236.218.XXXTak Lojzovi to teď jde, o tom žádná.
Chlapi, nevíte někdo aspoň odhadem,z tajných zdrojů... kolik maji jednotlivé PJ výkon v kvaldě vs race mód. Kvalifikační výkony vyšli v AMUS, je otázka, jak jsou přesné....ale o to nejde. Mne by spíše zajímalo, o kolik koní to pak jednotlivé PJ musí utlumit.
Je jasné že těch módů mají více, takže to bude nějaký průměr.-
Adi
10:07 18.09.2018 81.19.11.XXXOnehda jsem četl strašnou blbost u sousedů, kde tam jeden jejich redaktor odhadoval aktuální výkonnosti PJ. A měl tam cca o 100 ps méně než AMuS (který taktéž rozhodně nepokládám za nějak věrohodný zdroj) a dle něj je Honda před Renaultem a oba jsou cca 80 - 90 koní za F a M... takže úplná blbost, které se myslím chytl jen starý známy El Senor, který od té doby spamuje, jak je Honda před R a jak jsou super (jinak nic proti práci Hondy, letos konečně nejsou k smíchu). Každopádně celkové výkony těch nejlepší jsou v kvalifikaci přes 900 ps, R v kvali modu ztrácí cca 40 - 50 ps, Honda o neco více. V race módu jsou všichni výrobci do 50 ps. Mimochodem jediný Renault nám letos na jaře dal "odrazový můstek" v podobě informace o celkovém výkonu přes 850 ps. C spec. v kvali módu bude velmi blízko 900 ps...-
-
airwar1939
20:44 18.09.2018 176.74.141.XXXTen článek jsem četl a ty čísla jsou pochopiteln totální nesmysl, na to stačí fyzika šesté třídy, pokud člověk zná hmotnost vozu, dosaženou rychlost a průběh akcelerace.-
Mike17
10:02 19.09.2018 185.149.130.XXXAno, základ je fyzika 6-té třídy. Ale potřebuješ k tomu spoustu dat. Kromě zrychlení a hmotnosti i třeba aerodynamický odpor nebo valivý odpor. Dát dohromady výledek pak asi nebude na domácí úkol pro šesťáka. To by jsme měli přesné hodnoty v článcích po každé inovaci.
Jo, hodnoty se mi zdají nízké, ale autoři je i vysvětlují. Něříkám, že to beru jako fakt, ale každý týden tu nějaké údaje měření nemáme. A nemám pocit, že by Auto Motor und Sport chtěl hejtovat zrovna Renault.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek