DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"
S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
10:15 12.09.2018 90.182.169.XXX
No jak se to vezme. Před tímhle motorem jsme měli Ferrari, Mercedes, Renault a Cosworth. Bez přechodu na hybrid by odešel na jisto Renault a brblal i Mercedes. Takže by jsme sice měli super čupr atmosféry, ale měli by jsme taky jen Ferrari a Cosworth, který byl v podstatě do počtu.
Teď mluv
Teď mluv
daaviid23
09:42 12.09.2018 90.182.169.XXX
Byly doby, kdy se dalo koupit doslova celé auto. Oproti tomu je "nákup" Haasu prkotina.
Navíc proč se v motorsportové disciplině definuje jako konstruktér ten, který si sám vyvíjí šaši, aero a další prkotiny ale to hlavní (ten motor) si může kupovat? A argumenty na peníze ani nezkoušej. Vývoj špičkového šaši stojí taky majlant.
Navíc proč se v motorsportové disciplině definuje jako konstruktér ten, který si sám vyvíjí šaši, aero a další prkotiny ale to hlavní (ten motor) si může kupovat? A argumenty na peníze ani nezkoušej. Vývoj špičkového šaši stojí taky majlant.
GRAHAM
09:21 12.09.2018 77.236.218.XXX
Mám takovej dojem že jsme se bavili o pákách Mercedesu na Wiliams.
Tak do toho netahej piloty....to je jiná kapitola. Ta půjde vyřešit spravedlivým rozdělovaním peněz.Netvrdím že uplně....ale že budou továrny diktovat "slabším" kdo za ně bude jezdit a zadarmo vychovávat piloty, vlastně jim pomahat být lepší a nic z toho nemít, heh, to může chtít jenom blázen....
Ano Ocon je dobrej, tak ať ho Mercedes zaměstná. Nemá místo? No asi blbě plánovali. Holt si počká....Je logické že nikdo nebude pomáhat Mercedesu s výchovou jejich jezdce. Proč by to dělal ? nerní k tomu jediný důvod...a to ani jeho talent. Každej sám za sebe, to by měla být F1.
Tak do toho netahej piloty....to je jiná kapitola. Ta půjde vyřešit spravedlivým rozdělovaním peněz.Netvrdím že uplně....ale že budou továrny diktovat "slabším" kdo za ně bude jezdit a zadarmo vychovávat piloty, vlastně jim pomahat být lepší a nic z toho nemít, heh, to může chtít jenom blázen....
Ano Ocon je dobrej, tak ať ho Mercedes zaměstná. Nemá místo? No asi blbě plánovali. Holt si počká....Je logické že nikdo nebude pomáhat Mercedesu s výchovou jejich jezdce. Proč by to dělal ? nerní k tomu jediný důvod...a to ani jeho talent. Každej sám za sebe, to by měla být F1.
daaviid23
09:19 12.09.2018 90.182.169.XXX
No výhoda by byla, že by jsi pro různé kategorie mohl nastavit různá sportovní pravidla nebo případně i technická pravidla.
Dneska prostě vidím, jak zájmy top týmů a skupinky ostatních jdou ostře proti sobě. Tohle vyřešit bude podle těžké a spíše nereálné. Kdyby se rozdělili na dvě skupinky, ta ta dohoda v rámci skupiny by byla jednoduší.
Můžeš pole natvrdo srovnat rozpočtovým stropem ale to podle mě nebude fungovat a utrpí tím i pověst samotné F1.
A standardizované díly nebudou fungovat najisto. Kdo chce utratit peníze, tak je prostě utratí za sebehloupější blbost. Nakonec by ses propracoval k jednotné formuli.
Dneska prostě vidím, jak zájmy top týmů a skupinky ostatních jdou ostře proti sobě. Tohle vyřešit bude podle těžké a spíše nereálné. Kdyby se rozdělili na dvě skupinky, ta ta dohoda v rámci skupiny by byla jednoduší.
Můžeš pole natvrdo srovnat rozpočtovým stropem ale to podle mě nebude fungovat a utrpí tím i pověst samotné F1.
A standardizované díly nebudou fungovat najisto. Kdo chce utratit peníze, tak je prostě utratí za sebehloupější blbost. Nakonec by ses propracoval k jednotné formuli.
airwar1939
09:07 12.09.2018 176.74.141.XXX
Myslíš že platicí kopito Stroll a Sirotkyn jsou lepší volba než špičkoví talentovaní jezdci, co nemají bohatého otce či strýčka?
GRAHAM
09:04 12.09.2018 77.236.218.XXX
Je to složité, ale z ničeho nic může Mercedes říci že končí.....a že bude dodávat jen motory. To samé Renault, o Hondě nemluvě....
A proto je potřeba tyhle věci motorově nastavit jinak. F1 nesmí být tak hodně závislá na automobilkách, naopak automobilky by se měli rádi přes F1 presentovat.Tohle se musí změnit....
A proto je potřeba tyhle věci motorově nastavit jinak. F1 nesmí být tak hodně závislá na automobilkách, naopak automobilky by se měli rádi přes F1 presentovat.Tohle se musí změnit....
daaviid23
08:52 12.09.2018 90.182.169.XXX
Ono je to těžké. Když si vezmeš třeba minulou dekádu, tak tu bylo spoustu automobilek a vysoce konkurenční prostředí a konkrétně Williamsu to teda taky nesvědčilo a postupně upadl.
Ona je otázka, jestli vůbec můžou v dnešní době fungovat nezávislé netovární týmy vedle továrních. Když se vrátím ještě k minulé dekádě, tak vlastně i Sauber se pod tlakem okolností stal BMW.
Téhle myšlence jsem se bránil ale není na čase založit v F1 druhou kategorii pro netovární týmy?
Ona je otázka, jestli vůbec můžou v dnešní době fungovat nezávislé netovární týmy vedle továrních. Když se vrátím ještě k minulé dekádě, tak vlastně i Sauber se pod tlakem okolností stal BMW.
Téhle myšlence jsem se bránil ale není na čase založit v F1 druhou kategorii pro netovární týmy?
Situs
08:26 12.09.2018 85.70.164.XXX
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti jezdců a ten trh nefunguje správně. Vzniká jen cesta líhní a v F1 začíná být právě znát úbytek nezávislých týmů kteří by umožňovali nějakou elasticitu. Finančně to pro nezávislé týmy nefunguje a Williams který se nechce zaprodat co by B-čko zvolil cestu přežití v licitaci Ruských peněz za sedadla, FI nuceně vykoupil Stroll pro syna. Mercedes jednoduše nemá kam, a je nucen pořídit si B-tým, a to nejen kvůli jezdcům. Předpovídám že to nakonec zlikviduje Williams, McLaren i Renault, protože ta spolupráce s B-týmy pod finančním stropem bude jen gradovat, a jmenované týmy to takto nebudou hrát. F1 nefunguje, nový týmy tam nechtěj a to je největší průšvih, protože to nevytváří přirozený tlak že jste nahraditelný. A nemyslím si že je z toho jednoduchá cesta, ale jsem přesvědčen že musí být F1 finančně dostupnější a měla by si udržet status nezávislých konstruktérů s co nejlepší konkurenceschopností a lepší dělbou peněz. Více standardizovaných prvků bude asi nutností, ale já to nevymyslím, jen cítím že tohle nefunguje a je to domeček z karet na slabých základech. Jen když si představím další finanční krizi která tehdy velmi poznamenala automobilový průmysl, tak tentokrát bych to viděl oproti dřívějšku jako konečnou.
airwar1939
08:11 12.09.2018 176.74.141.XXX
Tohle je dlouhodobý problém Mercedesu, že není schopen své juniory prosadit do jiného týmu F1. Celkem se divím že nemají na FI či Williams nějaké páky?
Jake HorseRadisher
08:05 12.09.2018 86.49.254.XXX
Říkal jsem to vloni, měli koupit Manor... Tak draho by je to nevyšlo, jen by měli asi problém se jménem, protože třeba na rozdíl od Ferrari nejsou v koncernu s někým kdo vyrábí sportovní vozy, a pojmenovat tým Maybach, Smart nebo Setra (výrobce autobusů ) by asi nebylo to pravé ořechové...
Každopádně souhlasím, Ocon si zaslouží místo vedle Lewise místo toho zamrzlého Fina a ne jezdit někde v DTM... Pokud si fakt místo v F1 nenajde budu Strolla silně hatovat a nic dobrého mu přát nebudu...
Každopádně souhlasím, Ocon si zaslouží místo vedle Lewise místo toho zamrzlého Fina a ne jezdit někde v DTM... Pokud si fakt místo v F1 nenajde budu Strolla silně hatovat a nic dobrého mu přát nebudu...
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek