DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 13.09.2018 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2018 08:26
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 09:00
Béčka se musí zakázat....!!!!!!! »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 14:09
Před týdnem jsem koukal na závod jedné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jistě existoval i jiný scénář jaký mít motor než zakonzervované V8 nebo megadrahé kyseliny s omezeným množstvím, omezeným palivem, omezeným průtokem, a neomezeným olejem 18
A teď mluv!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No jak se to vezme. Před tímhle motorem jsme měli Ferrari, Mercedes, Renault a Cosworth. Bez přechodu na hybrid by odešel na jisto Renault a brblal i Mercedes. Takže by jsme sice měli super čupr atmosféry, ale měli by jsme taky jen Ferrari a Cosworth, který byl v podstatě do počtu.
Teď mluv 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Protože vyrobit šasi je pořád nesrovnatelně dostupnější záležitost než si vyrobit motor. Především tento motor v F1 který přinesl tolik dobrého pro sport 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Byly doby, kdy se dalo koupit doslova celé auto. Oproti tomu je "nákup" Haasu prkotina.

Navíc proč se v motorsportové disciplině definuje jako konstruktér ten, který si sám vyvíjí šaši, aero a další prkotiny ale to hlavní (ten motor) si může kupovat? A argumenty na peníze ani nezkoušej. Vývoj špičkového šaši stojí taky majlant.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
F1 je šampionát konstruktérů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tenhle argument nemám rád. Definuj do detailu F1, celé to DNA sportu jak se říká.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já myslím že se to zlepší. Jakmile by jsi měl různa pravidla, je hotovo.....to není F1 a je to cesta do pekel.
V klidu, přijde větší krize a vše může být jinak.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mám takovej dojem že jsme se bavili o pákách Mercedesu na Wiliams.
Tak do toho netahej piloty....to je jiná kapitola. Ta půjde vyřešit spravedlivým rozdělovaním peněz.Netvrdím že uplně....ale že budou továrny diktovat "slabším" kdo za ně bude jezdit a zadarmo vychovávat piloty, vlastně jim pomahat být lepší a nic z toho nemít, heh, to může chtít jenom blázen....
Ano Ocon je dobrej, tak ať ho Mercedes zaměstná. Nemá místo? No asi blbě plánovali. Holt si počká....Je logické že nikdo nebude pomáhat Mercedesu s výchovou jejich jezdce. Proč by to dělal ? nerní k tomu jediný důvod...a to ani jeho talent. Každej sám za sebe, to by měla být F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No výhoda by byla, že by jsi pro různé kategorie mohl nastavit různá sportovní pravidla nebo případně i technická pravidla.
Dneska prostě vidím, jak zájmy top týmů a skupinky ostatních jdou ostře proti sobě. Tohle vyřešit bude podle těžké a spíše nereálné. Kdyby se rozdělili na dvě skupinky, ta ta dohoda v rámci skupiny by byla jednoduší.

Můžeš pole natvrdo srovnat rozpočtovým stropem ale to podle mě nebude fungovat a utrpí tím i pověst samotné F1.
A standardizované díly nebudou fungovat najisto. Kdo chce utratit peníze, tak je prostě utratí za sebehloupější blbost. Nakonec by ses propracoval k jednotné formuli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jako kdyby to udělali skrytě a přes prachy, tak možná ano. Ale pokud normálně "hlasitě" , to by imho poškodilo F1 jako takovou.To neprojde....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Myslíš že platicí kopito Stroll a Sirotkyn jsou lepší volba než špičkoví talentovaní jezdci, co nemají bohatého otce či strýčka?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Možné je vše, ale rozdělit to na kategorie může mít dopad jako u WEC LMP1. Budou tam 3-4 týmy kde to pro Renault nebude mít na růžích ustláno a nejspíše se stáhne, pak se namlsá Mercedes a jsme doma.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Je to složité, ale z ničeho nic může Mercedes říci že končí.....a že bude dodávat jen motory. To samé Renault, o Hondě nemluvě....
A proto je potřeba tyhle věci motorově nastavit jinak. F1 nesmí být tak hodně závislá na automobilkách, naopak automobilky by se měli rádi přes F1 presentovat.Tohle se musí změnit....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Béčka se musí zakázat....!!!!!!!

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No zaplať pámbu snad že nemají..... 10

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ono je to těžké. Když si vezmeš třeba minulou dekádu, tak tu bylo spoustu automobilek a vysoce konkurenční prostředí a konkrétně Williamsu to teda taky nesvědčilo a postupně upadl.
Ona je otázka, jestli vůbec můžou v dnešní době fungovat nezávislé netovární týmy vedle továrních. Když se vrátím ještě k minulé dekádě, tak vlastně i Sauber se pod tlakem okolností stal BMW.
Téhle myšlence jsem se bránil ale není na čase založit v F1 druhou kategorii pro netovární týmy?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.232.XXX
Co by bylo špatnýho na názvu AMG 03 ?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti jezdců a ten trh nefunguje správně. Vzniká jen cesta líhní a v F1 začíná být právě znát úbytek nezávislých týmů kteří by umožňovali nějakou elasticitu. Finančně to pro nezávislé týmy nefunguje a Williams který se nechce zaprodat co by B-čko zvolil cestu přežití v licitaci Ruských peněz za sedadla, FI nuceně vykoupil Stroll pro syna. Mercedes jednoduše nemá kam, a je nucen pořídit si B-tým, a to nejen kvůli jezdcům. Předpovídám že to nakonec zlikviduje Williams, McLaren i Renault, protože ta spolupráce s B-týmy pod finančním stropem bude jen gradovat, a jmenované týmy to takto nebudou hrát. F1 nefunguje, nový týmy tam nechtěj a to je největší průšvih, protože to nevytváří přirozený tlak že jste nahraditelný. A nemyslím si že je z toho jednoduchá cesta, ale jsem přesvědčen že musí být F1 finančně dostupnější a měla by si udržet status nezávislých konstruktérů s co nejlepší konkurenceschopností a lepší dělbou peněz. Více standardizovaných prvků bude asi nutností, ale já to nevymyslím, jen cítím že tohle nefunguje a je to domeček z karet na slabých základech. Jen když si představím další finanční krizi která tehdy velmi poznamenala automobilový průmysl, tak tentokrát bych to viděl oproti dřívějšku jako konečnou.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tohle je dlouhodobý problém Mercedesu, že není schopen své juniory prosadit do jiného týmu F1. Celkem se divím že nemají na FI či Williams nějaké páky?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

86.49.254.XXX
Říkal jsem to vloni, měli koupit Manor... Tak draho by je to nevyšlo, jen by měli asi problém se jménem, protože třeba na rozdíl od Ferrari nejsou v koncernu s někým kdo vyrábí sportovní vozy, a pojmenovat tým Maybach, Smart nebo Setra (výrobce autobusů 12) by asi nebylo to pravé ořechové...
Každopádně souhlasím, Ocon si zaslouží místo vedle Lewise místo toho zamrzlého Fina a ne jezdit někde v DTM... Pokud si fakt místo v F1 nenajde budu Strolla silně hatovat a nic dobrého mu přát nebudu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama