DISKUZE K ČLÁNKU Fanoušci podepisují petici za Räikkönena. Chtějí, aby jej Ferrari nechalo závodit

Přes 87 000 fanoušků Kimiho Räikkönena podepsalo on-line petici vybízející Ferrari, aby si ponechalo finského jezdce a nechalo jej závodit i v sezóně 2019.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fanoušci podepisují petici za Räikkönena. Chtějí, aby jej Ferrari nechalo závodit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 11.09.2018 12:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 10.09.2018 09:19
Já ho taky chci i další rok. Ale fakt ho chceme… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 10.09.2018 11:37
Nechat Kimiho závodit? Podle mě tohle není… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 10.09.2018 12:50
No když si Vettel pohnojí závod sám hned v úvodu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    213.175.51.XXX
    Kimi nahradil tápajícího Massu a nepředvedl o nic lepší výkony... Moc nechápu, za co krom sympatií tam setrval tak dlouho... Naproti tomu Charles ukázal dobré výkony, takže pro nás jen dobře, bude zajímavé sledovat jak se mu bude dařit (Kimi už překvapit nemůže).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Já nejsem Kimiho fanoušek, ani Vettelův, ani Ferrari, a když si mám vybrat k Vettelovi Kimiho nebo Leclerca, tak nejvíce se ztotožňuji s názorem Joe Sawarda:
    "Velmi rád bych viděl ve Ferrari Charlesa Leclerca, který by Sebastiana Vettela přinutil více zabrat. Jde o to, že je zvyknutý na pomoc týmu a tlak teda přichází pouze od konkurenčních týmů a ne zevnitř toho jeho. Pro mně osobně to znehodnocuje jakékoliv jeho úspěchy"
    ... a nutno dodat že toto teď patří už i na Hamiltona, z mého pohledu pro mě Bottas selhal a nemá mi co v Mercedesu nabídnout. Někdo je možná spokojen, já bych raději pořádné souboje mezi 4 jezdci než často taktické čachry dvou pomocníků. Leclerc možná dopadne stejně jak Kimi, já nevím, ale to že nevím je jistá naděje 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.20.XXX
      To by prece chtel kazdy zavodni fanda, aby se prali i tymovi kolegove mezi sebou o kazdy bod. Jenomze on je proste hodnotnejsi pro sponzory i 90+% fanousku ten titul jednotlivce a nikoli pohar konstrukteru a proto je bohuzel vyhodnejsi mit strategii jednicky a dvojky, aby nedochazelo k situaci, ze dva se perou, treti se smeje. Mclaren takto prisel minimalne o jeden, spise vice titulu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Ja Ferrarri fandim, at najdou koule a nahradi stareho znudeneho novym natesenym a hladovym. Mnozi tady mektate a i anketa je jasne pro Kimiho, ale uz jste zapomneli na Hamiltona a dalsi, nebo naposled Verstappena, jak dopadli ve sve prvni sezone, nebo ve sve prvni sezone u "velkeho" tymu? Proc by to nemel Leclerc jako zvladnout taky? Opravdu je treba zavodit minimalne deset sezon v F1, nez je mozne zvladnout jezdit za rude?????

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Ono asi Ferrari cítí, že Vettel o mnoho lepší nebude (a čert ví, jak to dopadne s titulem), ale zkušenosti "jak být jedničkou v týmu a jak má vypadat vítězné auto" má veliké a toto by rádi předali co nejdřív Leclerkovi, aby mohl převzít štafetu a hned mít "tah na branku"! Otázkou je, jak to bude vadit právě Sebovi...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.176.21.XXX
    Přisypávám další nudle do polívky.

    Mě přijde, že Kimi letos jezdí jinak než dřív. Už to není jak za mlada, ale mám pocit, že (konečně) našel jiný systém. Nebo mu zase po dlouhých letech začalo vyhovovat chování auta. Nebo si konečně zvykl na "oturbené" vozy.
    Pořád přemýšlím, že by jedním z důvodů mohlo být, že je konečně (po 17 letech v F1) spokojený doma?

    Ať je důvod jakýkoli, já mu to přeji z celého srdce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Osobně nechápu, že to Kimiho ještě baví. V jeho letech bych se už vybodl dělat dvojku tomu egoistovi...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Vypadá to že hlavním problémem je že Leclerc se nechce vzdát šance na Ferrari 2019. V takovém případě se to může jen protahovat, ale nevěřím že pokud Leclerc neustoupí, že by se v příštím roce nestal jezdcem Ferrari. Upřímně to jediné zatím dává smysl, protože odkládání rozhodnutí už není dobré pro nikoho. Je to o tom zda Leclerc dokáže dobrovolně ještě rok počkat, musí být pod obrovským tlakem. Mít smlouvu kterou uzavřel se zesnulým Marchionnem a cítit že by si Kimiho ještě Arrivabene a Vettel rád podržel, jak s tímhle má naložit takto mladý klučina, to teda fakt nevím. Osobně si myslím že tohle už je ze strany Ferrari trápení, tam ten říďa po Marchionnem má prostě rozhodnout a udělat za tím tlustou čáru.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Nedivím se jim. Kimi je sice o fous pomalejší jak Vettel, ale jezdí stabilně a sbírá body. Nebýt těch 3 nezaviněných odstoupení (3., 4. místo a Belgie na startu), tak mohl být klidně 20 bodů za Vettelem. Leclerc v první sezoně těžko předvede něco lepšího, potřebuje ještě čas.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Hamilton v prvni sezone F1 zatopil mozna nejlepsimu pilotovi startovniho pole a nebyt hloupych chyb v samotnem zaveru sezony, tak by jej dokonce porazil a ziskal titul. A co treba Verstappen, ten vysledkove neoslnil po prestupu k RB? Takze proc by Leclerc nemel dokazat neco podobneho? To ma cekat do petatriceti, potom uz bude "zraly"? 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Nechat Kimiho závodit? Podle mě tohle není závodění, ale nošení vody a sbírání drobků po Vettelovi. Myslím, že by z něj měli zároveň udělat jedničku nebo mu dát minimálně srovnatelné podmínky, aby se o nějakém závodění dalo vůbec hovořit. 03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No je to hnus. Dokonce musí dojíždět před Vettelem. 12

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No když si Vettel pohnojí závod sám hned v úvodu, tak musí posbírat co se dá.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ale použít radio, se dá i v tomto případě. Na konci je dělilo pouze 7,5s. V Rakousku jen 1,5s a nikdo mezi nimi. Celkem letos už pětkrát. Asi mají u Ferrari nějakou trvalou poruchu radia co? V pěti případech vždy přišli, na to, jak to obejít a pak na to zase v pěti případech zapomněli. 12

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            85.70.184.XXX
            Jasně rádio se dá použít za jakékoliv situace, ale i Ferrari by bylo trapné to proti Kimimu použít v extrémních situacích.
            Mluvíš o pěti závodech, tak já si zkusím vzpomenout, jak k tomu došlo:
            1. Čína: Vettela sejmul Verstappen, a Vettel si donutem :D oddělal pneumatiky.
            2. Azerbajdžán - Vettel si hraje na mistra světa v předjíždění a nezvládne to, krásně se na konci propadne - jen a jen jeho chyba.
            3. Francie - Na startu Vettel pohnojí závod jak sobě tak Bottasovi.
            4. Rakousko - Vettel blokuje Sainze v kvalifikaci + 3 místa na startovním roštu a + odstoupení obou Mercedesů...celkem krutý v takový situaci ještě nechat zpomalit Kimiho aby si Sebík pomohl o 3 body, což?
            5. Itálie - opět chyba Vettela na startu a další propad na konec pole, s klikou SC.

            Vážně by ti přišlo normální aby Kimi platil ještě za takové obří chyby Vettela? Fandové by je roznesli na kopytech, to by zkrátka normálně projít nemohlo. Pak zbývá ta hrstka závodů, kde to Seb nepokazí a tam se to vše jakštakš "krásně" skryje, stejně jako to dělá Mercedes a zatím relativně bezchybný Ham. 03

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak chce Ferrari dělat TR nebo ne? Občas jó, občas né. No těžký to život "dvojky". 12
              Tak podrží Kimiho když Vettel udělá chybu a pak mu podělají kvaldu ve Spa, z čehož nemá Vettel absolutně nic. Že? 11

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • spinelesssheep

                spinelesssheep

                85.70.184.XXX
                Tak Spa bych do toho úplně netahal, to je jen spekulace, proč se tohle stalo a proč zas Kimimu... já osobně to beru jako chybu a pevně doufám, že to chtěné nebylo.
                Nicméně jsem ti tady napsal myslím celkem slušný odůvodnění, proč je to tak jak to je. Ono se totiž těžko pomáhá týmové jedničce, když je absolutně nespolehlivá. 03

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama