DISKUZE K ČLÁNKU "Je smlouva s McLarenem trefou do černého nebo krokem zpět?" ptá se Button

Expilot F1 Jenson Button se pozastavil nad jedním z posledních oznámených přestupů pro příští rok. Fernanda Alonsa nahradí jeho mladší krajan Carlos Sainz Jr., pro něhož nezbylo u továrního Renaultu místo příchodem Daniela Ricciarda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Je smlouva s McLarenem trefou do černého nebo krokem zpět?" ptá se Button

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 23.08.2018 13:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 22.08.2018 08:06
Jaké plznění konstruktérů? Pokud pravidla… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2018 19:02
S tou změnou pravidel to není tak horké, mění se… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 21.08.2018 17:25
tak s Renaultem je občas schopen bojovat Alonso,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Ohledně McLarenu jsem tady několikrát napsal, že jeho odchod od Mercedesu byl chybou a pak totéž při odchodu od Hondy (těch facek, co mi zde za to dali). Když k tomu přidám Alonsa, tak jak on, tak tým dělají jeden kopanec za druhým. Měli by stáhnout uši, zapomenout na tradici, přijmout fakt, že teď nepatří mezi špičku a dle toho se začít chovat. S Mercedesem jim to poslední roky moc nešlo, s Hondou to byla katastrofa kvůli konceptu Zero a s Renckem to není o moc lepší. Jak z toho ven se mě neptejte, kdybych to věděl, tak jim to řeknu... 12

    Vlastní PJ je nesmysl, nemají na ni peníze. S Cosworthem by dali dokupy snad nějakou atmosféru, protože tu umí každý. Ale současnou komplikovanost ani náhodou. Takže se držet Rencka, začít kouzlit s podvozkem, pořídit pak nekomplikovaného rychlého pilota a pak by se dalo o špičce uvažovat. Hlavně nechtít být na špici zítra, tak to prostě nefunguje. Trpělivost růže přináší... 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak TR oznámilo že od příštího roku najedou na systém Haasu či Sauberu, čili další RedBully. Krásně dodal že Haas je víceméně Ferrari, které jakoby uvolnilo svoje pár měsíců staré kresby, a jak je prý vidět umožní to velké zlepšení. Proč by měli utrácet víc peněz a stavět si to sami když ušetří a budou rychlejší.

    No stalo se, počítám že k nim se přidá i ta FI a Williams, aby přežily. Likvidace skutečných týmů v přímém přenosu. Týmy co dokázaly vyrobit skutečné auto, už to brzy umět nebudou. No a McLaren to bude mít možná hodně těžké, i Renault, trochu mám o ně obavy, kecal bych že ne. Dlouhodobě to zvládnou, ale krátkodobě to může být peklo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Pokud každý bude mít dvě béčka, tak tu máme celkem až 9 zajištěných konkurenceschopných týmů. Pěkné 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jak pro koho, pro mě ten tým ztratí pro F1 význam. Navíc ztratí význam i pro potencionální kupce co by chtěli vstoupit do sportu jako skuteční konstruktéři, včetně továren, protože koupit tým jako HAAS pro ně nemá žádný význam. Jak se ti nový dostanou do sportu? Začít zcela od nuly pro továrnu je v F1 nemyslitelné.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          No nevidím, že by se noví zájemci nějak hrnuli. Kdy naposledy vstoupil do F1 života schopný projekt? To už bude přes deset let.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Hlavně proto F1 potřebuje změny. Vidím jen umíráčky a B-týmy kteří se snaží o druhé Indy bez možnosti vyhrát 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Protože středopolařské týmy měly po celou historii šance na vítězství 18

              Ferrari a Mercedes vzkvétají 14 Navíc ty Béčka mezi sebou budou jistě bojovat a to i s se "sesterskými" béčky. Win-win situace
              13

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Však i Sauber dokázal občas porazit Ferrari, však i BrawnGP mohl přijít se super double diffusorem, zapomeň 17

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Však se podívej, kolik týmů poráží nejmenovaný kdysi top tým. 13

                  Né sorry, to bylo moc ostré 14

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Má potíže, to jako má jít cestou aby se z něj stal B-tým? Či Williams? Chce se mi plakat.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • 2bep

                      2bep

                      82.99.163.XXX
                      Já bych fandům McL moc přál, aby už příští sezónu měli navrch aspoň před Renaultem.
                      Ale i s ohledem na složení pilotů se vážně obávám, že to pro ně bude hodně těžké... 17

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Koukám, že tě to vzalo. Promiň 09

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Názor nikomu neberu, ale pokud týmy mohou nakupovat a podotýkám jen některé, zbytku to nebude dodáno, i kdyby to chtěl, není to férová soutěž.

    Zcela určitě by to mělo být pak rozděleno(pořadí v MS) na konstruktérské týmy
    a na nekonstruktérské.
    Pokud tyto týmy budou nakupovat od F a M a RB tyto věci, tyto třit týmy mohou o to více zainevestovat do těchto komponent a nužky se budou rozevírat. V tu chvilku lze i napodobovat celý monopost , mohou pro tyto týmy i něco "bokem" testovat, prostě může se z toho stát velká výhoda a může to být vstupenka pro výhry v šampionátu, bez které nebudou ti druzí těm nejlepším moci konkurovat.
    Nechci to uplně zavrhovat, chápu princip, vyjde to levněji, je to ale pro F1 do budoucna nebezpečné. Ono je to nebezpečné i pro Liberty....

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak férová soutěž to nebyla nikdy, ani v dávné minulosti neměli týmy možnost koupit to na co si ukázali.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nevím, nikdo nemůže vědět, pravděpodobnost že příští rok začnou prohánět Mercedes či Ferrari je nejspíše mizivá, ale zcela to vyloučit předem by nebylo správné. Příští rok proběhne nemalá změna aera a to se podle mě postará o změny, navíc McLaren se již plně soustředí na příští rok nějakou dobu kdežto Mercedes a Ferrari budou na na letošek tlačit až do konce. Tím chci říci že nůžky by se měly uzavírat, ale taky bude záležet jak moc dobrou práci odvede Renault na motoru. Otázkou je taky jak se rozmůže součinnost továren s B-týmy, to může měnit karty na hřišti a Renault a McLaren na to mohou velmi dojet, snad jen krátkodobě.

    A kdo bude příští rok lepší z Renault vs McLaren? Podle mě je to otevřená bitka, letos vidím výhodu Renaultu jen v kvalifikaci, s tím se dá něco dělat 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      S tou změnou pravidel to není tak horké, mění se v podstatě jen přední křídlo, a vzhledem k tomu, že McLaren ztrácí na top týmy 2 sekundy, je málo pravděpodobné, že by to ztrácel jen díky přednímu křídlu. Tedy jinak řečeno, McLaren musí razantně zmenit celý vůz, což vyžaduje hodně času a peníz, Ferrari a Mercedes budou řešit jen přední křídlo a zbytek vozu budou mírně vylepšovat. Já očekávám že náskok TOP týmů spíše naroste.

      Mezi Renaultem a McLarenem si pro příští rok netroufám tipovat, ale pro Renault hraje dvakrát větší rozpočet, lepší jezdecká dvojice, a hlavně jsou tovární tým.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        94.199.44.XXX
        Změníš přední křídlo a rozhodíš si aerodynamiku pro zbytek vozu, takže nakonec předěláváš všechno. Není to jen o předním křídle 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Jasně průměrný tým tohle nepochybně udělá, ale TOP týmy nezmění přední křídlo tak, aby si rozhodili zbytek vozu. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Jako sorry ale pokud budou pro Mclaren a Renault problém B-týmy, tak si nezaslouží vůbec nic.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama