DISKUZE K ČLÁNKU "Je smlouva s McLarenem trefou do černého nebo krokem zpět?" ptá se Button

Expilot F1 Jenson Button se pozastavil nad jedním z posledních oznámených přestupů pro příští rok. Fernanda Alonsa nahradí jeho mladší krajan Carlos Sainz Jr., pro něhož nezbylo u továrního Renaultu místo příchodem Daniela Ricciarda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Je smlouva s McLarenem trefou do černého nebo krokem zpět?" ptá se Button

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 23.08.2018 13:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 22.08.2018 08:06
Jaké plznění konstruktérů? Pokud pravidla… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2018 19:02
S tou změnou pravidel to není tak horké, mění se… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 21.08.2018 17:25
tak s Renaultem je občas schopen bojovat Alonso,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Ne ale vážně, oni chtějí atakovat Ačka a jak jako že můžou mít problémy s Béčkama? 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            HAAS je letos dost možná nejlepší ze zbytku světa, nemyslíš? Je to prostě tak, už jsi asi zapomněl jak je těžké dostat se na dobrou úroveň opravdu svými silami.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              No ano ale to není úplně odpověď na mojí otázku.
              Renault ulovil Ricciho a celkově celkem dost posilují. Mclaren to letos podělal a soustředí se na další rok.
              Podle mě by prostě tyhle dva týmy měly porazit Béčka pokud myslí reálně útok na čelo.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                A podle mě v F1 nemaj Bčka typu HAAS co dělat, není to k žádnému konstruktérovi fér. Stahování ztráty v F1 nepadaj z nebe, a Renault či McLaren to stojí nemalé peníze. Však Renault na to upozornil, nechce tam takový systém a varuje před tímto systémem. No tohle už jsme probrali tisíckrát, nechápu jak dlouholetý fanda F1 může říci že si Renault či McLaren nezaslouží nic když neporazí nějaké B-čko. Tohle prznění konstruktérů je katastrofa. No možná je čas na změnu a pro F1 je to cesta, ovšem přiznám se že pro mě se v F1 koukat na soutěže B-ček za továrními týmy má nulovou hodnotu. Když si vzpomenu jak Sauber dokázal porazit někdy i Ferrari, to byla frajeřina, to že HAAS dojede před Renaultem, to není frajeřina, to je u mě výsměch konstruktérského sportu.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Jaké plznění konstruktérů? Pokud pravidla umožňují odebírat PU(motor), převodovku, zadní nápravu, hydrauliku a chlazení od dodavatele PU, tak nedělá Haas nic špatného, a naopak je hloupost dalších zákaznických týmů, že se svými dodavateli nemají podobnou dohodu. Ušetřilo by jim to spoustu peněz a času, a pořád je ve Formuli 1 dost prostoru kde se mohou realizovat - mechanika přední nápravy a kompletní aero.

                  Na jednu stranu si mnoho týmů stěžuje jak je Formule 1 drahá, na druhou stranu ty samé týmy vyhazují plno peněz oknem za vývoj komponent které by mohli v lepší kvalitě koupit.

                  Krom toho si dovolím připomenout, že zákaznické týmy které si kupovali či pronajímali vozy F1, tu byly v šedesátých a sedmdesátých letech naprosto běžně, a Formuli 1 to nijak neublížilo.

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Přesně tak. Byly doby, kdy se kupovalo doslova celé auto!!! Proti tomu je Haas naprostá drobnost.
                    Nehledě na to, že když se podívá na vlastnosti vozů, tak loňské Ferrari dominovalo na pomalých tratích a letošní Haas je tam naopak velmi slabý a sedí mu rychlejší okruhy. Trochu rána pro jeho argumentaci.

                    Další aspekt je uplatnění kvalitních jezdců. Letos se klidně může stát, že Ocon bude bez místa kvůli platičům. Po Wehrleinovi další kvalitní jezdec bez místa. Kdyby měl Mercedes Béčko, tak se to nestane! Ale s tímhle Míša souhlasí. On byl tuze rád, když v Sauberu zůstal Sony, viď Míšo 13

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      A proč by měl Mercedes diktovat jak věci budou? Vždyť Mercedes může zaplatit a Ocon bude jezdit ne?
                      Tam to naopak vidím zcela tržně....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Ocon má mít místo protože je dobrý, ne protože patří Mercedesu a musej ho umístit do jejich Bčka! Já vidím zničenou konstruktérsky velmi schopnou a efektivní FI ačkoliv se nemohla poslední roky umísťovat v F1 lépe. Jak někoho může těšit že takový tým není schopen přežít a bude nucen stát se otrokem továrny od které si koupí vše co může aby finančně přežil? To čeká i Williams? Mě fascinuje že nikdo nevidí dlouhodobá rizika s tímto spojené, a vidí jen ten výsledek na trati.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        90.182.169.XXX
                        No protože být otrokem papánka, který tam umístí svojí lopatu je o tolik lepší.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Právě že vůbec, ten papánek je právě ten kdo to totální Bčko z FI udělá, protože on chce jen co nejlepší auto za málo peněz, a je mu uplně jedno že si ho nevyrobí, ale že si ho koupí. Jako HAAS. Je to efektivní, ale zcela destruktivní pro soukromé týmy jak je známe konstrukčně před vznikem týmu HAAS. Vidíte jen Mercedes, Ferrari a RedBull, ostatní asi nevidíte.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • daaviid23

                            daaviid23

                            90.182.169.XXX
                            Je fakt, že jeho model asi nebude úplně žůžo 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • airwar1939

                            airwar1939

                            176.74.141.XXX
                            FI a Williams stejně berou motory od Mercedesu a jsou tedy zákaznické týmy. A jaký je rozdíl brát jenom motory, a nebo brát k motorům i převodovku, hydrauliku a zavěšení?

                            FI má posledních 10 let každý rok rozpočet kolem 100 milionů, TOP týmy jako Ferrari, RB či Mercedes se pohybují kolem 300 milionů. Při takovéto konstelaci a zázemí je velmi nepravděpodobné, aby tým jako FI byl schopen konkurovat továrním týmům.

                            Pokud má FI 100 milionů, může koupit za 18 milionů motory Mercedes, a převodovku, hydrauliku a zavěšení si může stavět samo... ale to je bude stát čas a peníze, a výsledek bude pravděpodobně horší než když totéž koupí od Mercedesu a ušetřený čas věnují dálším částem vozu.

                            Buďme realisti, pokud má tým bojovat o čelo, musí mít rozpočet 250-300 milionů + podporu automobilky, která mu dodá špičkový motor, bez toho to prostě nepůjde. A vize 10 automobilek ve Formuli 1 je podle mě nepravděpodobná.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • GRAHAM

                              GRAHAM

                              77.236.218.XXX
                              Když budou mít všichni kolem 150 mega,Strop... to jest +- stejně, ať se předvedou. Rozhodně ne přes stavebnice, co někdo dodává. Pohár konstruktérů má mít nějaký kredit....a ne tohle.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Jak já tě dokážu občas naštvat a to jsem to teď výjimečně ani nechtěl 14

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Haas je letos sice výborný, ale pořád je minimálně sekundu za čelem. Haas nemá ani potenciál, ani ambice bojovat o vítězství a tituly, pokud chtějí Renault či McLaren bojovat o vítězství a tituly, tak si prostě musí Haas namazat na chleba.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Krok zpátky je to v každém případě. Ale. Měl Sainz na vybranou?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jaký to bude krok se uvidí přiští rok. Proč hodnotit něco, co se ještě nestalo a neví se, jak bude Mclaren fungovat a neví se, jak na tom bude Renault
      Až to budeme vědět, můžeme hodnotit. Teoreticky to tak může být, prakticky to však může být zcela obráceně. Rok 2019 ukáže...
      . 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama