DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vysvětluje, proč v F1 končí. S nekonkurenceschopností McLarenu to prý nesouvisí
Fernando Alonso objasňuje příčiny toho, proč se na konci roku rozhodl skončit se závoděním ve Formuli 1. Nikterak to nesouvisí s jeho věkem ani nekonkurenceschopností McLarenu, který opouští.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso vysvětluje, proč v F1 končí. S nekonkurenceschopností McLarenu to prý nesouvisí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
airwar1939
13:55 17.08.2018 176.74.141.XXXA tak zase má pravdu že je F1 předvídatelná, minimálně v tom že se Fernando s McLarenem bude i v dalším závodě trápit na chvostu.
-
-
airwar1939
13:53 17.08.2018 176.74.141.XXXNo ale v zásadě má pravdu... když se před loňskou sezonou změnili pravidla, přišli širší gumy, nižší širší křídla a Fernando chrochtal blahem že se vrací super závodění a jaká je to pro něj výzva... i v sezoně pak tvrdil jak je ježdění s těmi vozy úžasné. Jenže Honda dodala mizernej motor a z toho byl flustrovanej, na podzim pookřál, když přešel McLaren k Renaultu... ale ani tak není konkurenceschopný a vrátili se flustrace. -
-
-
-
GRAHAM
10:03 17.08.2018 77.236.218.XXXTak pravdou je , že dříve, ačkoli měl "někdo" lehce slabší (rychlostně) monopost, tak to šlo eliminovat. Bylo tu tankování dalo se startovat lehčí, těžší, dle toho použít gumy, takže i když měl někdo tvrdší gumy na kvaldu, v závodě to mohla být výhoda a samozřejmě šlo použít opačnou metodu, Prostě s tím šlo něco udělat. To dnes už nejde.... a nejde se ani bránit předjetí, díky možnosti sklopit křídlo.-
Easy
10:18 17.08.2018 46.135.9.XXXPřikláněl bych se k návratu tankování. Strategie by tím mohly být pestřejší, mechanici v boxech by si ulevili při výměnách kol (dnes už jsou rychlí prakticky všichni a rozdíl v zastávce udělá spíše technika než mechanik) a že by to stálo o něco víc? Vždyť F1 je už tak drahá...-
-
-
GRAHAM
12:01 17.08.2018 77.236.218.XXXJá to pamatuji a víš oni byli jiné gumy, jiné možnosti.....Ross Brawn by ti mohl povyprávět.
Třeba Maďarsko 1998, to byl od MS majstrštyk. A to měl tehdá Mclaren hodně dominantní auto. Příkladů by šlo říci více.....čímž ale netvrdím že tankovaní by určitě pomohlo.Musí přijít celý balíček možností. Když auta seřadíš na roštu dle výkonosti, holt to je tak jak to je.....bez dalších proměnných. -
-
-
airwar1939
15:59 17.08.2018 176.74.141.XXXOn to nepochybně myslel tak že tsankování sice díky pitstopům promýchá pořadí, ale na trati se nic neděje... a pokud je člověk fanda závodění logicky preferuje závodění na trati, než "předjíždění" pomocí lepší strategie přes boxy.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek