DISKUZE K ČLÁNKU Alonso přechodné pneumatiky nechtěl. Proč Mercedesy za deště přezouvaly na ultra-měkké?

Fernando Alonso nechtěl pneumatiky v době, kdy začalo v průběhu Velké ceny Německa pršet. Tým mu je ale nasadil, a tak ho připravil o šanci bojovat o body. Opačně se zachoval například Mercedes, který svým pilotům za deště nasadil hladké ultra-měkké pneumatiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso přechodné pneumatiky nechtěl. Proč Mercedesy za deště přezouvaly na ultra-měkké?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.07.2018 13:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovalo 6 lidí) 23.07.2018 19:19
Hmm,.. 05 i dle komunikace s Boxy to nějak… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2018 14:10
Inženýři McLaren tvrdí, že něco podezřelého s… »
» shazec (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2018 16:51
Na jednu stranu mi je po každém druhém závodě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
No ve špičce o něj nikdo zájem nemá a i kdby přestoupil k Renaultu, tak na vítězství může zapomenout. Mclaren je, obávám se, mrtev na vždy. Sice jim to nepřeju, ale míří trajektorií Williamsu.
RB bude mít s motory problémy. To jsem čekal. Škoda pro ně, že nemůžou k Hondě hned.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Zapomínáš na to, že by musel předjet Maxe, Kimiho a Valteriho. Polsedního by asi dal během vteřinky, díky radiu, ale že by ho ostatní nestáli žádný čas??? 03
Měl 16 kol před koncem ztrátu 12s. 1s na kolo a nějaký předjíždění, bylo by to těsný. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
DaveVIP45

DaveVIP45

90.178.213.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
To neni tak jiste. Hamilton stahoval cca sekundu na kolo a v danych chladnejsich podminkach s destem ty jeho ultrasofty fungovaly lepe a byly v lepsi forme.Je velmi pravdepodobne, ze by Vettela dojel nekolik kol pred cilem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
To je fakt, minimalne dalsi dve sezony nebude Mcl bojovat o podium, protoze na Mercedes s Ferrarri mit nebude na RB taky ne. Navic aby jeste Renault nezacal hazet bobek na ostatni, jako ted na RB. Limonady si to zda se do konce sezony pekne vyzerou. Aby v Madarsku a Singapuru vubec dojely 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Tomu rozumim, ze kdyz to svedou na prevodovku, ze za to nic nehrozi a ze ji muzou beztrestne vymenit. Me zajima, jestli maji tymy a jezdci podle smlouvy s FIA, ci Liberty, nebo je to dokonce v pravidlech, ze behem zavodu jezdec nemuze odstoupit jen protoze se mu zkratka chce a auto je uplne v poradku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Hmm,.. 05 i dle komunikace s Boxy to nějak neklape. Ty pokyny a povely z Rádia na Alonsa, stejně tak i na Kimiho byly od diletantů a né profíků z garáže,.. 02

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Alonso by měl vzít ten Mclaren pevněji do ruky 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

217.31.62.XXX
Na jednu stranu mi je po každém druhém závodě Alonsa líto a říkám si, že bych ho rád viděl v lepším autě kvůli závodění samotnému. Na druhou stranu si pak vzpomenu jeho machinace a manipulace z Mcl, Ferrari, crashgate Singapur a říkám si, že se nemůže divit, že ho nikdo nechce.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

217.31.62.XXX
Je to tak, Hamilton sice jezdil rychleji, ale Vettel mohl v klidu na žlutých dojet do cíle jako první. Na druhého měl v tu chvíli náskok nějakých 8-9 vteřin a bylo zbytečný jezdit hranu za deště.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lhotka

Lhotka

37.188.128.XXX
Na fotce má Alonso starý nos, ne ten nový škaredý. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Někdy je fakt lepší věřit jezdecké zkušenosti a "čichu" než teoretikům v garáži a na pitwall

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.12.XXX
To mas pravdu... Ale ja myslím ze to honit nemusel ani neměl.. Proste uplne zbytecna skolacka chyba. Maji ted asi nejlepší motor a ty medvedi nebo kdokoli jinej pri podobnem stari pneu by je proste nepredjeli... i kdyby je dojeli..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Taky kvůli tomu Vettel ztratil 5 sekund a dost možná proto to pak tak honil a boural. Nesmyslně to okecávali.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.12.XXX
Kdyby byl Bot po vyměně pred Hamem... tak mu po restartu ujede na tech novych pneu....diky nim vubec došlo aspon na souboj... On Bottas mel hodne dobre tempo, a v zavode se jevil hodne silne.. Mercedes by v pripade ze vede Bot a Ham by byl druhy, rekl úplně to samy.V paddocku se nenajde zadny sef tymu ktery by jim za tehle situace, v desatem zavode, po jednom ostrém souboji v poslednich par kolech, a po tom prubehu celeho zavodu a startovní pozice Hama... rekl ze muzou ostre zavodit..I ve Ferrrari by to udelali stejne kdyby Kimi vedl a Vet by byl za nim... a jejich nejvetsi soupeř to poslal do barier. Tady ta TR byla úplně v pohodě.. Ona i ta u Ferrari ale ta mela prijit okamzite.. jiny strategie.. Kimi pust Seba.. a smitec... akorát ze sebe delaji blbce tim okecavanim.. a Kimi si je trosku povodil tema kecama i kdyz mu bylo jasne co chteji..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

217.31.62.XXX
Máš pravdu. Na Bottase nebyli připravení. Kdyby zastávka proběhla hladce, Bottas by možná za SC vedl. A Ham by na něj zaútočil. A do sluchátek by mu hlásili ať drží pozici a nechá Bottase být. To je přece úplně jasné 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
No je to divné když restart začne tím že máš všude modrou vlajku. A ostatní nadávaj co se jim tam plete, protože pochopitelně bojujou o pozice. Nemusej čekat až se třeba zcela seřadí ale to jedno kolo navíc aby jim tam zmizeli z dosahu toho restartu by nebylo od věci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.12.XXX
Tak ty podminky byli dosti osemetne, ale v takovych případech by meli tymy asi dat na jezdce.. A ten sam to vyhodnoti a vezme riziko na sebe.. Zrovna Alonso ma mraky zkusenosti a mel ho tym poslechnout.. on by v tech podminkach aspoň nejaky vteriny na soupeře stahnul na slickach... A možná by i bodoval.. Ale i u Mercedesu to pusobilo zmatky... viz Bottas jak tam prijel pro gumy a oni tam měli myslím pneu do deste, a museli bezet pro slicky... Nevim jestli i tohle ho nestalo vitezstvi a nikdo to moc nezminuje..

Jinak trosku me mrzi ze jezdci kteri jsou o dve kola zpět za SC se nemůžou zařadit do stejneho kola jako leader.. Chapu ze by SC krouzil min o dve kola dele.. ale vlastně to startovní pole se nesrovna do stejneho kola...nevim jak zni pravidla a je to samozrejemne vyjimecna situace, kdy jsou jezdci dve kola pozadu.. Ale je to divny.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Inženýři McLaren tvrdí, že něco podezřelého s převodovkou v datech viděli. Tím, že zaparkovali dříve, ji mohou beztrestně vyměnit před Maďarskem. Podle mě by tedy závod dokončili, ale tento krok kvůli dalšímu závodu smysl měl vzhledem k tomu, na jaké pozici jezdili. Od FIA za to žádný postih nehrozí.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
Osobně si myslím že problém neměli, přesto se o převodovku mohli bát protože má za sebou 5 cyklů a beztrestně ji nevyměnit na Maďarsko když máš tu možnost by byla opravdu hloupost, takže tvrzením že měli obavu o převodovku vlastně ani nekecali. Jinak postih za to opravdu ne.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama