DISKUZE K ČLÁNKU Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Honda doufá, že ještě letos dosáhne dalšího významného nárůstu výkonu díky vylepšení svého spalovacího motoru (ICE). Red Bull ji u své dceřiné stáje povoluje nasazování novinek i za cenu penalizací na roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 19.07.2018 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.07.2018 10:12
Však já to chápu, nejen že nemají dostatečnou… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 17.07.2018 11:45
Tahle přetahovaná je o ničem a kazí diskuzi.… »
» spinelesssheep (Hlasovali 3 lidé) 17.07.2018 18:22
Tvůj charakter tady nikdo neřeší, ale tvoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          217.31.62.XXX
          Teď nevím, jestli ti můžu vůbec odpovědět. Sám mne oslovíš, ale když cokoliv napíšu, budu tu jen hejtovat ne? 12

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Piš si co chceš, srandu beru, ale ty provokuješ a to pořád. 02 ten pocit že se někdo chytne, ten je Majku super viď. 02

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.31.62.XXX
              Promiň, ale navezl ses ty do mne, nebo já do tebe. Pokud tě tak štve, že ti na tvůj hejt odpovím, tak se do mne nenavážej.
              Honda je na tom srovnatelně jako Renault, nebo minimálně je blízko nich. To je můj názor. Nechápu, proč je to provokace. Nesouhlasíš? Tak si piš opak, Já nemám potřebu ti to zakazovat. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.31.62.XXX
    No néééé. Oni ty komponenty schválně mění pro každé vylepšení a v trénincích testují co všechno snesou. Ztráty míst na roštu je nezajímají... Kdo by to byl řekl. (sarkasmus) 12 12 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    Slušná spotřeba komponent u té Hondy, takhle v této oblasti na tom nejspíše budou hůře než byl McLaren s Hondou v roce 2016 (druhý rok se stejným konceptem).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      Spotřeba komponent je důležitá asi jen pro tebe. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Jelikož nadlimitní počet motorových komponent je trestán poklesem míst na startovní mřížce tak výdrž komponent je velmi důležitá veličina, tak to v dnešní F1 je. Takže ano, spolehlivost je důležitá, a taky se na tom všichni motoráři snaží pracovat. Tvá narážka že je to důležité jen pro mě je jen nesmyslem kde se Mike snaží opět jen bagatelizovat to co se mu nehodí do krámu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.31.62.XXX
          Jo jo bagatelizuji. A proto je v článku jasně napsáno, že je ztráta pozic RB totální buřt. Až tak je to důležité.
          Ono je to fakt překvapivé, když většinou ztratili max 5 pozic. 12

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Však já to chápu, nejen že nemají dostatečnou spolehlivost, oni nemaj ani takový výkon aby je ten trest dostatečně bolel, to ovšem neznamená že je to v pohodě 03

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.31.62.XXX
              Tak proti Renaultu ta spolehlivost není horší. Jestli jsem si všiml, tak v 10-ti závodech jim to kleklo pouze jednou. Výkon mají podobný. To není tak špatný.
              Proč mají tolik použitých dílů máš v článku napsané. Máš tam detailně popsáno, proč počet poruch se nerovná počtu použitých komponent. Ale to už by jsme zabředli do loňské diskuse. 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                217.31.62.XXX
                Ty jsi si všiml u Hondy jen jednoho spolehlivostního problému a ostatní přisuzuješ vývoji? 18 Tak to nevím proč relativně vůči ostatním nezrychlují když už takovej Hartley vyměnil 6 spalováků, to už musí být raketa 11 Jo ale on ujel teď v závodě jen jedno kolo, škoda, to s motorem ale dle tebe nesouvisí 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  217.31.62.XXX
                  A to, že jsem psal o ZÁVODECH jsi vyfiltroval úmyslně, aby to vypadalo jako lež , nebo sis toho jen nevšiml? Ne, nemusíš odpovídat.
                  Renault neměl žádné problémy v trénincích? 12
                  Co se týká Hartleyho, myslím že je v článku i zřetelně popsané, jaký byl jeho problém v Silverstone. Opět jsi to vyfiltroval záměrně, nebo sis toho nevšiml? Zase odpověď znám. 13

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    217.31.62.XXX
                    Příčinou byl ale problém s instalaci pohonné jednotky. "Vedlo to k její nesprávné funkci. Viděli jsme u ní neobvyklá data a odstoupili jsme." Ne, já na rozdíl od tebe problém s PU nepřehlídl 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      217.31.62.XXX
                      Ale problém s INSTALACÍ pohonné jednotky jo, že? Jo, to bylo vztekání a nadávání, když upřesnili problém s uchycením výfuku u RB.
                      A vůbec, máš důkaz, že tu obviňuješ Hondu z poruch? Určiět bys nebyl tak hloupý, že by ses spoléhal na prohlášení týmu. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        217.31.62.XXX
                        Co naděláš, obvinil jsi Renault a on se RedBull sám přiznal, smůla Miku 14

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          217.31.62.XXX
                          Já se nijak nestydím za to, že věřím prohlášením týmů. A stane se občas chyba, nemám problém to přiznat.
                          Hlavně, že jsi tady obvinil Hondu z problémů Hartleyho a máš k tomu nezvratné důkazy co? Můžeš nějaké uvést? Tedy já si na to tak moc nepotrpím, ale ty bys přece nikdy nikoho neobvinil nez důkazů. To by byla hrozná hloupost ne? 12

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            217.31.62.XXX
                            Nikoho jsem neobvinil, jen jsem napsal proč odstoupil ze závodu. Začínáš se chovat jen trapně protože jsi dostal od RedBullu za tvé obvinění nafackováno. Já ti psal že problémy s výfukem nemůžeš automaticky házet na motoráře, a oni mi dali za pravdu, to je celé, tak buď se pouč a přijmi to nebo se tu chovej jak tydýt nadále.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama