DISKUZE K ČLÁNKU Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací
Honda doufá, že ještě letos dosáhne dalšího významného nárůstu výkonu díky vylepšení svého spalovacího motoru (ICE). Red Bull ji u své dceřiné stáje povoluje nasazování novinek i za cenu penalizací na roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:05 17.07.2018 217.31.62.XXXPromiň, ale navezl ses ty do mne, nebo já do tebe. Pokud tě tak štve, že ti na tvůj hejt odpovím, tak se do mne nenavážej.
Honda je na tom srovnatelně jako Renault, nebo minimálně je blízko nich. To je můj názor. Nechápu, proč je to provokace. Nesouhlasíš? Tak si piš opak, Já nemám potřebu ti to zakazovat.
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:32 17.07.2018 217.31.62.XXXJelikož nadlimitní počet motorových komponent je trestán poklesem míst na startovní mřížce tak výdrž komponent je velmi důležitá veličina, tak to v dnešní F1 je. Takže ano, spolehlivost je důležitá, a taky se na tom všichni motoráři snaží pracovat. Tvá narážka že je to důležité jen pro mě je jen nesmyslem kde se Mike snaží opět jen bagatelizovat to co se mu nehodí do krámu-
-
-
Mike17
10:35 17.07.2018 217.31.62.XXXTak proti Renaultu ta spolehlivost není horší. Jestli jsem si všiml, tak v 10-ti závodech jim to kleklo pouze jednou. Výkon mají podobný. To není tak špatný.
Proč mají tolik použitých dílů máš v článku napsané. Máš tam detailně popsáno, proč počet poruch se nerovná počtu použitých komponent. Ale to už by jsme zabředli do loňské diskuse.-
Situs
10:58 17.07.2018 217.31.62.XXXTy jsi si všiml u Hondy jen jednoho spolehlivostního problému a ostatní přisuzuješ vývoji? Tak to nevím proč relativně vůči ostatním nezrychlují když už takovej Hartley vyměnil 6 spalováků, to už musí být raketa Jo ale on ujel teď v závodě jen jedno kolo, škoda, to s motorem ale dle tebe nesouvisí-
Mike17
11:05 17.07.2018 217.31.62.XXXA to, že jsem psal o ZÁVODECH jsi vyfiltroval úmyslně, aby to vypadalo jako lež , nebo sis toho jen nevšiml? Ne, nemusíš odpovídat.
Renault neměl žádné problémy v trénincích?
Co se týká Hartleyho, myslím že je v článku i zřetelně popsané, jaký byl jeho problém v Silverstone. Opět jsi to vyfiltroval záměrně, nebo sis toho nevšiml? Zase odpověď znám.-
-
Mike17
11:31 17.07.2018 217.31.62.XXXAle problém s INSTALACÍ pohonné jednotky jo, že? Jo, to bylo vztekání a nadávání, když upřesnili problém s uchycením výfuku u RB.
A vůbec, máš důkaz, že tu obviňuješ Hondu z poruch? Určiět bys nebyl tak hloupý, že by ses spoléhal na prohlášení týmu.-
-
Mike17
12:13 17.07.2018 217.31.62.XXXJá se nijak nestydím za to, že věřím prohlášením týmů. A stane se občas chyba, nemám problém to přiznat.
Hlavně, že jsi tady obvinil Hondu z problémů Hartleyho a máš k tomu nezvratné důkazy co? Můžeš nějaké uvést? Tedy já si na to tak moc nepotrpím, ale ty bys přece nikdy nikoho neobvinil nez důkazů. To by byla hrozná hloupost ne?-
Situs
12:22 17.07.2018 217.31.62.XXXNikoho jsem neobvinil, jen jsem napsal proč odstoupil ze závodu. Začínáš se chovat jen trapně protože jsi dostal od RedBullu za tvé obvinění nafackováno. Já ti psal že problémy s výfukem nemůžeš automaticky házet na motoráře, a oni mi dali za pravdu, to je celé, tak buď se pouč a přijmi to nebo se tu chovej jak tydýt nadále.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek