DISKUZE K ČLÁNKU Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Honda doufá, že ještě letos dosáhne dalšího významného nárůstu výkonu díky vylepšení svého spalovacího motoru (ICE). Red Bull ji u své dceřiné stáje povoluje nasazování novinek i za cenu penalizací na roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 19.07.2018 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.07.2018 10:12
Však já to chápu, nejen že nemají dostatečnou… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 17.07.2018 11:45
Tahle přetahovaná je o ničem a kazí diskuzi.… »
» spinelesssheep (Hlasovali 3 lidé) 17.07.2018 18:22
Tvůj charakter tady nikdo neřeší, ale tvoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    18 jak báby na trhu, ale někdy to je legrace číst

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.31.62.XXX
    Tak mne chlapci napadlo, jestli vám nekřivdím a opravdu tu nehejtuju Renault. Tak jsem to prošel a ze 45-ti komentářů (slušná ztráta času 12) jsem se 7x zmínil "negativně" o Renaultu nebo Mclarenu a to v nejhorším tak, že je Honda na tom srovnatelně s Renaultem. Nic horšího jsem tu o nich neprosnesl.
    Jsem největší hater všech dob a nic jiného, než hejty na Renault nepíšu!!!!! 12 12 12

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Ty opravdu nevíš jak to Graham myslel že tu musíš dělat takové teatrální vystoupení?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        Mohl by si mi prosím vysvětlitl, proč místo F1 a faktů co se týče F1 tu píše něco o svý osobě a naší sebereflexi? já to nějak dnesa nestíhal a nepobral 20

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ano Majku, tvůj charakter je potřeba probrat, protože kaziš diskuzi provokacemi a hejtovaním. Sebereflexí začni u sebe. Děkujeme.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      Nevadí, že jsi provokoval a hejtoval první ty? Ne u tebe to nevadí, ty bys jen rád, aby tu všichni chválili Renault a nadávali na Hondu. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak to není, jen jsem tě upozornil že hejtuješ a už na tebe nebudu ragovat.
        Diskuze s tebou je pro mne zhola zbytečná a tím bych to ukončil.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.31.62.XXX
          Ano a hejtoval jsem Mclaren a Renault tím, že jsem komentoval technické věci STR. 11
          Jo, taky bych to ukončil. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.31.62.XXX
    Vážení Mclarenisti.
    Až se budete příště rozhořčovat, jak mi jde jen o hejtování a nejde mi o F1, tak si zkuste předtím projít diskusi:
    Napsal jsem jeden původní komentář, týkající se výhradně STR a RB a nijak se nedotýkající ani Mclarenu, ani Renaultu. A jednu odpověď na technickou otázku, týkající se pouze množství komponent STR a opět absolutně netýkající se ani Mclarenu, ani Renaultu. Když už máte potřebu se do mne navézt, kvůli tomu, že nemám výkony Hondy za propadák. smiřte se s tím, že její výkony nebudu srovnávat ani s vozy Indycar, ani s Mercedesem nebo Ferrari, ale převážně s výkony vozů, které mají pohonnou jednotku STR z loňska. Nevím, co je na tom hloupého, ale připadá mi hloupé to srovnávat s čímkoliv jiným. Zkuste se příště zamyslet nad tím, jestli já hejtuju Renault, nebo vy Hondu.
    A jestli mě jde jen o hejtování, pak bych si dovolil poznamenat, že z 44 komentářů, které se mne týkají se 13 věnovalo převážně F1 a 31 se věnovalo převážně charakteru mé osoby. Celých 5 ze 6-ti diskutovaných vláken se točí jen kolem mne a ne kolem F1 a vy mi vyčítáte, že mi o F1 nejde a měl bych diskutovat jinde???
    Co třeba pojem sebereflexe, znáte ho? 03
    Je to server o F1, fandění Hondě tu snad není zakázáno. Jestli vám mé názory na F1 vadí, nekomentujte je a nevyvolávejte přímo můj nick. Jinak na vás "překvapivě" budu reagovat. Tak přestaňte fňukat nad tím, že si někdo dovolí mít Hondu za rovnocennou pohonnou jednotku s Renaultem. To snad není trestné.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Tvůj charakter tady nikdo neřeší, ale tvoje příspěvky a jejich duchaplnost ano. Pokud si nestojíš ani za svými slovy a obhajuješ neobhajitelné (například označení Alonsa jako viníka nehody v Baku...) pak se nediv, že ti to někdo přímo vpálí, nehledě na to, že ty děláš to samé...mě si tu taky hrotil.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        217.31.62.XXX
        A konkrétně: za čím si nestojím? A proč je neobhajitelná SPOLUÚČAST Alonsa na nehodě v Baku?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          Najednou ti nejde o body, ale o "čas", najednou ti nejde o komponenty, jediný o co ti jde je ve výsledku jakási "zkušenost", resp.: spočítat závodníkum počet GP a z toho vyhodnotit kdo je jak dobrý - "zajímavá" úvaha, ale takhle to nefunguje. Prostě tady píšeš absolutní nesmysly a nevidím to takhle jen já a kritika takových názorů rozhodně není analýza tvého charakteru.

          Takže teď už je to spoluučast? 12 Takhle si o tom minule nepsal a to je přesně ono!...nicméně na tom, že ALonso byl účastník nehody na tom se shodneme no. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.31.62.XXX
            1. Ne najednou, ale vždy jsem se opíral o časy. Vzpomeň si na diskuse o trojčlenkách. Ty se fakt netýkaly bodů. 13
            2. Ne najednou, ale vždy jsem popíral význam spotřeby komponent. Viz loňské diskuse nad počtem poruch RxH.
            3. Ne zkušenost vždy neodpovídá kvalitě. To jsem nikde nepsal. Ale v tomto případě se zřetelně projevuje na počtu nehod a penailzací. Kromě Rakouska ve všech závodech. Čemu to přisuzuješ ty? Máš pocit, že nováčci jsou obecně stejně kvalitní jako dlouholetí piloti? To jsi proti Situsovi.
            4. Ne že UŽ je to spoluúčast. Už po Baku jsem zdůrazňoval, že vinu nevidím pouze na Alonsovi.
            Takže 4x tu během jediného příspěvku lžeš. Ale hlavně, že se na tom všichni shodnete. 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • spinelesssheep

              spinelesssheep

              85.70.184.XXX
              Pokud jsi tvrdil, že TR bude mít více bodů než minule, pak ti asi o body jde (teda vlastně teď už jen šlo), z toho plyne, že ti musí jít i o počet komponentů, jelikož to s tím ve výsledku bude dosti souviset. Tak nevím kde je ta lež.
              Z toho Baku vycházím z naší diskuze, samozřejmě netuším co si kde kváknul jinde, ale z té naší jasně vyplývalo, že za to může především Alonso. 03 Přitom Alonso na tom neměl ani kapku viny, takovou kravinu čtu jen od tebe, nikdo jiný to tak jako ty neviděl a nevidí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                217.31.62.XXX
                To, že jsem si tipnul počet bodů STR neznamená, že tomu dávám větší váhu, než časům. Od začátku jsem tvrdil, že mi jde o zlepšování motorů Honda v souvislosti s RB. A to zlepšování se němří na počtu odpadnutých soupeřů, ale na časové ztrátě na špici. Najdi si to.
                U Baku jsem tvrdil, že největší podíl má Alonso, protože ten měl zřetelně nejvíc prostoru kolem sebe a neuznal jsem Situsovu verzi, že se to srazilo samo a nemůže za to nikdo. To ovšem neznamená, že jsem viděl vinu pouze na Alonsovi a to jsem tehdy i několikrát zdůraznil.
                Takže pořád čekám na to, za čím si nestojím. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • spinelesssheep

                  spinelesssheep

                  85.70.184.XXX
                  Ale Miku, jak můžeš dávat větší váhu časům, když nemáte zkušené piloty? S nimi přeci nikdy nic vypovídajícího nebude - ani body, ani časy, ale tak ať ti to dobře slouží jako případná výmluva na vše co se ti bude hodit. 18
                  Prosímtě, raději toho necháme, mě už to tvé překrucování a postupné poupravování tvých výlevů nebaví. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    217.31.62.XXX
                    Jasně, žádný příklad toho, za čím si nestojím, žádný příklad překrucování. A já hejtuju.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • spinelesssheep

                      spinelesssheep

                      85.70.184.XXX
                      Já snad ani nikde nepsal, že jsi hejtr, podle mě máš jen hloupé názory, které nešikovně koriguješ. Toť můj názor na tvé příspěvky...né na tvůj charakter. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        217.31.62.XXX
                        Ta poslední věta nebyla přímo k tobě, ale obecně k postoji tvých kolegů. Když to bereš tak, že názor, který nesdílíš je hloupý....
                        Asi jsou hlupáci i u RB. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama