DISKUZE K ČLÁNKU Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací
Honda doufá, že ještě letos dosáhne dalšího významného nárůstu výkonu díky vylepšení svého spalovacího motoru (ICE). Red Bull ji u své dceřiné stáje povoluje nasazování novinek i za cenu penalizací na roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mike17
19:47 17.07.2018 217.31.62.XXXTak mne chlapci napadlo, jestli vám nekřivdím a opravdu tu nehejtuju Renault. Tak jsem to prošel a ze 45-ti komentářů (slušná ztráta času ) jsem se 7x zmínil "negativně" o Renaultu nebo Mclarenu a to v nejhorším tak, že je Honda na tom srovnatelně s Renaultem. Nic horšího jsem tu o nich neprosnesl.
Jsem největší hater všech dob a nic jiného, než hejty na Renault nepíšu!!!!! -
-
-
-
Mike17
18:03 17.07.2018 217.31.62.XXXVážení Mclarenisti.
Až se budete příště rozhořčovat, jak mi jde jen o hejtování a nejde mi o F1, tak si zkuste předtím projít diskusi:
Napsal jsem jeden původní komentář, týkající se výhradně STR a RB a nijak se nedotýkající ani Mclarenu, ani Renaultu. A jednu odpověď na technickou otázku, týkající se pouze množství komponent STR a opět absolutně netýkající se ani Mclarenu, ani Renaultu. Když už máte potřebu se do mne navézt, kvůli tomu, že nemám výkony Hondy za propadák. smiřte se s tím, že její výkony nebudu srovnávat ani s vozy Indycar, ani s Mercedesem nebo Ferrari, ale převážně s výkony vozů, které mají pohonnou jednotku STR z loňska. Nevím, co je na tom hloupého, ale připadá mi hloupé to srovnávat s čímkoliv jiným. Zkuste se příště zamyslet nad tím, jestli já hejtuju Renault, nebo vy Hondu.
A jestli mě jde jen o hejtování, pak bych si dovolil poznamenat, že z 44 komentářů, které se mne týkají se 13 věnovalo převážně F1 a 31 se věnovalo převážně charakteru mé osoby. Celých 5 ze 6-ti diskutovaných vláken se točí jen kolem mne a ne kolem F1 a vy mi vyčítáte, že mi o F1 nejde a měl bych diskutovat jinde???
Co třeba pojem sebereflexe, znáte ho?
Je to server o F1, fandění Hondě tu snad není zakázáno. Jestli vám mé názory na F1 vadí, nekomentujte je a nevyvolávejte přímo můj nick. Jinak na vás "překvapivě" budu reagovat. Tak přestaňte fňukat nad tím, že si někdo dovolí mít Hondu za rovnocennou pohonnou jednotku s Renaultem. To snad není trestné.-
spinelesssheep
18:22 17.07.2018 85.70.184.XXXTvůj charakter tady nikdo neřeší, ale tvoje příspěvky a jejich duchaplnost ano. Pokud si nestojíš ani za svými slovy a obhajuješ neobhajitelné (například označení Alonsa jako viníka nehody v Baku...) pak se nediv, že ti to někdo přímo vpálí, nehledě na to, že ty děláš to samé...mě si tu taky hrotil.-
-
spinelesssheep
18:50 17.07.2018 85.70.184.XXXNajednou ti nejde o body, ale o "čas", najednou ti nejde o komponenty, jediný o co ti jde je ve výsledku jakási "zkušenost", resp.: spočítat závodníkum počet GP a z toho vyhodnotit kdo je jak dobrý - "zajímavá" úvaha, ale takhle to nefunguje. Prostě tady píšeš absolutní nesmysly a nevidím to takhle jen já a kritika takových názorů rozhodně není analýza tvého charakteru.
Takže teď už je to spoluučast? Takhle si o tom minule nepsal a to je přesně ono!...nicméně na tom, že ALonso byl účastník nehody na tom se shodneme no.-
Mike17
19:05 17.07.2018 217.31.62.XXX1. Ne najednou, ale vždy jsem se opíral o časy. Vzpomeň si na diskuse o trojčlenkách. Ty se fakt netýkaly bodů.
2. Ne najednou, ale vždy jsem popíral význam spotřeby komponent. Viz loňské diskuse nad počtem poruch RxH.
3. Ne zkušenost vždy neodpovídá kvalitě. To jsem nikde nepsal. Ale v tomto případě se zřetelně projevuje na počtu nehod a penailzací. Kromě Rakouska ve všech závodech. Čemu to přisuzuješ ty? Máš pocit, že nováčci jsou obecně stejně kvalitní jako dlouholetí piloti? To jsi proti Situsovi.
4. Ne že UŽ je to spoluúčast. Už po Baku jsem zdůrazňoval, že vinu nevidím pouze na Alonsovi.
Takže 4x tu během jediného příspěvku lžeš. Ale hlavně, že se na tom všichni shodnete.-
spinelesssheep
19:12 17.07.2018 85.70.184.XXXPokud jsi tvrdil, že TR bude mít více bodů než minule, pak ti asi o body jde (teda vlastně teď už jen šlo), z toho plyne, že ti musí jít i o počet komponentů, jelikož to s tím ve výsledku bude dosti souviset. Tak nevím kde je ta lež.
Z toho Baku vycházím z naší diskuze, samozřejmě netuším co si kde kváknul jinde, ale z té naší jasně vyplývalo, že za to může především Alonso. Přitom Alonso na tom neměl ani kapku viny, takovou kravinu čtu jen od tebe, nikdo jiný to tak jako ty neviděl a nevidí.-
Mike17
19:17 17.07.2018 217.31.62.XXXTo, že jsem si tipnul počet bodů STR neznamená, že tomu dávám větší váhu, než časům. Od začátku jsem tvrdil, že mi jde o zlepšování motorů Honda v souvislosti s RB. A to zlepšování se němří na počtu odpadnutých soupeřů, ale na časové ztrátě na špici. Najdi si to.
U Baku jsem tvrdil, že největší podíl má Alonso, protože ten měl zřetelně nejvíc prostoru kolem sebe a neuznal jsem Situsovu verzi, že se to srazilo samo a nemůže za to nikdo. To ovšem neznamená, že jsem viděl vinu pouze na Alonsovi a to jsem tehdy i několikrát zdůraznil.
Takže pořád čekám na to, za čím si nestojím.-
spinelesssheep
19:25 17.07.2018 85.70.184.XXXAle Miku, jak můžeš dávat větší váhu časům, když nemáte zkušené piloty? S nimi přeci nikdy nic vypovídajícího nebude - ani body, ani časy, ale tak ať ti to dobře slouží jako případná výmluva na vše co se ti bude hodit.
Prosímtě, raději toho necháme, mě už to tvé překrucování a postupné poupravování tvých výlevů nebaví.-
-
spinelesssheep
19:39 17.07.2018 85.70.184.XXXJá snad ani nikde nepsal, že jsi hejtr, podle mě máš jen hloupé názory, které nešikovně koriguješ. Toť můj názor na tvé příspěvky...né na tvůj charakter.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek