DISKUZE K ČLÁNKU Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?

Toro Rosso letos zažívá velké výpadky ve své formě - jednou dosáhne skvělý výsledek, jindy je se propadá ke konci startovního pole. Jeho technický ředitel James Key s tím vůbec není spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 13.07.2018 19:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.07.2018 13:09
TR je také zklamání, a při tom to po Bahrajnu… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 12.07.2018 13:49
měl by sis uvědomit, že nehodnotí piloty, kolik… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.07.2018 14:07
Kdyby nemám rád, je to jen spekulativní nekonečná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    TR je také zklamání, a při tom to po Bahrajnu vypadalo na velice nadějnou sezonu. S Hondou se očekávalo že by přece jen ten tým měl jít postupně více nahoru, to se ale neděje a naopak trochu ztratili půdu pod nohama a to mění motory mnohem častěji než je zdrávo. Jsem docela zvědav na ně v Maďarsku, kde přece jen více bude záležet na šasi, zda teda na tom budou relativně lépe či ne. V každém případě maj méně bodů než minulou sezonu, a to Miku jak zepředu, tak zezadu, jak to sleduješ ty, zatím se tvoje predikce taky nějak nechtějí naplnit, a to jsi o tom neměl pochyb.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      měl by sis uvědomit, že nehodnotí piloty, kolik myslíš, že udělá rozdíl mezi těma dvěma zelenáčema a zkušeným pilotem? Mcl je letos tragičtější než loni s hondou, ale rozdíl dělá alonso, kdyby měli dva vykulený kluky jako TR tak se přetahujou s williamsem o poslední flek...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Kdyby nemám rád, je to jen spekulativní nekonečná řeč, ale Alonso je jistě pro McLaren v bodování přidaná hodnota. Ale to že je McLaren také hodně za očekáváním víme, je třeba si ale přiznat že TR také, především jak se jejich výkon postupně vyvíjí, jejich pozice jednoduše nesílí, naopak.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          podívej se, kolik bodů dovezl vandoorne a kolik alonso. Pokud by mělo TR zkušeněšího alespoň jednoho pilota, tak se určitě dostanou na lepší pozici, než když mají dva ňoumy, které v podstatě ani red bull nechtěl. Nechápu, proč si nenechali alespoň kvjata, aby měli měřítko

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Kvjat s rodinou RedBullu už nešel dohromady, přivezl jim 5 bodů, držet ho už pro ně opravdu nemělo smysl. To spíše Vergně měl u nich dostat ještě šanci, ten mě mrzí víc.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              no, já jmenoval kvjata jen z důvodu, že tam byl loni. Je jasné, že těch jmen, kterí RB vyhodil poměrně nezaslouženě by se našlo víc...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      Já nevím, co počítáš ty, ale v posledních 6-ti závodech s Renaultem získlali jeden bod. Slovy: jeden. Ještě to nebyl nikdo ze současných pilotů, ale Kvjat. Současná dovjice má v roce 2017 na kontě jednu velkou NULU. Ať už to vezmu zepředu nebo zezadu, mají v letošních 6 závodech bodů víc. Nic jiného počítat nebudu, protože srovnávat Sainze s Kvjatem se současnou dvojicí je jako brát loňské výsledky Alonsa s letošními Vandoornovými. A to je Vandoorn zkušenější pilot, než Gasly s Hartleym dohromady.
      Nicméně moje predikce byla, že na tom budou jen o trochu hůř, nebo podobně, než na KONCI loňské sezony. Lze si to ověřit v listopadových a prosincových diskusích. Na rozdíl od jiných predikcí, že STR bude daleko poslední, nebo bude od Mekáče dostávat pravidelně kolo, se mé predikce mýlily výrazně méně. Uznávám, že jsem to neodhadl dobře a že STR jezdí daleko lépe, než bylo mé očekávání, ale vzhledem k tomu, že většinový názor byl mnohem pesimističtější, nemíním páchat Sepuku.
      12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Je to jednoduché Miku, psal jsi že nemáš pochyb o tom že bodíky co letošnímu TR zatím schází na minulý rok doženou, no po 10 závodech jim mezitím uniká oproti loňsku více a více. A paradoxně už i když to počítáš zezadu, jak ty tak rád 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.31.62.XXX
          Já myslím, že se ještě neodjela ani polovina závodů, tedy na mých předpovědích nemáš co hodnotit. Myslím si, že těch 34 bodíků ještě najedou. Zvlášť, když tam mají 2 závody, které by jim měly sedět z celé sezony nejvíc. Ale je možné, že to tam ti "už zkušení" chlapíci zase rozbijí. Zatím se jim povedlo nepodělat závod jen jednou, tedy se to předpokládat může. 12
          Rozhodně ale čekám, že kluci na konci sezony nějaký bodík přivezou, na rozdíl od loňska. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Před tím jsi psal o tom jak nepochybuješ že budou mít letos více bodů než loňský rok, teď už tak jistě nezníš 03 To že ještě sezona neskončila vím, to pro nikoho, ovšem to že se sezona vyvíjí nějakým směrem je patrné, a pro TR to nevypadá dobře. Ale věř že to zvládnou, já těm mým také pořád věřím a doufám že ještě zvednou svou hru, ve středu pole je to velmi nahuštěné a zajímavý přírůstek výkonu se tam postará o velký rozdíl v pořadí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.31.62.XXX
              Jo, už nezním tak jistě. To je pravda. Když vidím ty dva, jak podělávají jeden závod za druhým, už si tak jistý nejsem. Ale protože vidím v odstupu na špici jistý pokrok (od začátku sezony 0,42s), věřím, že se jim ten zisk podaří srovnat. Navzdory jezdeckému složení. Nárůst výkonu Hondy do konce sezony odhaduju podobně, jako nárůst výkonu Renaultu. Zatím předvedli vyšší, ikdyž vykoupený asi spolehlivostí. Uvidíme, jestli to vychytají.
              Ale když se kouknu na Mclaren: všiml sis taky, že za posledních loňských 6 závodů získali víc bodů, než za těch letošních posledních 6? Už to není s těmi body tak hezké, když už nevypadne před nimi půlka pole. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                217.31.62.XXX
                U TR nemaj výkon aby bodovali, a to právě ze začátku sezony měli, v tomto ohledu to právě nevypadá dobře. Ostatní udělali lepší práci a na body teď maj dál. No třeba to změní, nechci ti brát iluzi, sám stále věřím že McLaren udělá krok aby tam alespoň byl s tím Renaultem 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  217.31.62.XXX
                  Ono to není o ztrátě výkonu. V porovnání se špicí se časově zlepšili. Proč mají problém zíkat body je to, že se hodně zlepšil Sauber s FI a Haas už umí vyměnit kola. Je to navlas stejný důvod, proč Mclaren získal v prvních 5-ti závodech 40 bodů a v posledních 5-ti jen 8b. Přestože se výkonově propadli jen o nějakých 0,07s, tedy si v podstatě drží výkonnost stejnou.
                  Proto jsou pro mne body k ničemu. Záleží mi na výkonu Hondy a ta se evidentně zlepšila proti špici (jo, hraje v tom roli šasi, ale v Monaku nepředvedli jeho nějakou extra třídu).
                  Stěžují si hlavně na výkyvy, ne celkovou výkonnost. Ty souvisí spíš s opotřebením gum. Nějaký výkon jistě chybí, ale evidentně nejsou jediní, kdo si na jeho nedostatek stěžuje. A když už si toho všiml i Abiteboul....
                  Jestli nakonec budou 7-mí, nebo 9-tí a jestli získají 20b nebo 80b, je mi buřt. Chci vidět časové dotahování konkurence. Jestli to každý závod chlapci rozbijí, ale budou zajíždět slušné časy, budu spokojený. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    217.31.62.XXX
                    Ostatní dokázali přidat více a proto se TR relativně propadá. A i když to porovnáváš třeba s Mercedesem, tak vývoj není příznivý, naopak, když vynecháš tragický první závod tak Silverstone byl jedním z nejhorších. Musej přidat na výkonu, jinak ti tvůj předpoklad že nasbíraj více bodů než loni podle mě nevyjde.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      217.31.62.XXX
                      Ani ne: Silv: 2,451
                      I Bez Austrálie: Čína 2,700s, Baku 2,998, Špa 2,29s, Fra 2,431s
                      Je to slabší, než průměr...
                      Když zohledníš i délku okruhů, tak to zase tak nevyzní.
                      Třeba v rakousku ztratili sice jen 1,744, ale ten okruh se jel 63s a v Silverstonu 85s. V přepočtu na délku by Rakousko vyšlo na 2,373s. Tedy rozdíl ani ne jedné desetiny. To už je o detailech onoho výjezdu. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        217.31.62.XXX
                        Dej si to na procenta a pochopíš. [odkaz na stránku]
                        ... není to dobrý a potřebují se zlepšit, jinak ty body dle tvých představ těžko budou.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          217.31.62.XXX
                          Moje čísla jsou na špici obecně, tedy ne jen na Mercedes. Vzhledem ke zlepšení Mercedesu, předem avizovaným "nesedícím" tratím a problémům Gaslyho v Kanadě jsou ty 0,2% v posledních závodech celkem v pohodě (to dělá 0,1-0,2s na kolo). Uvidíme dál. Zatím je trochu předčasné z toho vyvozovat něco důležitého.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            217.31.62.XXX
                            Předčasné je zatím uplně všechno, zajíci se vždy sčítají až po honu, ale dle toho jak se to zatím vyvíjí tvá jistota že letos nasbíraj více bodů než loni se nezdá správná.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      A pokud budu srovnávat výkonnost týmu, jeho zlepšení nebo zhoršení, bude mne zajímat časový odstup od špičky, případně od konkurentů. Ne počet bodů. Ten je u těchto týmů silně závislý na počtu odstupujích soupeřů před nimi. A protože je před Mclarenem i STR většina pole, je ta závislost obrovská.
      Pokud jde o časy, jsem spokojen nejen se zlepšením STR přes zimu, ale i se zlepšením od začátku sezony. Je viditelné na časech ať už v porovnání se špčkou pole, tak i v porovnání s Mclarenem, se kterým si motory vyměnili. To je pro mne podstatné. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama