DISKUZE K ČLÁNKU Měl Räikkönen pustit Vettela před sebe? Týmová režie Ferrari by dle Mercedesu byla brutální
Kimi Räikkönen dojel ve Velké ceně Rakouska těsně před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem. Někteří lidé proto očekávali, že Ferrari sáhne k prohození pozic svých jezdců. Nakonec k tomu ale nedošlo, podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa by to byla hloupost
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Měl Räikkönen pustit Vettela před sebe? Týmová režie Ferrari by dle Mercedesu byla brutální
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
16:52 03.07.2018 46.135.14.XXXSorryjako, překvapilo mě to. Ferko, který nikdy nedělalo nic jiného, než že jezdilo na jednoho jezdce a zrovna s Kimim si za alonsa vytíralo zádel už třeba 4tý závod v barceloně, tu na závěr jeho kariéry dělá jen cool friendly gesta. Čekám, že Kimi si teď klepe na čelo a přemýšlí co to asi nacvičujou-
Pikaso
17:21 03.07.2018 77.104.216.XXXDocela by mě zajímal nějaký konkrétní příklad jak si s KR vytírali zadek(např v tom podle mě 5tém závodě ve Španělsku). Nějak si to nepamatuju. Vzhledem k tomu, že jsem fanda FA tak tam nebylo nic moc co bych si chtěl pamatovat. Jediné co si pamatuju bylo to, že FA dovezl ten šrot na 6 místo celkově v jezdcích a 4 místo v PK. Taky že přišel JA a začalo se blýskat na lepší časy viz. sezona 2015, bohužel už bez FA, který udělal další špatné rozhodnutí. Myslím, že v té sezóně bylo F tragikomické a nějak už se s FA hádali. Na konci měl FA minimálně dvakrát tolik bodů co KR, to mi chceš říci, že mu pokazili celou sezonu nějakou týmovou režií ve prospěch někoho s kým se rozcházeli ??? Nebo, že KR přikázali, aby ho pustil před sebe někde na konci bodované 10tky, protože více dopředu se KR dostal snad jednou nebo maximálně dvakrát během této sezony ????
-
-
Easy
16:08 03.07.2018 178.209.132.XXXCo k tomuto řekne Odin?
Vettel jenom potvrzuje má slova z diskusní pře pod článkem s výsledky závodu: "Kimi dělal všechno, co mohl, aby dohnal Verstappena. Já jsem naháněl oba dva. Kimi na to tlačil tak tvrdě, jak jen mohl, a já rovněž. Oba jsme se přibližovali, ale nestačilo to."
Už se opět těším na komentáře, jaký je Vettel břídil, že toho Raikkonena nedal na DRS...-
odin
23:29 03.07.2018 77.240.103.XXXKdyž už jsem byl jmenován, nebudu se trapně schovávat a vyjádřím se.
Vettel potvrzuje tvá slova, no a co?
Loni po Monaku Kimi též potvrdil má slova a jakou váhu jsi byl ochoten tomuto faktu dát?
A jestli je Vettel břídil, nebo ne? To je na širší diskuzi. Já jsem jenom tobě a podobným, otloukl o ústa vaše fantazírovaní o Vettelově rychlosti. Najednou, ani tato rychlost nestačila na Kimiho "pomalost", když do toho Ferrari nezasáhlo s TR. A kdyby Ferrari loni v Monaku nepoužilo TR ve prospěch Vettela, tak mu také jeho rychlost nestačí k předjetí Kimiho. Nic víc, nic míň.
Navíc si myslím, že Ferraráckou strategii ovlivnil VSC, kdy potřebovali na Mergl i RBR zatlačit dvěma auty. Oni potřebovali útočit, tedy "riskovat" a nikoliv jen bránit a váhat, jak to předvedl Mergl. I když... Podle mne Whiting zasáhl dost nešetrně do průběhu závodu, když vyhlásil VSC dost zbytečně (to mohl mnohem dříve pod VSC nechat uklidit trať) a na tak krátkou dobu. Ale to je věcí názoru, rozhodně s tímto verdiktem mám nejméně problémů, vzhledem k mnohým jiným.-
Easy
11:00 04.07.2018 178.209.132.XXXV nikdy nekončící diskusi kolem loňského Monaka asi nikdy nedojdeme k jednoznačné shodě
Co se týče situace v Rakousku, už jsem uváděl xkrát skutečnost, že vzhledem ke krátkým DRS zónám a dvěma identickým vozům jedoucím co to dá neměl Vettel prakticky žádnou šanci Raikkonena zdolat. Dokonce bych si dovolil tvrdit, že za daných okolností to Seb ani neměl v plánu vzhledem k technice, která letos musí toho ještě hodně vydržet. Lewis vypadl a on si musel být dobře vědom toho, že po tomto závodě bude řebříček mezi jezdci opět vyrovnán a to ještě neskončila první polovina sezóny.
A prosím nesnižuj výsledek závodu na základě rozhodnutí FIA, VSC nebo safety car vždy ovlivní průběh velké ceny a jde o to, kdo jak dokáže zareagovat. Tentokrát to zvládli u Red Bullu a Ferrari a podcenili u Mercedesu. Příště to může být opačně.
A na závěr dodám, že Kimi je obecně pomalejší v kvalifikacích, což je první krok k úspěchu či neúspěchu.
-
-
-
Pikaso
14:43 03.07.2018 77.104.216.XXXNo pokud na to čekáte tak vám něco písnu. Nebude to konspirační teorie, ale pouhý můj názor.
Podle mě si po loňsku zcela jistě u F znesvářili spoustu fandů KR, tedy vlastně svých vlastních, tak letos docela logicky usoudili, že ty 3 body za to nestojí.
To, že to nadhodí ty dva chytráci na Nově ještě neznamená, že je to pravda.(vždyť oni v půlce letošní sezony stejně jako mnoho lidí zde, stále melou něco o nejlepším šasí McL, i přesto, že o tom letošním to nikdo neřekl).
Tedy každý kdo se o to trochu zajímá s tím, že u F pustí SV před KR nepočítal. Nejsou to totiž hlupáci a vnímají zcela určitě zpětnou vazbu od fanoušků. F totiž není jenom F, ale jsou to i fandové KR, kteří k F přešli společně s ním. Tedy u F už pochopili, že si s nimi nemohou zahrávat.
Celkově musím sám za sebe říci, že letošní F už je opět to F, které si zaslouží úctu a podporu svých fandů, protože jejich vnější "politika" se celkově zlepšila.
Ještě sám za sebe musím dodat, že si osobně nejsem jistý jestli by to takhle skončilo i v případě, že by jeli na prvním a druhém fleku. Tam už by totiž ve hře bylo bodů 7 a tedy podstatnější přísun. Ale i přesto, že nejsem fanda F myslím si, že letos by to tak nechali i v tomto případě. Každý se totiž vyvíjí, spojuje si souvislosti a podle nich jedná.
No a na závěr jedna konspirace pro vaše pobavení. """"Třeba jsou u F pověrčivý a řekli si(jak jsem psal níže); "loni u M obětovali v rámci fair play 3 body LH v Maďarsku a přineslo jim to nakonec titul, tak to teď uděláme my a taky se nám to vrátí v podobě titulu na konci tohoto roku" """"-
-
Pikaso
17:43 03.07.2018 77.104.216.XXXProč nevěříš ??? Vždy jsem psal jenom svoje názory a je jedno jestli v nich mám pochválit i soupeře, nebo někoho komu nefandím. Když si myslím, že si to zaslouží tak to napíšu. Navíc je pravdou, že letos na F1 koukám už asi jenom díky tomu souboji F a M a doufám, že s novým MGU K se tam opravdu zapojí i RbR. M už není tak dominantní, musí jít taky na hranu a díky tomu je to aspoň trochu zajímavé. Sice mají u M podle mě stále trochu navrch před F, ale stačí pár nepředvídaných událostí (viz. Rakousko) a klidně může bejt F se SV mistrem. Schválně píšu s SV, protože i přesto co jsem napsal výše si stále myslím, že SV je u F jednička (myslím že oprávněně a omlouvám se všem fandům KR) a výsledky tomu nasvědčují i bez Týmové Režie, která se určitě a zcela pochopitelně ke konci sezony projeví, bude - li třeba. Nikdy jsem neměl problém s TR u F (ani jiného týmu), nejvíc mi vadilo to okecávání právě ze strany F. Stejně tak jako jsem nebyl v tomto závodě překvapený, by mi ani nevadilo, kdy by to v neděli přehodili a férově se k tomu přiznali. Nejhorší jsou prostě trapné "krycí" kecy. -
-
-
-
-
-
Pikaso
14:24 03.07.2018 77.104.216.XXXTrochu nerozumím ani tomu co píšeš a ani těm pluskům. Pokud máš totiž namysli závod v Bahrajnu, tak pak ta týmová režie musela bejt teda frajerská, protože jak si to pamatuju já, tak LH byl po celý závod minimálně o 1 s rychlejší než VB a ve druhé půlce dokonce o 1.5 s. A to ne jenom než VB, ale taky než SV. LH si dvakrát VB předjel sám na trati při tom to druhé předjetí bylo jenom díky chybě v boxech u LH, který by se za VB vůbec nepropadl. V této době si LH VB sjel z rozdílu 10 s a pak mu ujel na rozdíl 14 s v cíli. Přitom sjel i SV z 21s na 6s zatím co VB se z 10s ztráty na SV propadl na 20s na konci. Kdyby to byla týmová režie, asi by VB nedojel s takovou ztrátou. VB to prostě nejelo, nebo ???? mu M nechal jet auto na 5 válců místo na 6. To pak byla vymakaná týmová režie. A pokud si dobře pamatuji tak tam VB nasadil červenou a na té se trápil jako blázen, to vlastně mohla být TM od M.
Naopak si pamatuju férové jednání M v Maďarsku, kde byl VB před LH. Nemohl předjet tuším KR, tak se prohodili, aby to zkusil LH, ale protože mu to taky nevyšlo tak mu v posledním kole pozici vrátil.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek