DISKUZE K ČLÁNKU McLaren neprožívá šťastné dny a vře to i v jeho interních řadách
Patřím mezi ty, kteří pamatují spanilou jízdu stáje, která se poprávu počítá mezi legendy. Zejména éra Ayrtona Senny a Alaina Prosta je fanouškům víc než dobře známá. Ale žádné stromy nerostou do nebe a s poklesem výkonnosti za poslední roky doléhají na McLaren trable.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren neprožívá šťastné dny a vře to i v jeho interních řadách
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
api
20:13 25.06.2018 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Easy
20:51 25.06.2018 178.209.132.XXXJak už jsem psal Situsovi nebo jeho dvojčeti Spinelesssheepovi (berte jako legraci ), moc se mi líbí barvy na monopostech McL. Ta sytá papája s hlubinnou modří mi fakt sedne. Jasně, barva nemá na výkon vliv, ale kouká se na to o hodně lépe než na tu minulou černotu a šeď.
-
-
-
GRAHAM
19:36 25.06.2018 77.236.218.XXXPřesunu diskuzi jinam, tedy sem dopředu, ať je to přehledné.
Je potřeba si nastínut taky nějakou tu realitu a jak se věcí mají všeobecně, mám na mysli Mclaren.
1.Současný Mclaren nemůže být v současnosti(minimálně prozatím) z logiky věci Mclarenem z dob minulých. Nemá na to podmínky,peníze, viz Ferrari a Mercedes a nemá jako RB Adriana N. I ten RB má větší tým a více zdrojů. To je bez diskuze.
Ferrari a Mercedes dávají což je rozhodující, mnohem více peněz a mají více lidských zdrojů. To je neodiskutovatelný fakt. To samé RB a to má navíc AN a kdo má AN, má 0,5 vteřiny k dobru každý rok, ještě než se vyjede k zimním testům.
Zeptejte se Franka z Wiliamsu, který dodnes je nešťastný z toho, že AN nedal nějaké ty akcie svého týmu, když AN ho o to žádal. On moc dobře ví, že udělal životní chybu.
RD to udělal mnohem lépe a AN šel do Mclarenu, bohužel ho také neudržel ač proto udělal hodně věcí. AN "svázaný" Mclaren úplně nevyhovoval a proto se nechal ukecat a odešel....dostal výzvu.
Přesto Mclaren tak nějak fungoval dobře a konkurence schopně a to i díky Mercedesu. To je potřeba zmínit. Ta kooperace byla na zcela vítečné úrovni a vždy konkurenceschopná, což neznamená vždy vítězná, ale byli v předu a mohli bojovat o bedny....
Možná zpětně vzato, byla možná chyba, že RD Mclaren neprodal Mercedesu, Mclaren by byl zachován, jen by byl jiný vlastník a vše by fungovalo. RD se ale rozhodl jinak...vrátit to nejde.
To že musel RD Mclaren uplně opustit, mě přijde strašně zvlaštní a je to špatně. On to vybudoval....a přesto ho vyhodily jak prašiveho psa. Dodnes jsem to nepochopil... a nejde o to, že by to měl řídit...
Určitě správně se RD rozhodl pro Hondu, nikdo nemohl tušit, jak těžké bude provozovat tyto nové motory a že z toho vzniknou hrůzostrašné roky Mclarenu, které zcela jistě ovlivnily i stavbu monopostu a Mclaren zůstal stát na místě, lidově řečeno i zlenivěl, viník byl znám. Ono když nefunguje motor, nelze dělat nic správně a monopost správně nastavit, posouvat, není záchytný bod. Prostě tak to je a nebudu zde řešit kdo za to může více. Prostě to nefungovalo a nefunguje dobře dodnes ani jedno. Ani Honda (spolehlivost) ani Mclaren... rychlost.
Pravda Mclaren měl málo času, na tenhle monopost, což lze brát jako omluvu, ale přesto to funguje značně hůře, než bylo slibováno. Velké sliby , tam je problém Mclarenu. Já jim taky uvěřil, v módu tak snad si Boulier nebude vymyšlet, no byl to omyl, ač je nutné zase vzít v potaz a to zdůrazňuji, že pokud soupeři udělají lépe svoji práci než já očekávám, mohu se mýlit. Pravdou také je, že zřejmě je B týmům pomáháno více než v minulosti. Což na věci ale nic nemění.
Takže je jasné, že Mclaren bude moci být v pozici nejlépe 3-5 týmu v mistroství, když bude všechno klapat. Více nelze prozatím očekávat, kvůli zdrojům, penězům, nejsou tovární tým (dříve vždy byly) , to je současná realita. Více nelze reálně očekávat, jedině že by ostatní něco hodně pokazily, čemuž nevěřím.
Mně by stačilo, kdyby se dostali pod vteřinu ztráty......ale dříve jak příští rok to nečekám a i to imho může být hodně optimistické. Dohnat to, nebude jednoduché...je to F1. Sice se mění aero...no uvidíme, nějak to dopadne. Snad se dají do roku 2021 dohromady a bude lépe. Dříve to nečekejte, je to naivní a nesmyslné, ten náskok TOP tymů je moc velký. To je realita....-
Easy
20:23 25.06.2018 178.209.132.XXXRozumný názor. Jen nechápu, za co jsem loni schytával mínusy, když jsem patřil mezi kritiky přechodu McL na Renault motory a tím pádem přesun do pozice čistě zákaznické stáje. Pomalu ale jistě tento fakt dochází i vzpurným diskutujícím, protože cílem týmu jakým McL je nemůže být 3., 4. nebo 5. místo...-
GRAHAM
20:40 25.06.2018 77.236.218.XXXTo si neber osobně. Ona Honda prozatím žadnou výhodou není a je opravdu otázka zda bude. Mclaren zhlediska vztahů a jistoty že bude moci závodit imho odejít musel. S Renaultem či s Hondou by do roku 2021 šanci neměl. Továrny jsou jinde....
Nebyla taky jistota, že Honda 2018 bude fungovat a dodnes nefunguje, Tím nemyslím výkonově, ale motor pořád nedrží. Zatím vydržel vždy jen dva závody.
Po bitvě je každý generál, oni něco udělat už museli. Až RB bude profitovat z Hondy, tak řekneme jo byla to chyba, zatím se tak ale neděje a dít se imho nebude. Honda nemá šanci dohnat Mercedes a Ferrari...
To že RB i s motorem Honda bude rychlejší než Mclaren a Renault je asi jisté,(díky šásku) ale na Mercedes a Ferrari mít výkonostně určitě(můj názor) nebude. Mclaren si odchodem zajistil srovnání a teď na sobě může pracovat, to by u Hondy asi nešlo, to bylo harakiry....ani to TR a to mu imho RB pomáhá, jede špatně, ač na Mclaren to tak nějak stačí.
Honda na "továrny" po další roky mít imho nebude a pro RB je to spiše o financích a o budoucnosti. Ze Sakury je daleko.... všude. Pravda za 3-4 roky , pokud nainevestují do továrny v Anglii, může být vše jinak, ale je otázka jak budou rozhodovat motory po roku 2021. Už teď je to více o gripu a šasku než o motoru... ti tři v předu mají pekelné tempo ve vývoji a to včetně motorů, vyjma Hondy, které bude přiští rok v RB. Ona sice může vyvíjet stejně rychle jako oni, ale ten deficit nikdy nedožene a podívej se na spolehlivost.-
Easy
20:48 25.06.2018 178.209.132.XXXNo uvidíme příští sezónu, jak se s Hondou popasuje RB. Jejich obrovskou výhodou budou zkušenosti TR. No a nakolik budou důležité pohonné agregáty od 2021 si netroufám odhadnout. Každopádně čím více aut může bojovat o bednu či vítězství, tím lépe. Když totiž soupeří jen dva piloti, pár chyb rozhodne de facto o titulu.
-
-
-
-
Frciiik
19:09 25.06.2018 109.164.23.XXXNemůžu si pomoct, ale z kopce to začalo jít už za Whitmarshe. Dokud tam byla vláda pevné ruky, tak to šlapalo. Jak trochu popustili uzdu, začalo to jít pomalu ke dnu a poslední dobou je to teda hodně velký sešup Ty dikatury přece jenom asi mají něco do sebe-
Mansell_fan
19:30 25.06.2018 37.188.158.XXXJenže diktátor fungující diktatury musí být osvícený a to je málokdo. Ron Dennis byl, ale s jeho přibývajícím věkem už to holt nebylo ono, což je samozřejmě přirozené.
Teď potřebuje McLaren rázného krizového manažera, ale kde ho vzít? -
GRAHAM
19:46 25.06.2018 77.236.218.XXXKdepák kluci, 2010 už měl Mercedes svůj tým..... a tam to imho začalo. Bylo to postupné....RD pak šel k Hondě a to už znáte.Tam nešlo z logiky věci dělat nic....
Mclaren udělal chybu v monopostu, tuším 2012/2013nevím přesně, vše dohnal a na konci ročníku na tom byl s monopostem velice dobře, jenže už od jara téhož roku udělali změnu (monopost pro další rok) a celé to předělali a další rok to nefungovalo.(asi jako letos) RD to tehdy zkritizoval že se měli vratit k původnimu, který byl snad i lepší....ale to už bylo pozdě.
-
-
-
tom11
15:59 25.06.2018 77.48.94.XXXpřiznám se, že "problém" s čokoládovými tyčinkami jsem poněkud nezaznamenal a až teď konečně chápu narážku, když někdo napsal, že si Fernando zajel pro čerstvé pneu a čokoládu
jestli ale mají problém jen s tím, že jim sponzor dal spoustu čokolády, která je těsně před expirací a oni nevědí, co s ní, tak jim závidím
ono to musí být neskutečně frustrující i pro ně, jako pro vedení týmu. obzvláště, když se kouknou, kde je s totožným motorem RB a teď už i tovární auto. něco se nepovedlo a pokud nejsou ani schopni zjistit co to konkrétně je a v tunelu to nepoznají, mají v současném systému ohromnou smůlu. bohužel pro testování na trati musí využívat závodních víkendů. ještě, že jich teď bude tolik.-
-
GRAHAM
19:50 25.06.2018 77.236.218.XXXChval Ferrari a Mercedes dědku a budeš v klidu. Tvoje frustrace je úsměvná....
Kdyby jsi diskutoval nemáš problém....ale ty si jdeš kopnout do Mclarenu a to je rozdíl a nebo do redaktorů.
Téma, hroznej, špatnej, hloupej arogantní Mclaren, váš život....
Co kdyby jste pánové hledali chyby u sebe a ne u druhých....-
juras
10:20 26.06.2018 217.31.62.XXXHa, ha, ha...prej diskutovat.
A nechces treba zacit od sebe?
Ono ja nekopu do Meku...to to podavas spatne...ja si dovoluju nesouhlasit s vasima nazorama...to je jadro svaru.
Co chces diskutovat? Nekolik z vas si tady prizvukuje a kdo se k vam neprida je blbec kterej tomu nerozumi. Tak vase prispevky pisete.
Loni jste se stale chvastali ze McLaren ma jedno z nejlepsich sasi a ze za vsechno muze Honda. Letos je to v lonskejch kolejich...McLarenu chybi rychlost na rovinkach...ale ouha...letos uz muzeme srovnavat s tovarnim Renaultem a Redbullem.
Me je to vsechno uplne putna...ani zmar McLarenu, ani zoufalstvi Williamsu nema na muj zivot zadnej vliv.
A vy me jen bavite...
F1 je muj oblibenej "motorsport, mene sport" jak pravi jedna slovni hricka Niki Laudy.
Ja se s vama hadat nechci...ale letosni udalosti mi zas davaji za pravdu...u McLarenu je neco uz dlouho spatne.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek