DISKUZE K ČLÁNKU Renault donutil Red Bull ultimátem k dřívějšímu odchodu k Hondě, Abiteboul je spokojený

Podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka si Renault svým ultimátem vynutil uspíšení jejich rozhodnutí přejít od příštího roku na motory Honda. Cyril Abiteboul je však s rozchodem spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault donutil Red Bull ultimátem k dřívějšímu odchodu k Hondě, Abiteboul je spokojený

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 24.06.2018 12:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 4 lidé) 21.06.2018 13:55
Jsem hodně rád, že to takhle dopadlo. Red Bull… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 21.06.2018 17:33
A kde bereš jistotu že Honda a spolupracují lhali… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2018 15:42
Četl jsi vůbec článek? Prostě dali ultimátum co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.1.XXX
    Jasně, rencek ztratil tým který jediný s jejich motorem dokáže zajet podium či vyhrát, ale jsou spokojeni. Přišli o balík peněz na vývoj ale jsou spokojeni. Ti druzí se vydali směrem dost nejistým ale jsou taky spokojeni, jen samé PR kecy 18.
    Jo a ty místní dohady o počtu nových
    kobyl mě fakt baví. To jde o hp při jakých otáčkách?,jak rychle se do těch otáček dostanou?, kolik hp to dává uprostřed křivky?, jaký tvar má křivka?, a o kolik má kdo vyšší krouťák? Při tom ten je podle mého důležitější než výkon na maximálních otáčkách. Ty dohady nad jednou jedinou cifrou jsou fakt vtipný, pobaví 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Mercedes možná bude asi používat původní specifikaci. Verze B má prý nějaké problémy....

    Ty nové prý asi nasadí a porovná to a pak se rozhodne které použije. Dle *** stejně nejde o zásadní zlepšení, u spec. B. Je vidět že i tak velký motoguru, má po změně dyzajnu problémy přidávat výkon. Holt málo času.....
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    195.29.120.XXX
    A mimo jiné s přechodem RedBullu na Hondu padá byť i teoretická šance vstupu dalšího výrobce do Formule 1. A dost to snižuje pozici FIA na nějakou závratnou změnu technických pravidel motorů po roce 2021 ve Formuli 1.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Proč? smlouvu mají do 202, nový výrobci od 2021 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        37.188.194.XXX
        A napadá tě nějaký tým, který by do toho šel, a bylo by to smysluplné?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          195.29.120.XXX
          Fakticky vzato jsou ve Formuli 1 tři tovární týmy a pak RB který má potenciál bojovat o titul a potřebuje tovární podporu. U dalších týmů tovární podpora v současné situaci nedává smysl, ani McLaren nemá v současnosti na to bojovat o titul. A výrobce který by do toho šel bude muset do té celé srandy nalít v letech 2019 a 2020 cca. 500 milionů eur... a to bez naděje získat tým co bude bojovat o vítězství. To je investice na ho...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    217.31.62.XXX
    Jsem hodně rád, že to takhle dopadlo. Red Bull věděl dlouho dopředu do kdy musí dát Renaultu vědět jestli s ním chce pokračovat. Renault jim to ještě posunul, aby jim vyšel vstříc a teď Helmut kecá jak je Renault vlastně donutil přejít k Hondě dřív ... To je prostě nechutný alibismus a hlavní důvod proč RB jako tým nemůžu mít v oblibě. Dobře, že nakonec Renault necuknul a neprodlužoval doaleluja.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Lépe toto prohlášení od Helmuta nemohlo zapadnout, tak snad už s mým tvrzením nemáš problém Miku 11

    Jinak že Honda nakonec nevyužila na plno jejich upgrade je docela novinka, utlumili to po problémech Gaslyho nebo neví někdo o tom něco více?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      46.135.94.XXX
      Netuším, ale tipuji to samé jako Ty. Přestřelili, tak útlum. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Důvod říkat nebudou.....teď budou až do konce roku samá pozitiva. To už známe....taky jsem jim naivně věřil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          To víš, oni si nemůžou dovolit dvojté DNF za jeden víkend po novém motoru 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak ona už i ta Honda dokáže být imho spolehlivá, ale pak je holt Ferrari a Mercedes výkonem zcela jinde. Jakmile Honda začala navyšovat výkon....nedopadlo to povětšinou dobře.To je prozatím skoro 4 letá zkušenost.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tohle jsem psal už včera, 12 koníků.... Honda to prostě časově nedává a to není kritika, ono to prostě nejde.

      Jo a ještě přijde EL-Seňor a bude tvrdit že 30 koní řehtalo, že to bylo slyšet z Kanady až do Sakury.

      RB to nebude mít z Hondou vůbec jednoduché.
      No Majk se kapku naběhl....ale to on přežije. Z časů monopostů prostě výkon motorů nevymyslíš. 11

      Tost říkal 30, jen zapoměl dodat, že zůstali ve stáji. 13 Proč ta Honda nutí všechny co spolupracují tak lhát a mlžit. To mě vysvětlete.... 16

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        195.29.120.XXX
        A kde bereš jistotu že Honda a spolupracují lhali a teď nelže Helmut? Má Helmut důvod říkat o kolik se Honda skutečně zlepšila? Nemá.

        RedBull chce vyhrávat, a přesto přestupuje od konkurenceschopného Renaultu k nekonkurenceschopné Hondě? Buďto jsou to magoři, a nebo ví víc než troubí do světa. 03

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevím, čím jsem si naběhl. Netvrdil jsem, že Honda přidala 30k.
        Ale že POKUD RENAULT přidal 20, pak Honda 30. 03
        Měli stejný okruh. Tedy jestli se STR zlepšilo o 0,3s a Renault o 0,2s, pak Honda asi přidala o polovinu víc. A je mi jedno, jestli je to 12 nebo 30. 03
        Jak jsem psal před Kanadou Hondě jsem 27k věřil asi tak stejně, jako Renualtu těch 20. A vida, oni kecali nějak podobně. 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.152.247.XXX
          Psst, Renault dal spec B a není možné to kritizovat. Trpělivost, bratře. Máme tu GP Francie. Francouzi jsou držgrešle a prý mají nějaký záložní plán na ohňostroj pro diváky. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jo, Situsi, já to tvrdím pořád. RB se tak rozklepal strachy, že jim Renault příští rok nedodá motory, až to podepsal Hondě. Prostě ultimátum geniálně zafungovalo až tak, že vlastně nevěděli, komu to podepisují. 12
      A můžu si tipnout? Že je to úplně první prohlášení Helmuta Marka, kterému věříš? 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama