DISKUZE K ČLÁNKU McLaren reaguje na kritiku svého bývalého šéfa Whitmarshe, který je ochoten se vrátit

Britský tým odmítá kritiku svého bývalého šéfa Martina Whitmarshe, který je "neuvážlivý a neinformovaný."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren reaguje na kritiku svého bývalého šéfa Whitmarshe, který je ochoten se vrátit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 23.06.2018 09:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.06.2018 15:00
McLaren údajne oslovil Ricciho s 20 mega na rok,… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.06.2018 15:12
Ricci do Mclarenu? Není nic tak těžkého, co mu… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 21.06.2018 09:31
Nějaká informace přímo zevnitř McLarenu … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.152.247.XXX
      A já doufal, že s těmi nesmysly už dali pokoj a opravdu začali makat. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tvrdí to konkrétní aerodynamik McLarenu, tak snad žádné PR.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          ty máš email na Prodrmoua? 03

          No tak pozor aby ti to vyjadření nepsal El-seňor/ROCO.
          11 18 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.152.247.XXX
          Já vím, ale i tak. Já už jim prostě nevěřím ani pozdrav. Uvidíme příští rok. V tomto jsem se rozhodl to neřešit. Odvedli hanebnou práci, ale nechme to u toho, že tam sehrála roli ta změna motoru. Jestli příští rok budou nadále bojovat s továrním Renaultem, Force Indií a bude je nadále porážet RB s motorem Honda, tak potom už nad nimi zlomím hůl definitivně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak ber v potaz jaké kdo má zdroje....zaměstnanci a investice v penězích.
            Oni to jednou dokupy dají, aby byli v předu, ale nebude to hned....tak to je.To je F1...a Boulier by to měl ve svych prohlášeních říkat a ne nabízet dešťovou vodu, tam souhlasím.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To si počkám, sem věřil taky a vsadil na Alonsa do 5-tého místa, mazec peněz, kurz 50, bych nemusel dva roky nic dělat. 11 11
      Takže chápu to dobře, že tuhle informaci ti někdo dal, že už asi vědí a něco předělávájí..... no taky to bude o tom, jak posune konkurence. Ach jo...beru to vše s rezervou, raději.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      195.29.120.XXX
      No už by to mohli v krátkém čase po cca. pěti letech vyřešit. 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Těžko rovnou dělat nějaké závěry proč letošní auto je zatím za očekáváním, ale na nějaké převraty je v McLarenu myslím čas. Je za námi třetina sezony, nechme je ukázat jak si poradí, jestli i v druhé polovině sezony budou ztrácet na RedBull takovej ranec (1,8s) tak to bude na pováženou.

    Zde ve Francii nevím moc co čekat, pro McLaren je velký problém to že jejich kvalifikační rychlost je relativně mnohem horší než ta závodní, a letos je to s předjížděním velmi zlé. Francie vypadá že tomu nebude jinak, na tom okruhu nevidím místo které by vypadalo nadějně pro předjíždění 17 Snad se McLaren zas něčemu z Kanady přiučil a ukáže tady v té kvalifikaci něco více.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Prej Renault otevře motorové stavidla. 03 Teď už může... 14

      Ale vážně, pokud chtějí přiští sezónu začít dobře, musí už makat na dalším monopostu. Což prý dělají, ač Boulier klasicky v rozhovorech jednou říká že ne, pak zase že jo.No divná vyjadření, nevím zda překlad zkresluje. Pravdu ale má v tom, že musí přijít na to, proč jim nejdou pomalé zatačky, pokud by to dělal ten další monopost, je zase na rok vymalováno. 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        86.49.169.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Mclaren nemá ale zásadní problém s aerem, ale má problém s mechanickým gripem.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Ehm, ono to aero také za moc nestojí. Proto dostávají tak šílený obklad na všech typech tratí. Monako bylo cca 1s/kolo. To je ten rozdíl v pomalých zatáčkách. Další sekunda dělá to aero, které má RB o parník lepší.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak jsou to spojené nádoby, takže když není GRiP, upraví aero aby grip byl....
              No nevím 2 vteřiny Mclaren neztrací....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.152.247.XXX
                Teď v Kanadě 1,8s. Ty dvě desetinky přisuzuji Alonsovi, který s tím pekáčem dělá letos neuvěřitelné věci.
                Na druhou stranu zase nechci srovnávat Ricciho a Maxe se Štaflema. Ten je zase hodně marnej a trochu tu výkonnost podhodnocuje ...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  No ano, mají velký problém s Gripem, tak daj velký přítlak a pak na rovinkách ztrací mazec a o kvaldě nemluvě, tam je i renault zatím slabší.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    46.135.94.XXX
                    Ono to dopadlo přesně tak, jak jsem očekával. Větší motor a větší nároky na chlazení jim sebrali výhodu veliké podlahy a úzkých bočnic. A jsou přesně tam, na co reálně mají. Bohužel ...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Neboj, oni to doladí....Renault taky motor vylepší a snad se přiblíží.Zase je potřeba být realistický, času na auto měli fakt málo.Už teď každý dělá na monopostu touhle dobou a oni začali v řijnu.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama