DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli vývoji paliv ztrácí, tvrdí Renault. Jak hodnotí nasazení nového motoru?

Red Bull by mohl podle Cyrila Abiteboula dělat se větší pokroky, kdyby používal stejná paliva jako Renault, který mu dodává pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull kvůli vývoji paliv ztrácí, tvrdí Renault. Jak hodnotí nasazení nového motoru?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 18.06.2018 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 18.06.2018 08:28
Na to, jak podle Abiteboula ztrácejí "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ale ne snad převrat, vždy zaměstnanci to řešili ještě když tam byla HONDA.
    S tím motorem byl prostě velký problém. Až teď to mají jakž takž v kupě.(Honda)Ve finále bylo jedno jaké je šásko. 120 koní byla jasná neodiskutovatelná cifra, začátek roku 2017.

    Nutno ale uznat, zpětně že Boulier v rohovorech tedy jako politikaří a dává falešné naděje, ač ví že to bude asi jinak.No co už...

    Martin by se mnohl vrátit, ale ne s tím , že se nebudou řešit další serie a nový Bussines. myslím že to je naopak budouscnost.
    Zaměstnanci byli zvyklí bojovat v předu a teď jsou z toho v šoku co se delší dobu děje.Nikdo "starší" nemá rád změny a jistý pokrok. Boulier ani Brown monopost jako takový nestavi a ani nevymyšlí. Ano asi byl přešlap, vyhodit Tima Gosse, ale to tak někdy je ....podívejte jak to vyhazují ostatní. Whitmarsh tam prožil mraky let a Mclaren je "rodina", tak se dá pochopit, že to kritizuje.
    Byl bych hodně opatrný, dělat nějakou unáhlenou debordelizaci.Něco se ale udělat asi musí....stačí postavit pořadně ten podvozek. Motor, aero a jezdec je v cajku. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Whitmarsh plánuje převrat v Mclarenu. Názory? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Že se z vyhazovu ještě moc nevzpamatoval 13 A jestli někteří zaměstnanci vedení McLarenu nevěří a rádi by nějaký převrat, tak to rozhodně nejsou dobří zaměstnanci McLarenu a zabývají se něčím co jim nepřísluší 03 Každý může mít názor, ale McLaren si tohle rozhoduje zcela sám, a Zak to přebral v hodně nedobré situaci, ten kdyby to odnesl teď, tak si nemyslím že by to McLarenu pomohlo. A to že by se měl McLaren soustředit jen na F1, jako sorry, kdyby takhle uvažoval vždy, tak nikdy nevybudoval takové impérium jakým je dnes a díky čemu si tu F1 může dovolit. Indy či WEC není hřích, a když to bude dávat z marketingové stránky smysl, proč by to mělo vadit jejich aktivitě v F1? Prostě nespokojenost s výsledky chápu, ale Martin rozhodně na mě za svou éru nezapůsobil nejlépe.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        K Jokerovi: Nebyl to nejlepší šéf ale zpětně mi to vlastně nepřipadá až jako taková katastrofa. Moc nechápu lidi, co mu připisují pád Mclarenu. Však po omylu v roce 2013 hned šel. A všemi opěvovaný Denis to rozhodně nezachránil.

        Kolik značek je na vysoké úrovni ve více disciplinách? Dneska vrcholový sport je úzce specializován. Takže ano, myslím si,že jim vedlejší aktivity ubírají síly na F1.
        Nebo ještě jinak, kdyby byli v F1 na špici, tak bych to celkem chápal. Třeba takový Mercedes by mohl hledat výzvy. Ale Mclaren?

        A aby to nebyl tak nudně vážný příspěvek- vážně se politikaří jen ve Ferrari? V Mclarenu se připravuje převrat a někdo furt bude rejt do Ferrari 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já si to nemyslím, marketing je součást jejich byznysu a prezentovat svou značku ve sportu k tomu patří, ba co víc, ono je to propojené a vzájemně prospěšné. Nikdo nechce aby do toho šly na úkor F1, co jsem ale pochopil tak cílem je v tomto směru expandovat a využít lidi co maj s tím, že díky škrtům a limitům pro ně v F1 stejně nebude místo. Je to úhel pohledu, ale prezentování své značky exklusivně jen v F1 se podle mě stane minulostí, i u Ferrari.

          A politika či boj o moc, ten už v McLarenu není, tam bude co řeknou Arabové, finito 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    RB v Kanadě dost dobře. Všichni chtějí aby RB přesně takhle atakoval Mercedes.
    Seb souhlasí 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    95.103.23.XXX
    No jestli Renault přidal 20k u těch 0,2s, pak Honda nejmíň 30k. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jak jsi k tomu číslu došel? U Renaultu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Taffin rika, ze od zacatku roku pridali take 0,3s a to vcetne paliva, ktere Renaultu pridalo 0,1s.
        Takze kolik pridal Renault v Kanade necham na tobe 03
        Takze od zacatku sezony nove mapy 0,1s, palivo 0,1s a Kanada a upgrade take 0,1s???

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vždyť to přidání výkonu se na každém okruhu projeví ve zcela jiném čase.Takhle to nejde říci. 11 Jedině že by jsi měl nějaké "benchmark" kolo(okruh).
          V každém případě Honda přidala "hodně" "málo", čekalo se značně více. Uvidíme motorově přiští rok. Letos bude ráda (HONDA) pokud dorovná Renault.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Jak nejde rici? To rika vas vrchni motorar Taffin. Kdo jiny by to mel vedet, ze to jde nebo nejde a byla to reakce na to, ze Honda pridala v Kanade 0,3s, dle tvrzeni Marka. Taffin si vlastne tak trochu sam omlouva vysledek u upgradu Kanady, protoze rika, to co Honda ted pridala v Kanade my jsme take pridali od zacatku roku, takze nejsme tak pozadu 11 Dobre je take, kdyz Renault rika, pridali jsme to co jsme chteli a cekali 20 Ono to nakonec skutecne vypada, ze to vsichni pocitaji co 0,1s to 10koni.
            To co se cekalo od Hondy neresim, pac ty rikas neco a v TR uplne neco jineho, kdyz rikaji ze jsou z pokroku nadseny. Marko take nevypada, ze by byl zklaman 18 Pokud Honda pridalo hodne malo, tak v tomto svetle Renault nepridal v Kanade nic 03
            A zase, jedine co je dulezite je, koho RB podepise. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              83.208.30.XXX
              V současné fázi Marko nepřizná, zda Honda plní slíbená zadání. Ještě je příliš brzy a "manželství" je čerstvé.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Hlavni otazka je, jake to manzelstvi vlastne bude 03
                Od toho se odviji vsechno. Prohlasovat se da cokoli a to jak u tymu tak u motoraru 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  83.208.30.XXX
                  To se bude odvíjet od kvality motoru. Může to být od lásky nebeské až po "italské manželství" s létajícími hrnci a permanentně zaměstnanými právníky.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              V rozhovorech se viditelně celá pravda neříká. On řek, časy, ale neřekl na kterém okruhu. Takže z toho výkon neodvodíš.

              Renault přidal tuším 20 koní a Honda 12 koní. (pouze kanada)

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama