DISKUZE K ČLÁNKU Je to třeba? FIA přidává v Kanadě třetí DRS zónu

Mezinárodní automobilová federace (FIA) dnes potvrdila, že na okruhu Gillese Villeneuva přidá třetí DRS zónu, aby zvýšila šance na předjíždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je to třeba? FIA přidává v Kanadě třetí DRS zónu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 06.06.2018 10:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 2 lidé) 05.06.2018 12:13
To by asi ztratilo smysl vůbec nějaké DRS mít,… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 05.06.2018 11:55
A nebylo by jednodušší nechat na pilotech, kdy a… »
» spinelesssheep (Hlasoval 1 člověk) 05.06.2018 12:14
"Monako byla ultra nuda, tak přidáme další… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Není nad to když se pak v Kanadě kvůli detekci DRS místo opravdového závodění snažíme napálit toho druhého ať mu sebereme DRS 17 Pamatujeme pokus Hama na Alonsa 03 [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Je to blbost, protože ta rovinka je tak krátká že se rozdíl s DRS ani neprojeví. Ikdyž bude auto vzadu do 1 vteřiny, tak za tu kratičkou rovinku nestihne výrazně překonat rychlost auta vpředu.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    myslím, že pánové z FIA nerozlišují předjíždění od objíždění. pro mne, jako pro fanouška, v tom ale dost zásadní rozdíl je.
    nápad s úpravou využívání DRS už tu na diskusi zazněl poměrně dávno. bohužel si jej nikdo ze zodpovědných nepřečetl a tak vymýšlí takovéhle ptákoviny 05 osobně bych byl pro omezený počet využití DRS v rámci jednoho závodu a ať si to piloti využijí, kde chtějí. klidně osamoceni na rovince jen proto, aby se dotáhli na soupeře, nebo mu naopak ujeli. to omezení bych udělal buď počtem využití po danou dobu, nebo ještě lépe celkovým časem na závod. a pro zpestření třeba i hendikepově, aby třeba první a poslední na roštu měli řekněme 30vteřin rozdílnou možnost využít DRS.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    "Monako byla ultra nuda, tak přidáme další DRS zónu do Montrealu"...nevím, jak jinak si tohle vysvětlit.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.48.XXX
      No nedivil bych se kdyby tohle udělali se SPA a v Monze to nechali, i když v Monze je nuda 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Když byla ultra nuda Monako, díky absenci předjíždění, tak se ti přidání předjíždění jeví jako stejný problém? Za mne doufám, že ji přidají i v Monze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        DRS je přidání předjíždění? Není to spíš přidání objíždění? 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No nevím. Může být a nemusí. Pokud se díky DRS dostane na konci rovinky někdo na úroveň soupeře, nebudu nic namítat, když si to na brzdy nebo v zatáčce rozdají.
          Kéž by bylo v Monaku aspoň trochu takového objíždění. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            v Monaku by nepomohla ani jedna velká DRS vedoucí od startu do cíle. Monako je prostě specifické a opravdu si nepamatuji závod, kdy by se tam nějak moc předjíždělo. zajímavé závody tam byly, to ano. ale většinou ne díky nějakému ohromnému počtu předjetí ani díky DRS.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.48.XXX
            Loni v Belgii DRS bylo opravdu objíždění a na Monze moc nepomohlo, je to dané specifikem okruhu, ale takové Maďarsko poskytlo skvělé závody 2008, 2011, 2015 a 2016 a žádná nuda to nebyla 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    A nebylo by jednodušší nechat na pilotech, kdy a kde DRS použijí a pouze by se omezil počet těchto použití?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      To by asi ztratilo smysl vůbec nějaké DRS mít, nemyslíš? Teď ho má mít jen ten vzadu pod 1s za svým soupeřem. Když ho bude moci používat každý a kdekoliv, tak ta výhoda je pryč. Ledaže by detekční body byly po celé trati 11

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        83.208.30.XXX
        Myslel jsem že detekční body budou po celé trati a bude omezen počet použití. Takže pilot by si to vyčerpal třeba na začátku, aby vybojoval lepší pozici a ke konci by už měl smůlu a předjížděli by jej ti, co by měli "našetříno".

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        194.228.76.XXX
        Ano, je to mysleno tak, jak to funguje v jinych seriich. Pocet pouziti omezen na urcity pocet a pouizt lze vzdy, kdyz je do vteriny za souperem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.48.XXX
    Tal tohle mi příjde jako totální nesmysl, zrovna Kanada není okruh, kde by byla nouze o předjíždění 19

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama