DISKUZE K ČLÁNKU "S Red Bullem se rozloučíme, Mercedes či Ferrari by jim motory také nedodávali," říká Renault

Renault ztrácí s Red Bullem trpělivost, ten se stále nerozhodl, čí pohonné jednotky bude v sezóně 2019 používat - jestli bude pokračovat se svým francouzským partnerem, nebo přejde k Hondě, která již spolupracuje s Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "S Red Bullem se rozloučíme, Mercedes či Ferrari by jim motory také nedodávali," říká Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 151, poslední 30.05.2018 20:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 29.05.2018 10:24
Tahle retorika je jasná - nechceme čekat na RB,… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2018 14:25
Z Japonska přišla informace že jejich motor je… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2018 15:17
"Ten (Renault) se v budoucnu stejně hodlá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Já nevím, ale jak se pozná výkon Hondy, když se nachází v podvozku TR? 03 Se spolehlivostí to už zřejmě vychytali a dle výsledků TR na tom i s výkonem nebudou špatně. Stále si myslím, že odchod McLarenu od Hondy byla chyba.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Já říkal, že pro letošek přechod k Renaultu chyba nebude, ty jednotky budou cca stejné a výsledky to zatím potvrzují. Jestli se situace s výkonem na konci sezony obrati, tak to stejne nic nemeni na tom, že pro letošek McL chybu neudělal. Ale říkal jsem, že pro další roky to může být chyba, proto jsem doporučoval ještě počkat do konce roku 2018 a pak se rozhodnout. Námluvy RB-Honda zatím naznačují, že bych mohl mít pravdu a uvidíme, jak to dopadne a co přinese začátek příští sezony. Klidně může překvapit Renault a udělá obrovský pokrok a RB zapláče, ale nemyslím si to03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Byla to chyba, protože díky jiným rozměrům PJ Renaltu museli sáhnout do už docela dobře aerodynamicky vychytaného šasi. A začátek roku ukázal, že to auto není takové, jako bylo loni.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Uvidíme zda Renault po tomto čtvrtku RedBullu zavře dveře 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      Tak a teď mi řekni, kde jsem dříve vše překroutil a nic nebylo jak jsem říkal 03
      Prostě tady i chybí zmínka o tom, že se situace přes zimu změnila. Holt někdo si stále myslí, že Honda je nevýkonná a poruchová a Renault se chce zbavit RB. Jenže to bylo před půl rokem a v F1 se situace může dost rychle měnit. Chce to se posunout dále a nezamrznout 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Všichni si přejeme aby šel RB k Hondě. Věřím že i Renault. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.77.XXX
          Ještě že neděláš pro Renault, to by tě musel CA hnát sv... krokem, že mu kazíš kšeft. Ale jednou, když ten nahoře dá, tak se Renault dostane nahoru 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Nevím kdo si co myslí, ale to že se Renault chce zbavit RedBullu je více než patrné, ovšem to že má Renault nějaký závazek ke sportu je také známé a my nevíme přesně kdy jsou nuceni ty motory dodávat. Ono tyhle mediální vystoupení ze strany Renaultu nebudou náhodné, a možná kdyby jsme detailně znali ten jejich závazek, tak by ti to tam hezky zapadlo. Nejspíše jen cíleně naplňují podstatu kdy jejich závazek dle smlouvy oprávněně padá. Chtěli jednat, opakovaně byli RedBullu k dispozici, dávali konečný termín s odůvodněním, ochotně pro RedBull posunuli termín, .... a formalitám bylo učiněno za dost?! 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Ty kecale se závazkem ke sportu 12
          Renault potřebuje RB, potřebuje etalon, potřebuje ospravedlnit investice co asi teď plánují a i CA to říká. Je to ve stávající situaci jednoduché, jak říkal V.Klaus, o peníze jde vždy až v první řadě 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ty jsi nepostřehl závazek ke sportu Renaultu? Vždyť se o tom zmiňoval jak Horner tak Abiteboul, trochu přehledu chlapče, dohledej si 14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.73.XXX
              S tím nemám problém, jen s tím, že se tím pořád oháníš, ikdyž bych řekl že je to zanedbatelný důvod, chlapče 03 13
              Dle mého jde jasně o výhody, které z toho bude Renault mít a říkám to od začátku roku 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    Renaultu má ostudu tím jak ho odběratel s prstem v nose poráží, to se F ani M neděje, a když ano tak přijde hnus s Oconem jako v posledním závodě. Doufám, že Honda dá dokupy i špičkový výkon a RB i s Hondou bude pořád před Renaultem. Jen si myslim, že by měly být pohonné jednotky co nejvíce zjednodušeny aby to nebylo pořád o 3 továrnách na špici a zbytku týmů kterým bude "továrnami" milostivě povolenou jednou za čas bojovat o 5. místo

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      Renault má malý trend porkoku, resp. malý v porovnání s Hondou. technické zázemí a možnosti jsou u Hondy větší, proto ten výraznější pokrok. RB to vidí a cítí, že se to může vyplatit. Minimálně po roce 2021 už tyto poslední 2 roky může začít spolupráci a pak už rovnou v roce 2021 s novými motory a auty pojede opět první ligu. Renault by ho po roce 2020 pravděpodobně už odstavil, protože už by měli být investice do továrního týmu vidět.

      RB čeká na Kanadu, ale stejně se někde uvádí, že se rozhodne až začátkem července. Honda má snah připraven do Kanady jeden motor. Asi Gasly, když Hartley nedávno po nehodě měnil. Pro ukázku pokroku a odzkoušení to stačí 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak Honda má za poslední rok pokrok větší než Renault, Mercedes a Ferrari dohromady. 11
        Nemyslím že by RB řešil spolupráci v nových motorech s Hondou. ten chce být samostatný a pokud se pravidla F1 změní, imho na to půjde jinak. A nemyslím že s Hondou.
        A to že se Honda dotáhne na Renault, není pro RB žádná výhra.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Osobně si mylsím, že Mercedes i Ferrari měli přes zimu stejný pokrok jako Honda, ale více motory oproti Renaultu škrtí, takže se Renault přiblížil. Honda přes zimu jasně užásná, o tom není pochyb.

          Co bude po roce 2020 těžko hodnotit, ale pokud teď změní dodavatele, přikláněl bych se k variantě, že budou s Hondou i po roce 2021. Kdyby chtěli měnit dodavatele po roce 2020, tak by dávalo větší smysl, jet s Renaultem na jistotu tyto dva roky, přeci jen ta spolupráce tam nějak funguje, jsou tam znalosti o všem.
          Ono Honda se na Renault dotáhne za pár závodů. V létě budou jednotky stejné, ale přes zimu bude Honda dále a to je jasná výhoda pro RB. Výkonnější jendotka a ještě menší a lehčí. RB na tom jasně vidělá. Pokud se nepletu, tak bude mít RB mnohem větší šanci na titul už příští rok 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    naprosto je chápu. akorát, srovnávat dnes tovární Ferrari a Mercedes s továrním Renaultem je trošku mimo. ti první dva dodávají svým zákazníkům, které běžně poráží. u Renaultu je problém, že zákazník běžně poráží továrnu - a to je ten problém. a myslím, že tohle se za chvíli bude týkat i McL.
    nebo možná ne a McL bude jezdit za Renaultem, aby měl motory 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama