DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

Mercedes naznačil, že v Monaku nebude favoritem na vítězství - do této pozice řadí Red Bull a Ferrari. Proč je pro něj tato městská trať zvláštní a jak se hodlá udržet v co nejlepší pozici?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 24.05.2018 06:00 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud jde o délku šasi Mercedesu, tak se domnívám že je správná. Mercedes dle mě nejlépe pochopil filozofii nových PU a že o výsledku závodu nebude rozhodovat jenom aero jako u minulých PU, ale schopnost efektivního dávkováni výkonu motoru do šasi a že čas ztracený v zatáčce si dokáží vynahradit při akceleraci.

    Mercedes má pravdu, že delší šasi umožní získat stejný přítlak s menším odporem, a díky tomu vozy s kratším šasi mají logicky při stejné schopnosti projíždění zatáčky velký problém s odporem šasi na rovinkách, nehledě na to, že delší šasi je stabilnější při akceleraci.

    Krásně je to vidět u Ferrari, které na začátku sázelo na malý motor, krátké šasi a co nejlepší aero, ale až příchod většího výkonnějšího motoru a prodlužování šasi přineslo postupné dotažení na Mercedes.

    A stejně tak RB podle mě tohle nepochopili a díky tomu, že mají krátký kompaktní vůz, mají sice super auto pro pomalé zatáčky, ale už průměrné pro ty rychlé, a především pomalý vůz pro rovné úseky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak bylo by pěkné, kdyby v Monacu vyhrál někdo mimo velkou trojku.... 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama