DISKUZE K ČLÁNKU F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

Fernando Alonso letos kromě Formule 1 závodí také ve vytrvalostním šampionátu WEC. I když byl dříve proti navyšování počtu velkých cen, nabitý kalendář mu najednou nevadí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 23.05.2018 13:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 7 lidí) 17.05.2018 12:31
Co je zábavného na závodění dvou vozů jednoho… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 17.05.2018 13:08
Proč dělat něco, co ho nebaví? Poďjme se mu… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.05.2018 15:50
Zatím si nemyslím že McLaren je odsouzen nemít na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                To je hloupost. Dokud bude v McLarenu Alonso, tak si budou pořád držet slušnou výhodu. Ten jim z toho vždy vykouzlí nemožné. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Co je zábavného na závodění dvou vozů jednoho týmu?

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Boj o vítězství 11 Je z toho cítit že v F1 má nekonkurenceschopnou káru už moc dlouho.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Boj o vítězství? Vždyť je jasné že pokud nebude mít vážné technické problémy, tak se tým postará o to aby vyhrál. To je jak závodit z mladším bráchou. 02

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Tak Ham taky vyhrál polovinu všech závodů v této nové éře motorů F1, mít konkurenceschopné, či dominantní auto je prostě zábavnější než 4 roky být sotva ve středu pole, a to především po té době. Vybrat si správný tým tu je často skloňováno co by umění jezdce, teď když si Alonso vybral správně to vypadá jen jako že je to otrava jak dominujou. Já se rozhodně nedivím že pro Alonsa je to zábavná alternativa.

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • DaveVIP45

            DaveVIP45

            90.178.213.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Vybrat si správný tým? On tam v té kategorii zbyl nějaký jiný tým? 12

            Ono samo o sobě je šílené, že FIA vypíše kategorii když do ní má jeden tým a dva vozy.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              V té kategorii jich je myslím 8, o vyrovnanost těchto vozů se má starat systém vyrovnání ve WEC, ovšem poprvé se to uplně nepovedlo a Toyota přiznala že čekala že ostatní budou blíže, no a ostatní jsou zklamaní že blíže nejsou, možná se to bude měnit, ale myslím že se nedá předpokládat že je cílem zaříznout Toyotu až tak aby neměla nějakou výhodu. Ono šoupnout hybrid na paritu nehybridu není tak snadné.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Tak ona ta kategorie má několik podkategorií, asi tři kategorie byly pro různé hybridy a jedna je tuším nehybridní (ale dost možná že to ještě nějak změnili). Ale co si vzpomínám, vždy měly hybridy znatelně navrch, v řádu 3-5 sekund na kolo minimálně, v LeMans i více, takže to byla taková kategorie-nekategorie. Podobně když v minulosti protěžovali diesely na úkor benzínů.

                Součná účast Alonsa je dobrá jen k tomu aby měl v životopise vítěz LeMans, ale sportovní úroveň to má mizivou.

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama