DISKUZE K ČLÁNKU F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou
Fernando Alonso letos kromě Formule 1 závodí také ve vytrvalostním šampionátu WEC. I když byl dříve proti navyšování počtu velkých cen, nabitý kalendář mu najednou nevadí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
airwar1939
13:06 17.05.2018 176.74.141.XXXBoj o vítězství? Vždyť je jasné že pokud nebude mít vážné technické problémy, tak se tým postará o to aby vyhrál. To je jak závodit z mladším bráchou.-
Situs
13:15 17.05.2018 85.70.164.XXXTak Ham taky vyhrál polovinu všech závodů v této nové éře motorů F1, mít konkurenceschopné, či dominantní auto je prostě zábavnější než 4 roky být sotva ve středu pole, a to především po té době. Vybrat si správný tým tu je často skloňováno co by umění jezdce, teď když si Alonso vybral správně to vypadá jen jako že je to otrava jak dominujou. Já se rozhodně nedivím že pro Alonsa je to zábavná alternativa.-
DaveVIP45
15:05 17.05.2018 90.178.213.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
airwar1939
15:38 17.05.2018 176.74.141.XXXVybrat si správný tým? On tam v té kategorii zbyl nějaký jiný tým?
Ono samo o sobě je šílené, že FIA vypíše kategorii když do ní má jeden tým a dva vozy.-
Situs
15:45 17.05.2018 85.70.164.XXXV té kategorii jich je myslím 8, o vyrovnanost těchto vozů se má starat systém vyrovnání ve WEC, ovšem poprvé se to uplně nepovedlo a Toyota přiznala že čekala že ostatní budou blíže, no a ostatní jsou zklamaní že blíže nejsou, možná se to bude měnit, ale myslím že se nedá předpokládat že je cílem zaříznout Toyotu až tak aby neměla nějakou výhodu. Ono šoupnout hybrid na paritu nehybridu není tak snadné.-
airwar1939
19:21 17.05.2018 176.74.141.XXXTak ona ta kategorie má několik podkategorií, asi tři kategorie byly pro různé hybridy a jedna je tuším nehybridní (ale dost možná že to ještě nějak změnili). Ale co si vzpomínám, vždy měly hybridy znatelně navrch, v řádu 3-5 sekund na kolo minimálně, v LeMans i více, takže to byla taková kategorie-nekategorie. Podobně když v minulosti protěžovali diesely na úkor benzínů.
Součná účast Alonsa je dobrá jen k tomu aby měl v životopise vítěz LeMans, ale sportovní úroveň to má mizivou.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek