DISKUZE K ČLÁNKU Lauda ke kolizi Red Bullů - může za ni víc Ricciardo nebo Verstappen?

Niki Lauda, nevýkonný ředitel Mercedesu ve Formuli 1, má za to, že za včerejší nehodu mezi oběma vozy Red Bullu může ze 70 % Max Verstappen. Oba jezdci po nehodě museli ze závodu odstoupit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda ke kolizi Red Bullů - může za ni víc Ricciardo nebo Verstappen?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 03.05.2018 01:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 30.04.2018 23:33
Verstappen je psychopat. Nemyslím to jako nadávku… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 01.05.2018 02:16
Podle mě pokud toho trotla FIA nevyloučí na jeden… »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 30.04.2018 21:43
Rozdíl mezi Verstappenem a Alonsem je docela… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • margee

    margee

    109.183.182.XXX
    kolize k závodění patří. když někdo neriskuje, neudělá chybu, tak je to jen sterilní ježdění osamělých jezdců. v tom fofru a tak blízko, to je pořád kontakt, já bych z toho měl pros.ané trenky. a ty jejich předchozí souboje byly fantastické. kolo na kolo, předjíždění, prostě skvělé.
    mě se ten závod líbil, určitě bude patřit k těm letos nejlepším.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hoši přes FIA jsou okruhy živy.....pokud by tam udělal někdo konkurenční serii, okruh by měl problém....to co je pod FIA by tam nemuselo "přijet". Bylo by to zrušené .....

    Ferrari imho neodejde....sklopí hlavu a jede se dál. I tak bude mít jisté výhody....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Ricciardo je ten poslední z F1, ktery neví a nepochopil, že je 2.ka Týmu,.. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jestli je dvojkou tak přesto ho jedničky ne a ne porazit 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.149.XXX
        v Red Bullu jedou na Maxe stř.dobý plán na zisk Titulu, vše stojí a tedy i padá s Maxem, tak jak s Vettelem ve Ferrari, Ricci už teď hraje druhe housle a proti Helmutově taktice s preferovaným Maxem kromě spadlého pernamentního smíchu nic nenadělá 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Hele žádný strom neroste do nebe a pokud Max bude svoji "extratřídu" dokazovat jen kolizemi nejen s jezdci jiných týmů, obírat svůj tým o body (a peníze), tak z něj mistr světa nikdy nebude. Holt mladá nadějná a agresívní puška může být jen chvíli, pak se z něj musí stát spolehlivý rychlý pilot. Tam ještě nedošel. Bohužel.
          Tím spolehlivý nemyslím, že se můžeš spolehnout, že zase něco provede...

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Pokud půjdu k Hondě, tak na titul do roku 2020 mohou zapomenout. A je otázka, co Honda vyvine po změně pravidel. A není tady ani uvažovaná varianta, že motory budou tak osekané, že velcí motoráři odejdou. Buď úplně, nebo si založí vlastní sérii. Proti komu by pak Red Bull bojoval? Nepočítej s tím, že pokud fabriky odejdou, že by této sérii dodávaly motory. Tak dobrý byznys to zase není. Takže by se klidně mohlo stát, že by Red Bull bojoval s Torro Rosso a dál by už nikdo nebyl. To by byl konec F1, protože mají povinný určitý počet týmů, který bude startovat. A to se skutečně může stát.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ArtaBAN

            ArtaBAN

            46.39.169.XXX
            Docela by mne zajimalo,kdepak by ti "rebelove" chteli tu svoji konkurecni serii jezdit.V podstate se da ocekavat ,ze na ne okamzite FIA docela slusne "zaklekne" a potom by jim na zavodeni zbyly takove atraktivni destinace jako Portimao,Zolder,Kyalami,Watkins Glen,Oulton Park,Pergusa nebo Mount Panorama ... A kohopak to vlastne bude potom doopravdy zajimat ????

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              37.188.136.XXX
              Watkins Glen beru, to je krásná trať 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              upřímně řečeno, FIA nějaká konkurenční serie může být u zadele, FIA není provozovatel, ale rozhodčí orgán a může dozor vykonávat i nad další serií. Ten spor je mezi jednotlivými týmy a liberty a bylo by pouze otázkou, které okruhy mají klauzuli, že nesmí pořádat závody konkurenci F1, což měl eklák dřív smluvně zajištěné...
              apropo pokud by se hypotetická konkurenční serie vrátila více do evropy, myslím, že by to bylo jenom dobře a okruhů, které by je s úsměvem přivítali by bylo víc než dost, stačilo by, kdyby nepožadovali vyděračské poplatky...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                83.208.30.XXX
                FIA nemůže být konkurenční série u zádele, protože odliv týmů z F1 může taky znamenat její zánik. A z F1 má FIA největší prachy. To je to cestování první třídou, pobyt v luxusních hotelích, recepce v špičkových restauracích. Jo a mimochodem - FIA je částečným podílníkem v F1, takže to jsou další prachy, které z tohoto sportu ždímá a o které by přišla.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  to je sice možný, ale nemůžou zakázat pořádat na okruhu, který je v soukromých rukou (má od FIA pouze licenci), závod, který chce vlastník organizovat. V okamžiku, kdy by ta hypotetická serie vznikla a stála o dozor od FIA, tak si FIA svých 30 stříbrných vybere i od této serie, nemysli si, že ne. Problém by byl, kdyby tu patronaci od FIA odmítli, tak potom by k nějakým zákazům mohlo dojít

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    83.208.30.XXX
                    Proč by měli stát o dozor FIA? A jak může FIA zakázat majiteli okruhu, aby konkurenci na svůj okruh pustil? Jediné, co by mohla FIA udělat, že by zákulisními jednáními zabránila na takovém okruhu pořádání závodů pod jejich patronací. A teď si vem, co je třeba pro Silverstone lepší - pořádání F1, kdy v účetnictví se nakonec objeví nula a nemají ani libru zisku, nebo nový seriál, kdy by měli volnost v pronájmu ploch prodejcům a bůhvícoještě? Nebo Interlagos, který se otevírá jednou za rok akorát na Formuli jedna? Myslíš, že by stáli o upadající F1, kde jezdí nounejm týmy a nezajímaví jezdci?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      tak třeba proto, že nějakýho arbitra by stejně potřebovali? Nemyslíš si, že by dohled dělala nějaká komise ze zástupců týmu, že ne? A FIA je vážně jedno, jestli dělá patrona F1, nebo F1 a dalším seriím. To až pod mosleyem se FIA začala tvářit, že F1 vlastně vlastní a může si v ní dělat co chce. To je omyl a FIA má pouze dohlížet na pravidla a bezpečnost, stejně jako to dělá pro ostatní serie co se jedou pod její patronací, takže by FIA neměla být jakoliv angažovaná ve snaze nepovolit jinou serii, ale jinou otázkou jsou osobní vazby a potom těžko říct, co se bude dít reálně, pokud se rozhodnou některé týmy odejít

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Pepan

                        Pepan

                        89.24.157.XXX
                        FIA fakticky vlastní pár procent akcií F1, takže i proto by měla mít co největší zájem na tom, aby celý projekt fungoval. A je tedy i "spoluautorem" stavu, ve kterém se tato série dneska nachází. A pokud se Ferko i Mercedes rozhodnou, že odejdou a založí konkurenční sérii, buď si jist, že to udělají tak, aby jejich potenciální konkurence utrpěla co největší ztráty, případně aby zkrachovala. Ony náklady na pořádání Velké ceny jsou astronomické a případný velký prodělek při nezájmu diváků z důvodu neatraktivity startovního pole je velká hrozba.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              83.208.30.XXX
              Už jsem to tu několikrát psal, ale klidně Ti to zopakuji. Zkus si představit, že jsi majitel okruhu a máš na výběr - pořádat závod F1 s nounejm týmy, které mají mizivou sledovanost, nebo podnik, kde se to špičkovými značkami jenom hemží. Nedělej si iluze, že pokud odejdou fabriky a založí vlastní sérii, že v původní F1 nechají své odběratele. To by byl masivní exodus týmů a Todtovi by zůstaly akorát oči pro pláč. Uvědom si, že v F1 jde hlavně o peníze a sport je až snad na třetím místě. I ten poslední tým má celkem slušný příjem z reklam, protože i když se na televizních obrazovkách producíruje snad jednu minutu z celého závodu, sledují jej stamilióny diváků a to jsou prachy. Málokoho zajímá třeba F2, i když tam je sportu několikanásobně více. Lidi zajímají velká jména týmů, velká jména za volantem. Sport je až někde vzadu. A pokud ta velká jména odejdou, zbude další série s maximem sportu a nezájmem diváků.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                tak pokud si myslíš, že by odběratelé motorů odešli všichni nohou společnou a nerozdílnou, tak se dost pleteš. Myslím, že by bylo víc než dost týmů, co by naivně doufali, že s odchodem špičky budou oni tím TOP týmem. Podívej se na williams, celou poslední dekádu a půl podkopává jakékoliv snahy pořadatele o usnadnění vstupu nováčkům, jakékoliv snahy od top týmů ke spolupráci s menšími týmy a to jenom ze strachu, že by se dostali tam, kde teď už jsou. Williams je jediný z ambiciozních týmů, který celou dobu kope za rozpočtový strop, ikdyž je to totální nesmysl, ale chtějí nastolit komunismus, aby měli naději že se opět dostanou na vrchol, když to nezvládnou vlastní prací.
                A životaschopnost nové serie by byla taky rozporuplná. Uvědom si, že F1 je fenomém pouze díky její historii, kterou ovšem spousta fandů nechápe. Odstřihni historii a co ti zůstane? Že tam bude ferrari? Nemyslím, že by to stačilo. Nejspíš by vznikla serie, která by se rychlostí svých vozů F1 pouze vysmála, ale diváckou obec by to hodně rozdělilo a nejspíš by tratili všichni...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  83.208.30.XXX
                  Osobně si myslím že i ten Williams by šel. Pokud by odešli Ferrari a Mercedes, neboli tahouni F1, kdo by zůstal? Renault a Honda. A je otázka, zda by i Renault nevzal kramle. Nebylo by proti komu bojovat a být mezi slepými jednookým králem, to by asi Renault neuspokojovalo. Máš pravdu, že spousta lidi ani nevnímá historii F1, ale podvědomě cítí, že Ferrari i Mercedes jsou dneska ikony. A pokud se oni vytratí, dívat se na týmy jako byl kdysi Manor, to asi nikoho nenadchne. Ale konec teoretizování. Uvidíme, co přinese doba.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    tak pokud je hlavním cílem nových pravidel maximální standartizace a zavedení rozpočtového stropu, tak podle mě odejdou minimálně 3 automobilky a Honda se reozhodne na základě toho, jak se jí povede dohnat ztrátu na nejlepší. Williams je v podstatě nekonkurenceschopný dinosaurus jehož jedinou šancí na přežití je komunistický režim prosazovaný liberty, kdy jim bude jedno - dvě vítězství za sezonu přiděleno, jinak nemají šanci a moc dobře to vědí, takže nepůjdou v žádném případě do prostředí, kde by museli prokázat konkurenceschopnost

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama