DISKUZE K ČLÁNKU Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy
McLaren se po ne zrovna povedeném vstupu do sezony rozhodl rázně zakročit - má se za to, že svoji pozici musel opustit Tim Goss.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
spinelesssheep
09:40 27.04.2018 78.128.151.XXXNo já myslím, že si musíme přiznat, že tu výkonnost nemáme takovou jakou jsme si slibovali, ale já bych to neviděl tak černě. Ten celkový obraz, jak je nám nastinován, není samozřejmě nijak ružový. Ovšem, a to nesmíme přehlížet a tady bych s některými nesouhlasil, že jsou tu zárodky toho pozitivního. Mám na mysli ten pěkný závod v Číně, nebo ta schopnost vytěžit nakonec ze závodu maximum.To jsou ty první vlašťovky.-
-
-
-
spinelesssheep
09:51 27.04.2018 78.128.151.XXXNo my jsem už hodně vycvičení. :D Myslím si, že všechno zlé nakonec pro něco dobré. Zaprvé mě kupodivu strašně baví sledovat ten vývoj a vše okolo a za druhé mi to dodává schopnost odolávat případné nepřízni i v obyčejném životě.
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
09:48 27.04.2018 89.111.73.XXXTo auto dělali ti samí lidí, co ho dělali loni, předloni. Nedává tedy moc smysl, že by najednou ze super auta, udělali šrot. Kór když je vše založeno na aerodynamickém tunelu a počítačových CFD simulacích.
Z nadprůměrného auta, které i dříve zaostávalo za TOP 3 se povedlo udělat průměr, což se dá omluvit. Ale nalhávat si tady něco o nejlepším šasí je nesmysl. Buď to byl od Alonso a jemu podobných záměr nebo základní neznalost informací. Z toho vychází, že prohlášení McL nebo jejich lidí se nedá brát moc vážně a je lepší pouze čekat na výsledky, které ukáží skutečnost.-
-
uzivatel002995
09:59 27.04.2018 89.111.77.XXXWilliams předělával celé auto a už od počátku se říkalo, že to bude velký problém začínat od nuly. Ani sám Williams neříkal, že najednou pojedou špičku, na nic si prostě nehraje. Jen doufám, že to u McL neskončí jen u toho, že si McL bude hrát na špičku a jezdit průměr
-
-
jon
10:56 27.04.2018 194.228.59.XXXMáš pravdu. Mimo toto měli veškerá potřebná data (velikost motoru, nároky na chlazení, standardní nutný průtok vzduchu chladiči, rozložení váhy, palivové a výkonnostní křivky) od Renaultu už před začátkem minulé sezóny a s tím testovali na simulátoru. Reálnou výkonnost tedy tušili už hodně dlouho. Jestli tím PR chtějí přilákat sponzory - těžko říct. Ale ono to je těžké, když u tom třeba někdo uvažuje a pak se pustí do jednání s těma dvěma snílky. Možná by bylo ku prospěchu to nechat vyřídit Alonsa. Očividně to je asi jediný (z těch, co jsou reálně vidět), který má 110% nasazení a není k smíchu.
Co se týká toho nejlepšího šasí. Ono to tak možná bylo, jenže za jakou cenu. Že v tom nejlepším šasí nebyl schopen pracovat motor, který byl nesmyslně minimalizovaný na úkor lepší výkonnosti šasí. Je sice fajn si přihřívat polívčičku, že něco fungovalo teoreticky nejlépe, ale šasí nedělá celý balík. A v tom je jádro pudla i teď. Každopádně odvolání člověka, který za toto má zodpovídat je logický a správný krok. Ale po pravdě, jestli se letos ukáže, že Honda je schopná pořádně fungovat a McLaren se bude celou sezónu plácat +-na úrovni Renaultu, tak bych asi volil radikálnější obměnu a dal tam místo těch dvou cirkusáků pořádné vedení. Jako tomu bylo u Ferrari. Ač se tomu moc nevěřilo, tak výměna strejdy Montyho a kašpárka Domenicaliho za svetříka a Marlboromana nese své plody a Ferrari je opět na špičce. Jenže je tam vidět veliký rozdíl. Když se něco nepovede, Marlboro nasadí ten vražedný obličej a novináři se radši ani na nic neptají. To Brojlera je všude plno a ještě tam žoviálně tlačí tunu nesmyslů a planých slibů.
-
-
Situs
08:58 27.04.2018 85.70.164.XXXAsi správný krok, očividně čekali od vstupu do této sezony něco jiného a taky to deklarovali, ten přechod na motory Renault očividně nevyšel nejlépe. To že výkon auta není tam kde má být a navíc to zpoždění nese svou daň. Uvidíme co přinese ta Barcelona a kam se šoupnou během roku, ale cílem měl být boj o pódia a to už po tomto začátku tak dobře nevypadá. Je jasné že opuštění Hondy a jejich balíku peněz musí opodstatnit výsledky, což za ty 3 závody sice není zlé, ale výkonnostně musej zvednout svou hru. TOP trojka týmů je reference, a pokud nebude vidina že na ní maj, pak opuštění Hondy se bude těžko ospravedlňovat. No maj co dělat. -
airwar1939
08:39 27.04.2018 176.74.141.XXXJá bych řekl, že slabiny McLarenu byly viditelné jak v době, kdy končily s motorem Mercedes, tak i s motorem Honda. Mě osobně příjde, že v posledních letech kdy měli konkurenceschopný motor, nedokázali najít koncepci jak by měl vůz vypadat, dělali často dost radikální změny, a nedokázali držet rovnoměrné tempo po celou sezonu.-
uzivatel002995
09:11 27.04.2018 89.111.73.XXXPřesně tak. Mluvilo se o tom dlouho. Jedna z chyb byla i ta, nechat si motor Hondy jen pro sebe. Chyběly data pro vývoj motoru a chybělo srovnaní s jiným týmem.
Manažersky špatně naplánované, Na Hondu se mělo jít úplně v jiném roce. Chtělo se moc a výsledek byl nicmoc. Měli dále jet s Mercedesem, zamakat na šasí a nechat Hondu vyvíjet. Jestli tohle upekl Denis, tak to byl od něj slušný hřebíček.
Před rozchodem s Mercedesem v roce 2014, jim šasí nefungovalo na špičkové úrovni, bodově byly na úrovni FI. Pak přišla "slabá" Honda a "špičkové" šasí bez srovnání s jiným týmem a teď je to zase ta stará písnička podobná roku 2014.
Teď jen doufat, že se to Barcelonou zlomí. Uvidíme co se stane, ale záruka tu žádná není.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek