DISKUZE K ČLÁNKU Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy
McLaren se po ne zrovna povedeném vstupu do sezony rozhodl rázně zakročit - má se za to, že svoji pozici musel opustit Tim Goss.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
MiGac21
22:34 27.04.2018 46.135.22.XXX
Nemám rád přehnané sebevědomí bez opodstatnění. McLaren je taková Sparta Praha. Namistrovaný i kdyby byl na konci tabulky. Nejlepší šasi historie...:-))) Jen ta Honda to kazí. Teď to zkazil Goss, jinak by už měli 3 vítězství na kontě v letošním ročníku.
jon
10:56 27.04.2018 194.228.59.XXX
Máš pravdu. Mimo toto měli veškerá potřebná data (velikost motoru, nároky na chlazení, standardní nutný průtok vzduchu chladiči, rozložení váhy, palivové a výkonnostní křivky) od Renaultu už před začátkem minulé sezóny a s tím testovali na simulátoru. Reálnou výkonnost tedy tušili už hodně dlouho. Jestli tím PR chtějí přilákat sponzory - těžko říct. Ale ono to je těžké, když u tom třeba někdo uvažuje a pak se pustí do jednání s těma dvěma snílky. Možná by bylo ku prospěchu to nechat vyřídit Alonsa. Očividně to je asi jediný (z těch, co jsou reálně vidět), který má 110% nasazení a není k smíchu.
Co se týká toho nejlepšího šasí. Ono to tak možná bylo, jenže za jakou cenu. Že v tom nejlepším šasí nebyl schopen pracovat motor, který byl nesmyslně minimalizovaný na úkor lepší výkonnosti šasí. Je sice fajn si přihřívat polívčičku, že něco fungovalo teoreticky nejlépe, ale šasí nedělá celý balík. A v tom je jádro pudla i teď. Každopádně odvolání člověka, který za toto má zodpovídat je logický a správný krok. Ale po pravdě, jestli se letos ukáže, že Honda je schopná pořádně fungovat a McLaren se bude celou sezónu plácat +-na úrovni Renaultu, tak bych asi volil radikálnější obměnu a dal tam místo těch dvou cirkusáků pořádné vedení. Jako tomu bylo u Ferrari. Ač se tomu moc nevěřilo, tak výměna strejdy Montyho a kašpárka Domenicaliho za svetříka a Marlboromana nese své plody a Ferrari je opět na špičce. Jenže je tam vidět veliký rozdíl. Když se něco nepovede, Marlboro nasadí ten vražedný obličej a novináři se radši ani na nic neptají. To Brojlera je všude plno a ještě tam žoviálně tlačí tunu nesmyslů a planých slibů.
Co se týká toho nejlepšího šasí. Ono to tak možná bylo, jenže za jakou cenu. Že v tom nejlepším šasí nebyl schopen pracovat motor, který byl nesmyslně minimalizovaný na úkor lepší výkonnosti šasí. Je sice fajn si přihřívat polívčičku, že něco fungovalo teoreticky nejlépe, ale šasí nedělá celý balík. A v tom je jádro pudla i teď. Každopádně odvolání člověka, který za toto má zodpovídat je logický a správný krok. Ale po pravdě, jestli se letos ukáže, že Honda je schopná pořádně fungovat a McLaren se bude celou sezónu plácat +-na úrovni Renaultu, tak bych asi volil radikálnější obměnu a dal tam místo těch dvou cirkusáků pořádné vedení. Jako tomu bylo u Ferrari. Ač se tomu moc nevěřilo, tak výměna strejdy Montyho a kašpárka Domenicaliho za svetříka a Marlboromana nese své plody a Ferrari je opět na špičce. Jenže je tam vidět veliký rozdíl. Když se něco nepovede, Marlboro nasadí ten vražedný obličej a novináři se radši ani na nic neptají. To Brojlera je všude plno a ještě tam žoviálně tlačí tunu nesmyslů a planých slibů.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek