DISKUZE K ČLÁNKU Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy

McLaren se po ne zrovna povedeném vstupu do sezony rozhodl rázně zakročit - má se za to, že svoji pozici musel opustit Tim Goss.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Z McLarenu odchází jeden z předních manažerů? Tým bedlivě prověřuje interní procesy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 28.04.2018 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 27.04.2018 04:56
Odkdy se za jedno z nejlepších šasi vyhazuje? To… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 27.04.2018 08:35
Přeji ti hezké ráno, tohle tě muselo neskutečně… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 27.04.2018 09:11
No jo no, McLaren není tam kde měl být. To by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    78.128.151.XXX
    No já myslím, že si musíme přiznat, že tu výkonnost nemáme takovou jakou jsme si slibovali, ale já bych to neviděl tak černě. Ten celkový obraz, jak je nám nastinován, není samozřejmě nijak ružový. Ovšem, a to nesmíme přehlížet a tady bych s některými nesouhlasil, že jsou tu zárodky toho pozitivního. Mám na mysli ten pěkný závod v Číně, nebo ta schopnost vytěžit nakonec ze závodu maximum.To jsou ty první vlašťovky. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Upravit loňský vůz pro motor Renault se dvakrát nepovedlo, něco se stát muselo. Čekáme do Barcelony. 07

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No pak to budou asi muset ještě doladit. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      To auto dělali ti samí lidí, co ho dělali loni, předloni. Nedává tedy moc smysl, že by najednou ze super auta, udělali šrot. Kór když je vše založeno na aerodynamickém tunelu a počítačových CFD simulacích.
      Z nadprůměrného auta, které i dříve zaostávalo za TOP 3 se povedlo udělat průměr, což se dá omluvit. Ale nalhávat si tady něco o nejlepším šasí je nesmysl. Buď to byl od Alonso a jemu podobných záměr nebo základní neznalost informací. Z toho vychází, že prohlášení McL nebo jejich lidí se nedá brát moc vážně a je lepší pouze čekat na výsledky, které ukáží skutečnost.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ber v potaz že i druzí se zlepšují.....a třeba koukni jak to postavil Wiliams. Holt někdy se něco nepovede...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.77.XXX
          Williams předělával celé auto a už od počátku se říkalo, že to bude velký problém začínat od nuly. Ani sám Williams neříkal, že najednou pojedou špičku, na nic si prostě nehraje. Jen doufám, že to u McL neskončí jen u toho, že si McL bude hrát na špičku a jezdit průměr

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Máš pravdu. Mimo toto měli veškerá potřebná data (velikost motoru, nároky na chlazení, standardní nutný průtok vzduchu chladiči, rozložení váhy, palivové a výkonnostní křivky) od Renaultu už před začátkem minulé sezóny a s tím testovali na simulátoru. Reálnou výkonnost tedy tušili už hodně dlouho. Jestli tím PR chtějí přilákat sponzory - těžko říct. Ale ono to je těžké, když u tom třeba někdo uvažuje a pak se pustí do jednání s těma dvěma snílky. Možná by bylo ku prospěchu to nechat vyřídit Alonsa. Očividně to je asi jediný (z těch, co jsou reálně vidět), který má 110% nasazení a není k smíchu.
        Co se týká toho nejlepšího šasí. Ono to tak možná bylo, jenže za jakou cenu. Že v tom nejlepším šasí nebyl schopen pracovat motor, který byl nesmyslně minimalizovaný na úkor lepší výkonnosti šasí. Je sice fajn si přihřívat polívčičku, že něco fungovalo teoreticky nejlépe, ale šasí nedělá celý balík. A v tom je jádro pudla i teď. Každopádně odvolání člověka, který za toto má zodpovídat je logický a správný krok. Ale po pravdě, jestli se letos ukáže, že Honda je schopná pořádně fungovat a McLaren se bude celou sezónu plácat +-na úrovni Renaultu, tak bych asi volil radikálnější obměnu a dal tam místo těch dvou cirkusáků pořádné vedení. Jako tomu bylo u Ferrari. Ač se tomu moc nevěřilo, tak výměna strejdy Montyho a kašpárka Domenicaliho za svetříka a Marlboromana nese své plody a Ferrari je opět na špičce. Jenže je tam vidět veliký rozdíl. Když se něco nepovede, Marlboro nasadí ten vražedný obličej a novináři se radši ani na nic neptají. To Brojlera je všude plno a ještě tam žoviálně tlačí tunu nesmyslů a planých slibů.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • fifo

      fifo

      213.94.78.XXX
      myslis do Barcelony 2019 ?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Asi správný krok, očividně čekali od vstupu do této sezony něco jiného a taky to deklarovali, ten přechod na motory Renault očividně nevyšel nejlépe. To že výkon auta není tam kde má být a navíc to zpoždění nese svou daň. Uvidíme co přinese ta Barcelona a kam se šoupnou během roku, ale cílem měl být boj o pódia a to už po tomto začátku tak dobře nevypadá. Je jasné že opuštění Hondy a jejich balíku peněz musí opodstatnit výsledky, což za ty 3 závody sice není zlé, ale výkonnostně musej zvednout svou hru. TOP trojka týmů je reference, a pokud nebude vidina že na ní maj, pak opuštění Hondy se bude těžko ospravedlňovat. No maj co dělat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Já bych řekl, že slabiny McLarenu byly viditelné jak v době, kdy končily s motorem Mercedes, tak i s motorem Honda. Mě osobně příjde, že v posledních letech kdy měli konkurenceschopný motor, nedokázali najít koncepci jak by měl vůz vypadat, dělali často dost radikální změny, a nedokázali držet rovnoměrné tempo po celou sezonu.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak ono se nemá cenu pitvat v tom co bylo, ale co bude....a to se uvidí.
      Ono se to opravdu díky Hondě těžko hodnotí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      Přesně tak. Mluvilo se o tom dlouho. Jedna z chyb byla i ta, nechat si motor Hondy jen pro sebe. Chyběly data pro vývoj motoru a chybělo srovnaní s jiným týmem.
      Manažersky špatně naplánované, Na Hondu se mělo jít úplně v jiném roce. Chtělo se moc a výsledek byl nicmoc. Měli dále jet s Mercedesem, zamakat na šasí a nechat Hondu vyvíjet. Jestli tohle upekl Denis, tak to byl od něj slušný hřebíček.

      Před rozchodem s Mercedesem v roce 2014, jim šasí nefungovalo na špičkové úrovni, bodově byly na úrovni FI. Pak přišla "slabá" Honda a "špičkové" šasí bez srovnání s jiným týmem a teď je to zase ta stará písnička podobná roku 2014.
      Teď jen doufat, že se to Barcelonou zlomí. Uvidíme co se stane, ale záruka tu žádná není.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama