DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull potřebuje více vítězství na to, abych u něj zůstal, říká Ricciardo. Chce nejlepší auto

Daniel Ricciardo chce po Red Bullu rychlejší balík, s nímž by mohl vyhrát více závodů, má-li se rozhodnout pro to, aby u něj setrval i po letošní sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull potřebuje více vítězství na to, abych u něj zůstal, říká Ricciardo. Chce nejlepší auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 19.04.2018 23:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2018 10:07
Hmm. Ani Horner nechápe Kimiho strategie. Já to… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 18.04.2018 14:42
Teď si nejsem jistý, jak to bylo v pořadí, ale… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 18.04.2018 09:52
Ricci má velmi lákavej kurz 23 na titul, dávám mu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Ricci má rychlost a konzistenci. Ale Vettel má v sobě to samé, co měl kdysi Schumi. On není ten nejrychlejší pilot na jedno kolo, ale umí si auto přizpůsobit maximálně své potřebě a s ním pak podávat silné výkony. Jak toho parchanta nemám rád, tak tohle mu nejde odpárat. Přeci jen ve vší úctě k Nejlepšímu, od něj se tam čekal zázrak, který nepřišel a spíš to šlo od deseti k jedné. Samozřejmě pod starým vedením. Ale kdo se trochu pohybuje v motorsportu ví, že přesně toto jsou jen kecy. Vedení udělá maximálně motivaci, zbytek je na výkonných složkách týmu - mechanici, inženýři a poslední v řadě pilot. Když to všechno sedne a na konci je pilot, který ví co chce a je to schopen předat inženýrům a mechanikům, dají se dělat zázraky. Ty umí samozřejmě i Nejlepší, ale on je především víc pilot, který čeká, do čeho ho posadí a žádá to nejlepší, protože on je schopen odevzdat to nejlepší jako pilot. Stejně jako Lewis. V tom je Vettel sice trochu horší než ti dva, ale umí si to zařídit jinak.
          Jako fanoušek Lewise nemám problém přiznat, že Lewis potřebuje super techniku (ve které se i dobře cítí) a v ní potom dokáže všechny deklasovat. Nejlepší potřebuje pouze super techniku a trochu lepší cit na doladění. Akorát vedle sebe nesmí mít Lewise, který má možnost si z jeho "citu" trochu opsat. Potom je schopen mít Lewis navrch i nad ním. Ale Vettel má to, co nemá ani jeden z nich. Asi je to tím, že je také Němec jako Schumi a má v sobě takový ten smysl pro pořádek všude kolem sebe a nutnost 110% výkonů sebe sama a kolem sebe.
          Vettel se momentálně ve Ferrari cítí hodně pohodlně. Hodně podobně tomu, jako v dobách počínaje rokem 2009 (respektive druhou polovinou sezóny toho roku) u RB. Když mu to pak všechno sedne a funguje, moc nevěřím tomu, že si tam Ricci bude schopen získat nadvládu. Rok 2014 byl hodně specifický. Po čtyřech titulech marast a změna aero, která mu vůbec nesedla. Teď už jsou zase přikované monoposty k trati a vše může být úplně jinak.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            Nechci nijak snizovat schopnosti a uspechy, ktere dosahl Schumi, ale podminky, ktere mel byly zkratka jine, zejmena u Ferrarri, kde se sesel celkove vitezny tym + brutalni protekce s pneumatikami, ktere Bridgestone vyvijel primo pro Ferrarri a jeste dostavali ty nejlepsi vyrobene + sto tisic testovacich kilometru v sezone atd. To se s dneskem neda vubec srovnavat.
            Jinak i Alonso byl v Maranellu casteji nez doma a snazil se tlacit k lepsim vykonum. Osobne jsem prresvedcen, ze kdyby meli s Vettelem prohozene pozice v sezonach 2010 a 2012, tak by Vettel ani jednou nebojoval o titul v poslednim zavode, ale Alonso by slavil titul dva zavody pred koncem sezony. Myslim si, ze zejmena na trati dokaze Alonso lepe maximalizovat potencial vozu a dokaze vyhrat i z "hlouby pole", zatimco jak spravne poukazuje Rock, tak Vettel dokazal vyhrat zavod pouze kdyz startoval do tretiho mista. A zajimalo by me, kde jsi prisel na to, ze je Lewis udajne o tolik horsi v nastaveni vozu oproti Vettelovi, ci Alonsovi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Schumi nikdy nebyl typ pilota, jakým je Alonso, Lewis nebo Kimi (v dobách největší formy). Ale uměl si to zařídit kolem sebe. Stejně jako to teď dělá Vettel. Nicméně srovnání s dneškem je asi možné. Dnes se najede něco málo na trati, data se porovnají s CFD a výsledky aero, to se celé houpne do simulace a tradá. Akorát jezdíš ty kilometry na počítači. Musíš pak akorát víc ladit fyzičku v posilovně. Schumi ladil fyzičku na trati, v tom měl výhodu a šetřil tím čas.
              V letech 2010 a 2012 - těžko říct. Po pravdě, Vettel by s tím Ferrari (podle mě) asi nic lepšího nezajel, ale jak by se popasoval Alonso s prostředím RB, těžko říct.
              Pokud jde o maximalizaci potenciálu, to umí i Vettel. Jen po něm nikdo nesmí chtít, aby se s vyrovnaným vozem probíjel polem. To je jeho slabina, stejně jako Lewise. V tomto ohledu je momentálně nejlepší asi ten Ricci. Každopádně Alonso je v tomto ohledu určitě lepší, než ti dva.
              Souhlas s Vettelem a jeho nutností stát vpředu pole, aby bojoval o vítězství. Ale Alonso v tom není zas tolik lepší. Pokud budeme brát hloubi pole už někde kolem jeho poloviny, do svých vyhraných závodů tak startoval 3x. Jednou z 11. místa, kdy vyhrál po SC haluzi. Jednou dokonce z 15. místa (opět po SC haluzi - Singapore 2008). A poté jednou z 9. místa v deštivém závodě, kde šlo o opravdu hezký počin. Jinak drtivou většinu vyhrál z první řady. Ale v tom bych asi nikoho nekritizoval. Obecně platí, že v moderní F1 (myšleno za posledních cca 20 let) se špatně předjíždí a od doby zákazu tankování už ani není možnost na další taktický prvek, který pomohl heroickým počinům alá Kimi v Suzuce 2005.
              Co se týká Lewise, o jeho osobě (jako jeho fanoušek) vím opravdu hodně už z jeho dob McLarenu. Osobně se znám s chlapíkem, který se velkou měrou podílel na jeho vývoji od motokár. Nikdy jsem nepsal, že Lewis je propastně horší v nastavení. Je velmi citlivý na kompromisy a až přehnaný puntičkář. Pokud nemá auto vyladěné na 100%, nemůžeš o něj čekat extra výkon, protože je schopný být celý závod otrávený i z takové maličkosti. Byť to má vyladěné na bezpečné dojetí na bedně. Stačí pak něco, co ho v závodě trochu rozhodí a závod otráveně odkrouží. A když pak má vedle sebe někoho silného (Alonso, Nico, Jenson), od koho může v takových chvílích vzít inspiraci z telemetrie, je potom schopen udělat přes noc zázrak. Bez této možnosti to je někdy trochu horší o obecně mu potom trvá déle, než si najde optimální nastavení. Alonso i Vettel si toto umí připravit už od prvního závodu. Lewis je ale převyšuje svoji přirozenou rychlostí, která je lepší než u obou.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Kolego, Bottas se docela hecnul. Pokud se zase po pár závodech nezlomí, tak by asi bylo zbytečné se ho zbavovat. Ale na druhou stranu, velké stáje mají hodně detailní analýzu výkonnosti všech na roštu, takže jsou schopni i hodně přesně určit faktor pilota. Ricci je (podle mě) hodně veliký talent, ale na druhou stranu zklidněný Max nebo Esteban mají ještě o chlup lepší potenciál. Mercedes podle mě vezme vše pragmaticky. Priorita je podepsat Lewise. Potom analyzovat Estebana. Pokud už se jim bude zdát připraven, vytáhnou ho do tovární stáje. Pokud ne, podepíší ještě na rok Valteriho. Ten je rád, že má šanci a podepíše cokoli. Ricci s nimi téměř určitě roční smlouvu nepodepíše. A pokud ano, řekne si pěkný balík.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Těžko říci kam by měl jít a kam vlastně jít může. Dejme tomu že může jak k Mercedesu, tak k Ferrari, či zůstat. Není to snadná volba, s prominutím Ferrari bych škrtnul, protože i když si na Vettela Ricci může věřit, proč by to mělo vypadat jinak než letos? No a Mercedes či RedBull? Těžká volba, a popravdě nevím. Čekal bych co to jde a jak se to vše bude vyvíjet. Jak s motory, s Hondou (respektive volbou RedBullu), s Mercedesem, s Renaultem, s Hamem, s Vrstappenem, s letošním titulem, ..... no ještě je dost neznámých co to velmi ovlivní.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    46.135.17.XXX
    Hmm. Ani Horner nechápe Kimiho strategie. Já to tu píšu už tři roky. Ale že by se Ricciardo měl mít zrovna u RedBullíčků nějak zvláště dobře? Když si vzpomenu, co prováděli s Webberem? Ani on neměl vedle Vettela u RBR na růžích ustláno. A nemůžu se zbavit dojmu, že by to s Riccim mohlo dopadnout podobně, pokud Max dostane rozum. Připadá mi, že Max je z komerčního hlediska atraktivnější zboží, než Ricciardo.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Zajimalo by me, zda Kimiho pri vyjeti SC nestahli kvuli tomu, ze by diky zpackane strategii skoncil v hloui pole, nebo proste jim to nedoslo, jake moznosti by mu mohly poskytnout cerstve zlute pneu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      147.229.208.XXX
      Nechci omlouvat Ferrari nebo se nějak vymlouvat. To co udělali Kimimu bylo těžce nefér.

      Jen bych ale jen chtěl podotknout, že i Seb měl v závodě špatnou strategii. Kvůli strategii přišel o první místo. To jen tak k tomu, že jen Kimi má špatné strategie. Většinou to totiž není o tom, že by ho chtěli poškodit. Podle mě teda.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Icewoman

        Icewoman

        178.255.168.XXX
        Tak kvůli tomu, že Vettelovi zbabrali strategii, není nutné, aby ji honem podělali i Kimimu. Mimochodem - stačilo, aby si Vettel na startu odpustil ten singapurský manévr a mohl mu Kimi krýt záda, místo toho otevřel dveře na druhé straně Bottasovi - takže si na problémy v závodě zadělal sám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Pro daaviid23 a Icewoman: Já jsem oba vaše postřehy zahrnul do mého komentu pod hlavní článek k závodu v Číně, když jsem si prohlédl ze záznamu závod. 03
          Já souhlasím s vámi oběma. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Icewoman

            Icewoman

            178.255.168.XXX
            Četla jsem 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              18 11. Přijeď na sraz,(19-20.5.2018), ať tam nejsem jediný obhájce Kimiho. Pozvání platí samozřejmě pro všechny (i "neobhájce Kimiho"). Stačí mi napsat na odin5@volný.cz

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jinak pokles formy Mercedesu od Austrálie je znát a párty mód jako by byl pryč, tohle s tím olejem by to mohlo vysvětlovat.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Spíše bych řekl, že má mnoho týmů problém s nastavením pneu

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Kdyz se podivas na casy v kvalifikaci, tak je evidentni, ze party mod v tom nehraje zadnou roli a je to jak pise Roco o trapeni se s nastavenim penumatik.
      Hamilton s Bottasem zajeli v Q2 v Cine 1:31,9 na mekkych a potom v Q3 na ultra softech se zlepsili o pouhe tri desetiny. Pritom zlepsit by se meli minimalne o dvojnasobek, ale spise o vterinu a vice. Ale ty Ultrasofty Mercedes v Cine evidentne neposlouchaly a nefungovaly jim, jak by potrebovali.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jo tohle má logiku....ale bez párty módu by byli ještě pomalejší. To tak je....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        No já bych spíše řekl, že mají nějak postavené auto a to si nerozumí s ultraměkkými. Když jsem sledoval testy, tak oni ani moc nejměkší směsy netestovali. Řekl bych, že dobře věděli proč. A čekají, že jejich čas teprve příjde. Ale je to můj názor, který se opírá o indicie a moje doměnky. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    jsem zvědav jak se Ricci rozhodne, momentálně to vidim na Ferrari. taky asi čeká, jak se RB rozhodne ohledně motorů, i když dle výsledků Hondy by to bylo z bláta do louže... ale přesto věřím, že letos Honda předběhne Renault a příští rok bude RB jezdit s ní

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ricci má velmi lákavej kurz 23 na titul, dávám mu dobrou šanci. No jinak to s tím olejem, nechápu nechápu nechápu! Proč už dávno není olej omezen na 0,2l a finito? FIA již několikrát ukázala že když se chce tak to jde, a tady to nějak nejde 17

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ten návrat Mercedesu na specifikaci 2016 je motor a nebo olej?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama