DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull potřebuje více vítězství na to, abych u něj zůstal, říká Ricciardo. Chce nejlepší auto
Daniel Ricciardo chce po Red Bullu rychlejší balík, s nímž by mohl vyhrát více závodů, má-li se rozhodnout pro to, aby u něj setrval i po letošní sezóně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull potřebuje více vítězství na to, abych u něj zůstal, říká Ricciardo. Chce nejlepší auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jon
23:09 18.04.2018 194.228.59.XXXRicci má rychlost a konzistenci. Ale Vettel má v sobě to samé, co měl kdysi Schumi. On není ten nejrychlejší pilot na jedno kolo, ale umí si auto přizpůsobit maximálně své potřebě a s ním pak podávat silné výkony. Jak toho parchanta nemám rád, tak tohle mu nejde odpárat. Přeci jen ve vší úctě k Nejlepšímu, od něj se tam čekal zázrak, který nepřišel a spíš to šlo od deseti k jedné. Samozřejmě pod starým vedením. Ale kdo se trochu pohybuje v motorsportu ví, že přesně toto jsou jen kecy. Vedení udělá maximálně motivaci, zbytek je na výkonných složkách týmu - mechanici, inženýři a poslední v řadě pilot. Když to všechno sedne a na konci je pilot, který ví co chce a je to schopen předat inženýrům a mechanikům, dají se dělat zázraky. Ty umí samozřejmě i Nejlepší, ale on je především víc pilot, který čeká, do čeho ho posadí a žádá to nejlepší, protože on je schopen odevzdat to nejlepší jako pilot. Stejně jako Lewis. V tom je Vettel sice trochu horší než ti dva, ale umí si to zařídit jinak.
Jako fanoušek Lewise nemám problém přiznat, že Lewis potřebuje super techniku (ve které se i dobře cítí) a v ní potom dokáže všechny deklasovat. Nejlepší potřebuje pouze super techniku a trochu lepší cit na doladění. Akorát vedle sebe nesmí mít Lewise, který má možnost si z jeho "citu" trochu opsat. Potom je schopen mít Lewis navrch i nad ním. Ale Vettel má to, co nemá ani jeden z nich. Asi je to tím, že je také Němec jako Schumi a má v sobě takový ten smysl pro pořádek všude kolem sebe a nutnost 110% výkonů sebe sama a kolem sebe.
Vettel se momentálně ve Ferrari cítí hodně pohodlně. Hodně podobně tomu, jako v dobách počínaje rokem 2009 (respektive druhou polovinou sezóny toho roku) u RB. Když mu to pak všechno sedne a funguje, moc nevěřím tomu, že si tam Ricci bude schopen získat nadvládu. Rok 2014 byl hodně specifický. Po čtyřech titulech marast a změna aero, která mu vůbec nesedla. Teď už jsou zase přikované monoposty k trati a vše může být úplně jinak.-
Duncan66
09:13 19.04.2018 89.29.32.XXXNechci nijak snizovat schopnosti a uspechy, ktere dosahl Schumi, ale podminky, ktere mel byly zkratka jine, zejmena u Ferrarri, kde se sesel celkove vitezny tym + brutalni protekce s pneumatikami, ktere Bridgestone vyvijel primo pro Ferrarri a jeste dostavali ty nejlepsi vyrobene + sto tisic testovacich kilometru v sezone atd. To se s dneskem neda vubec srovnavat.
Jinak i Alonso byl v Maranellu casteji nez doma a snazil se tlacit k lepsim vykonum. Osobne jsem prresvedcen, ze kdyby meli s Vettelem prohozene pozice v sezonach 2010 a 2012, tak by Vettel ani jednou nebojoval o titul v poslednim zavode, ale Alonso by slavil titul dva zavody pred koncem sezony. Myslim si, ze zejmena na trati dokaze Alonso lepe maximalizovat potencial vozu a dokaze vyhrat i z "hlouby pole", zatimco jak spravne poukazuje Rock, tak Vettel dokazal vyhrat zavod pouze kdyz startoval do tretiho mista. A zajimalo by me, kde jsi prisel na to, ze je Lewis udajne o tolik horsi v nastaveni vozu oproti Vettelovi, ci Alonsovi.-
jon
23:28 19.04.2018 194.228.59.XXXSchumi nikdy nebyl typ pilota, jakým je Alonso, Lewis nebo Kimi (v dobách největší formy). Ale uměl si to zařídit kolem sebe. Stejně jako to teď dělá Vettel. Nicméně srovnání s dneškem je asi možné. Dnes se najede něco málo na trati, data se porovnají s CFD a výsledky aero, to se celé houpne do simulace a tradá. Akorát jezdíš ty kilometry na počítači. Musíš pak akorát víc ladit fyzičku v posilovně. Schumi ladil fyzičku na trati, v tom měl výhodu a šetřil tím čas.
V letech 2010 a 2012 - těžko říct. Po pravdě, Vettel by s tím Ferrari (podle mě) asi nic lepšího nezajel, ale jak by se popasoval Alonso s prostředím RB, těžko říct.
Pokud jde o maximalizaci potenciálu, to umí i Vettel. Jen po něm nikdo nesmí chtít, aby se s vyrovnaným vozem probíjel polem. To je jeho slabina, stejně jako Lewise. V tomto ohledu je momentálně nejlepší asi ten Ricci. Každopádně Alonso je v tomto ohledu určitě lepší, než ti dva.
Souhlas s Vettelem a jeho nutností stát vpředu pole, aby bojoval o vítězství. Ale Alonso v tom není zas tolik lepší. Pokud budeme brát hloubi pole už někde kolem jeho poloviny, do svých vyhraných závodů tak startoval 3x. Jednou z 11. místa, kdy vyhrál po SC haluzi. Jednou dokonce z 15. místa (opět po SC haluzi - Singapore 2008). A poté jednou z 9. místa v deštivém závodě, kde šlo o opravdu hezký počin. Jinak drtivou většinu vyhrál z první řady. Ale v tom bych asi nikoho nekritizoval. Obecně platí, že v moderní F1 (myšleno za posledních cca 20 let) se špatně předjíždí a od doby zákazu tankování už ani není možnost na další taktický prvek, který pomohl heroickým počinům alá Kimi v Suzuce 2005.
Co se týká Lewise, o jeho osobě (jako jeho fanoušek) vím opravdu hodně už z jeho dob McLarenu. Osobně se znám s chlapíkem, který se velkou měrou podílel na jeho vývoji od motokár. Nikdy jsem nepsal, že Lewis je propastně horší v nastavení. Je velmi citlivý na kompromisy a až přehnaný puntičkář. Pokud nemá auto vyladěné na 100%, nemůžeš o něj čekat extra výkon, protože je schopný být celý závod otrávený i z takové maličkosti. Byť to má vyladěné na bezpečné dojetí na bedně. Stačí pak něco, co ho v závodě trochu rozhodí a závod otráveně odkrouží. A když pak má vedle sebe někoho silného (Alonso, Nico, Jenson), od koho může v takových chvílích vzít inspiraci z telemetrie, je potom schopen udělat přes noc zázrak. Bez této možnosti to je někdy trochu horší o obecně mu potom trvá déle, než si najde optimální nastavení. Alonso i Vettel si toto umí připravit už od prvního závodu. Lewis je ale převyšuje svoji přirozenou rychlostí, která je lepší než u obou.
-
-
-
-
jon
23:20 18.04.2018 194.228.59.XXXKolego, Bottas se docela hecnul. Pokud se zase po pár závodech nezlomí, tak by asi bylo zbytečné se ho zbavovat. Ale na druhou stranu, velké stáje mají hodně detailní analýzu výkonnosti všech na roštu, takže jsou schopni i hodně přesně určit faktor pilota. Ricci je (podle mě) hodně veliký talent, ale na druhou stranu zklidněný Max nebo Esteban mají ještě o chlup lepší potenciál. Mercedes podle mě vezme vše pragmaticky. Priorita je podepsat Lewise. Potom analyzovat Estebana. Pokud už se jim bude zdát připraven, vytáhnou ho do tovární stáje. Pokud ne, podepíší ještě na rok Valteriho. Ten je rád, že má šanci a podepíše cokoli. Ricci s nimi téměř určitě roční smlouvu nepodepíše. A pokud ano, řekne si pěkný balík.
-
-
-
Situs
10:25 18.04.2018 85.70.164.XXXTěžko říci kam by měl jít a kam vlastně jít může. Dejme tomu že může jak k Mercedesu, tak k Ferrari, či zůstat. Není to snadná volba, s prominutím Ferrari bych škrtnul, protože i když si na Vettela Ricci může věřit, proč by to mělo vypadat jinak než letos? No a Mercedes či RedBull? Těžká volba, a popravdě nevím. Čekal bych co to jde a jak se to vše bude vyvíjet. Jak s motory, s Hondou (respektive volbou RedBullu), s Mercedesem, s Renaultem, s Hamem, s Vrstappenem, s letošním titulem, ..... no ještě je dost neznámých co to velmi ovlivní. -
odin
10:07 18.04.2018 46.135.17.XXXHmm. Ani Horner nechápe Kimiho strategie. Já to tu píšu už tři roky. Ale že by se Ricciardo měl mít zrovna u RedBullíčků nějak zvláště dobře? Když si vzpomenu, co prováděli s Webberem? Ani on neměl vedle Vettela u RBR na růžích ustláno. A nemůžu se zbavit dojmu, že by to s Riccim mohlo dopadnout podobně, pokud Max dostane rozum. Připadá mi, že Max je z komerčního hlediska atraktivnější zboží, než Ricciardo.-
daaviid23
16:54 18.04.2018 147.229.208.XXXNechci omlouvat Ferrari nebo se nějak vymlouvat. To co udělali Kimimu bylo těžce nefér.
Jen bych ale jen chtěl podotknout, že i Seb měl v závodě špatnou strategii. Kvůli strategii přišel o první místo. To jen tak k tomu, že jen Kimi má špatné strategie. Většinou to totiž není o tom, že by ho chtěli poškodit. Podle mě teda.-
Icewoman
19:24 18.04.2018 178.255.168.XXXTak kvůli tomu, že Vettelovi zbabrali strategii, není nutné, aby ji honem podělali i Kimimu. Mimochodem - stačilo, aby si Vettel na startu odpustil ten singapurský manévr a mohl mu Kimi krýt záda, místo toho otevřel dveře na druhé straně Bottasovi - takže si na problémy v závodě zadělal sám. -
-
-
-
uzivatel002995
10:17 18.04.2018 89.111.77.XXXSpíše bych řekl, že má mnoho týmů problém s nastavením pneu -
Duncan66
10:52 18.04.2018 89.29.32.XXXKdyz se podivas na casy v kvalifikaci, tak je evidentni, ze party mod v tom nehraje zadnou roli a je to jak pise Roco o trapeni se s nastavenim penumatik.
Hamilton s Bottasem zajeli v Q2 v Cine 1:31,9 na mekkych a potom v Q3 na ultra softech se zlepsili o pouhe tri desetiny. Pritom zlepsit by se meli minimalne o dvojnasobek, ale spise o vterinu a vice. Ale ty Ultrasofty Mercedes v Cine evidentne neposlouchaly a nefungovaly jim, jak by potrebovali.-
odin
18:11 18.04.2018 77.240.103.XXXNo já bych spíše řekl, že mají nějak postavené auto a to si nerozumí s ultraměkkými. Když jsem sledoval testy, tak oni ani moc nejměkší směsy netestovali. Řekl bych, že dobře věděli proč. A čekají, že jejich čas teprve příjde. Ale je to můj názor, který se opírá o indicie a moje doměnky.
-
-
johnny83
09:57 18.04.2018 193.86.226.XXXjsem zvědav jak se Ricci rozhodne, momentálně to vidim na Ferrari. taky asi čeká, jak se RB rozhodne ohledně motorů, i když dle výsledků Hondy by to bylo z bláta do louže... ale přesto věřím, že letos Honda předběhne Renault a příští rok bude RB jezdit s ní
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek