DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Verstappen svoji nehodou zahodil vítězství

Max Verstappen zahodil možné vítězství v Čínské Grand Prix svoji nehodou se Sebastianem Vettelem, alespoň si to myslí šéf motorsportu u Red Bullu, Helmut Marko. Holanďanovi pomohl výjezd safety-caru po nehodě obou vozů Toro Rosso, když stačil zajet k mechanikům a měl výhodu měkčí sady pneumatik Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Verstappen svoji nehodou zahodil vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 16.04.2018 14:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 15.04.2018 21:45
A nepripravil se o vyhru spise tim prvnim… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 16.04.2018 09:28
Verstappen letos zatím zahodil asi tak 4 body… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 16.04.2018 09:40
Jestli nezačne používat hlavu a učit se ze svých… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Nebejt těch mladejch uch, tak nebylo vůbec zajímavé....

    Bych jako povinnou výbavu monopostů předepsal pytlík hřebíků. A na konci by se kontrlovalo....a nesměl by tam zůstat ani jeden. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jestli nezačne používat hlavu a učit se ze svých chyb pak šampionem nejspíše nebude. I když pokud Ricci odejde třeba do Mercedesu a RedBull se stane dominantním týmem tak vedle takového Hartleye to dá. Zatím teda jednoznačně promrhává svůj velký talent.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.149.XXX
    Verstappen letos zatím zahodil asi tak 4 body splašeností -> nevynucenými hodinami v Austrálii, 15 bodů splašeností -> kolizí s Hamiltonem v Bahrajnu a pravděpodobně 10 bodů splašeností -> kolizemi v Číně.

    Reálně by v tuto chvíli měl s Vettelem bojovat o vedení v šampionátu a místo toho je na osmým místě v průběžným pořadí. Upřímně řečeno, Max potřebuje nějakou psychoterapii a Red Bullům bych coby terapeutický prostředek doporučil dva hadry namočené v ledové vodě. Jeden by mu měli dát na čelíčko, aby se trochu zchladil a druhým pro fláknout přes rypák - to pokud by ta prvně zmiňovaná kůra snad neměla zabrat. Pak z něj -třeba- budou mít materiál na šampiona.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      U Maxe byl problém to rané angažmá v F1. On udělal mistra světa v kárách, šel do F3, kde sice vykazoval velký potenciál, ale hrůznou konzistenci, která ho místo titulu nechala na třetím místě šampionátu.
      Očividně si svoji nezralost v monopostu přenesl do F1. Měli ho nechat vyhrát titul v F3, potom ještě na rok do F2 a pak si ho rovnou vzít do mateřské stáje RB. Ono i to STR proti F3 nebe a dudy a logicky tam neměl čas dozrát.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Já bych na něj nebyl tak příšný. Je to prostě ještě puberťák a podle toho i jezdí. Znám piloty, kteří napáchali během sezoy víc škod a 20 jim už nebylo. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.149.XXX
          To, co jsme napsali já i kolega jon se s tím tvrzením, že je "ještě puberťák a podle toho i jezdí" nijak nevylučuje. Akorát já teda zastávám názor, že současná F1 je poněkud zdegenerovaná i v tom smyslu, že poskytuje očividně nevyzrálému puberťákovi tolik prostoru.

          btw F1 prošli různí ranaři. Ale třeba Maldonadovi toho neprošla ani polovina z toho, co projde Maxovi a ke konci už chudáka Pastora penalizovali celkem automaticky i za kolize, ve kterých byl jenom oběť...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak s tím se dá celkem souhlasit. Jen to posuzování kolik toho komu projde je asi dost subjektivní. Trestů pár schytal a Maldonado taky nedostal nikdy asi nic víc, než stop&go.
            A nejde jen o Maldonada. Třeba Montoya, Hamilton, Massa, nebo třeba i Vettel nejsou zrovna andílci.
            Měla by být s věkovým limitem i podmínka nějaký počet odjetých sezon a nějakých dosažených úspěchů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.149.XXX
              "Měla by být s věkovým limitem i podmínka"
              No jo, podmínka dosažených úspěchů samozřejmě existuje. Akorát teda
              1. přesně specifikovaná je až od příchodu Verstappena do F1, on byl jedním z podnětů. Dneska by 3. místo v F3 na superlicenci stačit nemělo
              2. pořád je tam ta douška, že když pilot nesplní kritéria, může dostat superlicenci na základě vynikajících výsledků (i když teda nevím, jak by mohly být nějak vynikající, když by současně nenaplnily kritéria pro zisk superlicence) - takže superlicenci vlastně i nadále může dostat každej jouda, za kterýho je někdo ochotnej to vyhádat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo vím, že nějaké podmínky jsou. Ale podle mne by měly být tvrdší. Delší doba závodění a nějaké opravdové dlouhodobé úspěchy v nejvyšších soutěžích. Přesně, jak píšeš v B, aby se tam nedostal každý jouda.
                Asi si vždycky může nějaký milionářský synek koupit nejlepší vůz, ale ať s ním aspoň něco musí dokázat.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Puberťák to sice je, ale takových talentů jako je on se v historii moc nenarodilo. Ten kluk už v motokárách popíral všechno "zavedené". Já to bral z pohledu toho, že se s jeho talentem mohlo trochu více popracovat a poslat ho do F1 jako hotového pilota. Letos by to možná byla jeho první sezóna, ale měl bys tam nástup ve stylu Lewise a dost možná by teď šampionát vedl on nebo by figuroval hodně vysoko.
          Max měl totiž v motokárách vždy neuvěřitelnou nadvládu. Měl špičkovou techniku a v jeho rukách to umělo nadělit i 0,5s profíkům, kteří se 20 let kartingem živí. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    A nepripravil se o vyhru spise tim prvnim manevrem na Hamiltona, kdy ho diky chybe predjel Riciardo? 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama