DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10

Toro Rosso, které letos přešlo na pohonné jednotky Hondy, chce po svém úspěchu v Bahrajnu pravidelně končit s oběma vozy na bodech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 13.04.2018 00:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2018 10:40
Výsledek TR v kontrastu s týmy jako Williams či… »
» TomRocek (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2018 15:53
Já z Vás nemohu. Evidentně jste se zaměřili jenom… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2018 10:07
naopak, red bull byl jenom rád, že honda TR v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vůbec to těžce nenesu....pokud ale posouvaš výkon a všechno kolem dokupy, tak prostě poruchy přijdou. Uvidíš....nakonec už přišli NE? Tak nepiš hlouposti. 03

        TR má zřejmě asi dobré šásko. Motor zatím lepší jak Renault určitě není.... ale až to potvrdí vícekrát za sebou....pak to lze brát jako fakt.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.77.XXX
          Poruchy přišly a asi i přijdou, ale bude se to jen zlepšovat. A přijde mi trochu mimo spoléhat a doufat, že bude mít Honda poruchy, když bylo cílem zrychlit výkonem motoru Renault. Myslel jsem, že je bude McL válcovat bodama za rychlost a ne za spolehlivost, to je pro mě slabota.
          Motor zřejmě lepší není, ale je na cca stejné úrovni. Prostě přechod TR vůbec nepoznamenal.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já bych ještě nejásal....ohledně motorů. Na stejné úrovni fakt nejsou, tohle je šásko....ale vypadá to minimálně nadějně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.77.XXX
              Já neříkám, že jsou na stejné úrovni, ale cca stejné úrovni. Jejich rozdíl je zanedbatelný. Šasí rozhodně TR hodně narychlo předělávalo a pochybuji, že by jako jediný dokázali zrychlit o 0,5s oproti McL a Renaultu. Ten motor klidně průběhem výkonu a krouťáku a ERSem může být na úrovni Renaultu, ale třeba špičkový výkon tam prostě ještě naní takový. Věřím, že jsou u TR schopní, ale že by dokázali zázraky tak to tedy nevěřím

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                No je potřeba počkat tak 5 závodů.....pak sečíst kolik Honda potřebovala motorů a bude jasno. 03 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        *** prej za pár měsíců :D :D :D Pokud vím, Honda dělá na programu hybrid motoru od roku 2013 minimálně. Jsou 4. rok v F1 a mají nejlepší umístění 4. místo v závodě. 0 podií, 0 vítězství... na Renault nemají a do konce této éry mít nebudou. Ale je samozřejmě dobře, že konečně po 4 letech vyrobili jednotku, která není k smíchu a která není na rovinkách lovná zvěř.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TomRocek

          TomRocek

          90.178.28.XXX
          Já z Vás nemohu. Evidentně jste se zaměřili jenom na motor. Proč tedy je McLaren s mnohem výkonnějším motorem stále nejpomalejší na rovinkách? Vždyť na TR ztrácejí v kvalifikaci cca 10km/hod. Čím to? Nebude to náhodou aerodynamikou kterou má MC, tedy velký přítlak za cenu velkého odporu? Proto třeba loni Ferrari nestačilo celkové na Mercedes, protože měli málo efektivní aerodynamiku, tak jako jí má poslední roky McLaren.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      naopak, red bull byl jenom rád, že honda TR v podstatě zafinancovala, red bull do TR nedává v podstatě nic

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak co bude nová serie? 12 Odejde Ferrari? 12

        K TR.... však jasně.....RB má možnost stát se továrnou, takže je jasné, že do toho šli. A taky je na prodej,,,,,

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama