DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10

Toro Rosso, které letos přešlo na pohonné jednotky Hondy, chce po svém úspěchu v Bahrajnu pravidelně končit s oběma vozy na bodech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 13.04.2018 00:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2018 10:40
Výsledek TR v kontrastu s týmy jako Williams či… »
» TomRocek (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2018 15:53
Já z Vás nemohu. Evidentně jste se zaměřili jenom… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2018 10:07
naopak, red bull byl jenom rád, že honda TR v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    62.245.70.XXX
    Živou vodou pro Toro Rosso je i Pérez na úkor Hartleye, kterého by mohli nasměrovat hned po boku Alonsa do série WEC. Zde by Checo měl i jeho nejlepší postupovou pozici do TOP týmu: Red Bull opředenou jen samotným výkonem Sergia, a ne dost často politikou některých Top týmů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Napadá mne taková věc, u Mclarenu jestli za ty tři roky, jak se trápily s motory nemaj špatně nastavený benchmark nastavení monopostu na jednotlivých tratích. Ono dlouhodobě nastavovat monopost se slabším motorem, může tým do budoucna ovlivňovat, data mohou zkreslovat... ač tedy spekuluji, zas tak hluboce do toho nevidím....ale pořad věřím že Prodromoua to zvládne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Tady bych Hondu z ničeho neobviňoval, týmy dělají nastavení díky simulátoru, který je v dnešní době hodně přesný, nastavení pak týmy mění na místě vzhledem k podmínkách a chováním pneu, jak jsem psal dříve, důvodem nastavení vyššího přítalku bylo k šetření pneu, jelikož měli značné opotřebení, proto neschopnost zahřát pneu na jedno kolo + nedostaek rychlosti na rovinkách

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak já to myslel všeobecně, tohle vůbec nechci házet na Hondu, ale na okolnosti z minulých let. Data přeci mají a z těch vycházejí. Tak proto....si to myslím., respektive jsem to napsal. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Mě spíš zarazilo změna nastavení po pátku, když v pátek oba McL byly v pohodě jak na dlouhé stinity tak Q simulace, no nic, uvidíme jak se poperou na mokru v Číně 04

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Holt se taky učej....to bude ještě práce, to je jasný. Uvidíme co po upgrade...jak šaska, tak motoru.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    "Změnili jsme nastavení a aerodynamická platforma je myslím mnohem lepší. Zdá se, že máme více přítlaku a méně odporu. - a hned Gasly prohlsí, že zrovna Čína, která je více o přítlaku, než Bahrajn jim tolik sedět nebude, no koukám, že STR se učí rétoriku Hondy hodně rychle 04

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Je logicky opatrný, zatím nevědí proč byli tak dobří....to je celé. To více přítlaku a méně odporu je celej Adrian. 03 V tom jsou myslím u RB opravdu mistři světa.To si holt musíme přiznat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        To ano, ale je zakázano, aby jeden tým pomáhal s vývoje druhému a jsou na to i kontroly, takže těžko tohle může být práce Adriana, uvidíme, jestli STR pojede dobře i na tratích, kde je vyžadovaný vysoký přítlak, tak se o tom dá polemizovat 04

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano zakázano to je.....ale když jim to nakreslí, navrhne, nemůže nikdo nic zjistit poznat. Cest jak udělat dobrý monopost je více. Tohle je to nejmenší a přijít se na to nemůže.Jasně spekuluji, nevím jak to je.Ale v F1 není nic moc uplně čisté....a Honda úspěch potřebuje. tak proč by nepomohli. Tohle zkontrolovat nejde.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Ve výsledku, co by to pomholo RB do budoucna? pokud by věděli, že Honda stále kulhá a potřebuje velkou pomoc přes aero? navíc STR má Jamese Keye, který je velmi dobrý, takže bych spíš viděl návaznost na jeho práci vzi loni 4 místo Sainze v Singapuru 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ale jo, možné to je....nakoenc to poznáme, protože forma by neměla být náhodná ale dlouhodobější. A jak říká Tost, až po 10 závodech.... 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.50.XXX
                Po 10 závodech bude mít Honda na sobě min 2 pencle 11

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Myslíš jako další? Takže čtvrté motory?

                  Apropo květen se bliží, Renault čeká.... i když třeba za prodloužení termínu zobchodují Sainze, 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    89.24.50.XXX
                    Ano čtvrté a možná i páté motory, já prostě nevěřím, že by Honda byla 100% 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Já taky ne a to hlavně díky tomu, že to chtějí hodně narychlo posouvat. Ale oni nemají zbytí....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        89.24.50.XXX
                        Tady s tebou nesouhlasím, Honda má první motorvé vylpešení přinést až do Kanady s tím, že vůbec neví, jestli díly budou spolehlivé, já teda nevím jak s takovým přístupem můžou fungovat? nijak, ukázaly to roky s McLarenem, prostě Honda i s McLarenem na některých motorvých tratích překvapila například právě v Bahrajnu, Kanadě či Malajsii, ale jinak to byla ostuda, Honda má problémy na tratích, kde se různě dávkuje energie, pokud je to okruh jako Bahrajn, jasně se tam určí cílová rovinka a zadní rovinka, jenže okruhy typu právě ALber Park ukázaly slabiny Hondy, tam se musí různě upravovat vydávání energie a to oni nedokážou, ale upřímně, prostě je to už 4 rok a tohle už nemůže být debata ooo Honda najednou jede jaký to překvapení, tady už to musí bejt jasná věc a ona není a to je to nejsmutnější

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    jedna lastovicka leto nerobi !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Počkal bych pár závodů - stačí, když náhodně dobře nastaví auto a využijí pneumatiky líp, než druzí. I u Meďouru vidíte, že někde jedou svůj závod sami se sebou a jinde mají co dělat, aby byly v první šestce v Q.
    Honda zdá se dobrá, ale k takovému skoku těžko jen tak dojde. Navíc měli nový motor, ne? Třeba to riskli a dali maximum výkonu, děj se co děj. Nevím. Budoucnost ukáže!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama