DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři rozhodli správně, když Hamiltona za kolizi s Verstappenem netrestali, uznává Horner
Šéf Red Bullu Christian Horner stejně jako komisaři usuzuje, že v případě postartovní kolize mezi Lewisem Hamiltonem a Maxem Verstappenem šlo o závodní incident, byť na něj více doplatil jeho jezdec, jenž kvůli defektu a následnému poškození vozu musel ze závodu odstoupit, zatímco pilot Mercedesu si dojel pro bronz.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři rozhodli správně, když Hamiltona za kolizi s Verstappenem netrestali, uznává Horner
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
08:45 12.04.2018 176.74.141.XXXČím dál tím víc si myslím že Max se mistrem světa stane pouze pokud by měl naprosto dominantní vůz a neschopného týmového kolegu, protože na to aby o titul bojoval zjevně nemá. Tento mánevr byl jednoznačně Maxova prasárna, Hamiltona se pokusil vytlačit a na jeho přední křídlo si v podstatě najel. Naprosto nesmyslný manévr, zvláště pak na začátku sezony, když chci bojovat o titul. -
Kevvin
19:32 09.04.2018 185.73.103.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Kevin
13:31 09.04.2018 80.250.30.XXXMně by se líbilo, kdyby si piloti navzájem nechávali tolik místa, aby mohli i v zatáčkách jezdit vedle sebe, ale vytlačování praktikují více méně všichni jezdci, když se jim to zrovna hodí. Někteří to praktikují častěji, případně jsou víc nekompromisní. Tady tu spravedlnost rozhřešil defekt, řekl bych. V principu jsem rád, že to také občas odnesou jezdci, kteří stopu agresivně uzavírají. Je to trochu taková loterie, jezdec tím může získat a také ztratit. Pokud se týká Maxe, tak to asi byla jen otázka času, než se mu něco podobného stane. Přeci jen se nedokážu ubránit dojmu, že je snad i trochu zásluhou šéfů týmu, že je (alespoň pro mě) až moc závodnicky bezohledný k soupeřům. Takové to, je někde malá skulinka, tak tam hned dám přední křídlo, apex projedu téměř rovně a soupeře vyženu z tratě, to moc nepreferuji. Když to srovnám s Danielem, který umí také předjet spoustu aut a přitom s rozmyslem, tak to se mi zdá jako "fér" závodění. Takové to vědět přesně co dělám, podstoupit adekvátní riziko i s OHLEDEM k SOUPEŘUM, ne jen dostat se před soupeře za jakoukoli cenu. Pro mě je umění předjíždět i to, když se jezdec rozhodne útok odložit, lépe načasovat nebo si ho lépe připravit s tím, že pak předjede aniž by nějak výrazně ohrozil předjížděné auto. No a Max a to možná i díky tomu, že první úspěchy přišly rychle a i s nekrytickým povzbuzováním od šéfů týmů, pro které je tak trochu jako žhavé marketingové zboží jde cestou jinou. Poslat to do každé škvíry a když to vyjde, tak být za hrdinu, když né, tak je to buď závodní incident v horším případě vina druhého pilota. Tato pojetí závodění některým iponuje, také přineslo v některých případech nějaké body navíc a statut odvážného pilota. No teď to nevyšlo a pro změnu zase mnoho bodů ztratil. Na první pohled Max vypadá jako jednoznačně rychlejší než Daniel, ale já si myslím, že ta rychlost a dravost je vykoupena i množstvím chyb a počtem závodních incidentů. Je to jen moje soukromá hypotézá, ale vyšší Maxova rychlost oproti Danielovi je daná pouze zvýšeným riskováním, což si vybírá daň v podobě počtu incidentů, bodů a konzistentnosti.-
Duncan66
09:40 10.04.2018 194.228.76.XXXZe max vice riskuje pri predjizdeni, s tim urcite souhlasim, ale osobne nesouhlasim s tim, ze je rychlejsi jenom kvuli vetsimu riskovani. To by jeho kvalifikacni vykony musely byt jako na houpacce, ale ono tomu tak neni a Riciarda porazel minulou sezonu pravidelne a nevybavuji si nejake caste kvalifikacni selhani z premiry snahy.
Stejne tak na trati si pocina v podstate spolehlive, nema nejake vetsi opotrebeni pneu atd.
Jinak ty jeho riskantni predjizdeci, ci blokovaci manevry muzou byt dost mozna i ucelove, aby si vytvril urcitou povest a tim padem vetsina pilotu si zkratka da pozor a vetsina uhne, takze mu to predjizdeni budou v budoucnu usnadnovat. -
odin
20:54 10.04.2018 77.240.103.XXXNaprostý souhlas se vším, co jsi napsal. Stotožňuji se i s tvými pocity. Jen přidám ještě svůj názor.
Tak jako jezdí Max, jezdili v začátcích i Senna, Schumacher a Hamilton taky. Mně na tom vadilo a vadí to, že až na Lewise, nikdo z nich neměl auto na titul a těmito manévry dokázali zkazit závody těm, kteří o tituly bojovali.
-
-
-
-
odin
21:28 10.04.2018 77.240.103.XXX"...každý kdo má oči vidí, jak mu FIA drží ochranu nezvykle vysoko... "
Ale to bylo, jest a bude.
Každý, kdo zažil začátky Senny, Schumachera a Hamíka a nepatřil zrovna k jejich obdivovatelům, to vnímal úplně stejně, jako to vnímáš ty v případě Maxe. A všichni jmenovaní se mistry světa stali. Tak proč ne zrovna Max? Když mu bude osud a FIA přát stejnou měrou, jako těm jmenovaným?
-
-
-
-
-
Situs
09:58 09.04.2018 85.70.164.XXX[odkaz na stránku]
..... podle mě se tomu kontaktu dalo vyhnout od obou jezdců.-
daaviid23
10:05 09.04.2018 147.229.208.XXXVšak Lewis by musel hodně brzdit a nebo vyjet z tratě. V době nárazu byl už na hraně tratě.
Napadá mě jediná menší omluva pro Maxe a to že se mu tam motal nějakej pomalej Mclaren
Přiznám se, že tohle vytlačování na vnějšku nemám rád a proto jsem rád, že na to taky jednou doplatil vytlačovatel.-
-
-
Situs
10:33 09.04.2018 85.70.164.XXXHam mohl jet ještě více k čáře, vím že ten úhel a vše pro něj není pak optimální, no to už tak když tam jsou 2 bývá. Je to o tom kdo komu co umožní a kdo komu kolik dá, a někdy přijde ťukanec, oba mohli volit jinou nekolizní trajektorii, když dostane ťukanec a není vyloženě na obrubníku, pak to vidím na závodní incident. Vzpomínám si na tohle od Sainze, tam nebylo už prostě kam [odkaz na stránku]-
-
Situs
10:53 09.04.2018 85.70.164.XXXTo bezesporu, ale jde o to co je vytlačení, a já dokud jezdec není už jen na obrubníku, tak to považuji tak že má kam. Tady malinko prostoru vidím. Jiné je třeba to co jsem sem dal nebo třeba pro další ukázku vytlačení Hulka Magnussenem v Maďarsku. Může Ham ještě dál v té zatáčce? Podle mě malinko, ale ano. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek