DISKUZE K ČLÁNKU FIA v Bahrajnu svolala naléhavou schůzku, chce řešit předjíždění. Jaké jsou návrhy?
Mezinárodní automobilová federace (FIA) uspořádá v sobotu v Bahrajnu se šéfy týmů naléhavou schůzku, na níž chce řešit nedostatek předjíždění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA v Bahrajnu svolala naléhavou schůzku, chce řešit předjíždění. Jaké jsou návrhy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
09:46 06.04.2018 77.48.94.XXXprimárně jde o to, aby auto jedoucí bezprostředně za svým soupeřem neztratilo většinu přítlaku a aby bylo možné takto soupeře následovat několik kol, třeba celý závod, aniž by to vedlo k naprosté degradaci gum. tím vytvoří na soupeře tlak a donutí jej k chybě. v případě, že bude alespoň o něco rychlejší, tak jej dokáže předjet.
otázka je, jak toho dosáhnout. podle mě zjednodušení aera je správně. ale není to jediné. musí se upravit i pravidla ohledně motorů ( aby se nemusely tolik šetřit a mohlo se závodit ) a stejně tak i u gum. i když tam to není technický problém, v nedávné minulosti tu gumy, které vydržely celý závod byly, ale ze známých důvodů byly nahrazeny těmi současnými. gumy vidím jako ten nejmenší problém. -
FantomasMan
09:15 06.04.2018 87.197.124.XXXKonečne začínajú obmedzovať predné "radlice" na monopostoch.-
uzivatel003302
09:22 06.04.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
airwar1939
11:02 06.04.2018 176.74.141.XXXKdyž omezíš přední radlice, zmenšíš přítlak a zvětšíš rozestup mezi vozy... to předjíždění zrovna nepomůže.-
rock
14:43 06.04.2018 37.188.233.XXXVůbec ne, přesně naopak; rozestupy mezi auty se musí nutně zmenšit.
- zmenšíš přítlak všem, ale nejvíc to pocítí ten vpředu, protože ten nejvíc profituje z čistého vzduchu -> bonus pro ty vzadu
- omezením aerodynamického gripu zmenšíš citlivost na turbulence, z čehož budou zase těžit především ti vzadu, protože vedoucího se problém turbulencí netýká
-
-
-
uzivatel003302
09:10 06.04.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Situs
08:58 06.04.2018 85.70.164.XXXOsobně už bych se nevydával cestou zvětšování vlivu DRS, nechal bych to dosloužit do velké změny pravidel a pak navždy tomuto systému udělil pápá (nebo klidně nechat pro všechny, ne jen pro předjíždějící). No co se týče úprav ve zjednodušení křídel, myslím že je to asi jediná cesta kudy jít, ale jsem trochu skeptik, protože pokud se nepletu snaha o zjednodušení předního křídla už tu byla a skončilo to na výhružce vetem. -
-
airwar1939
11:00 06.04.2018 176.74.141.XXXJasně ale to nevyřeší na schůzce... je jasné že pokud jde o vozy, muselo by se výrazně ubrat na aero přítlaku, možná až tak na 10-20 současných hodnot. A také udělat pneu ještě o dost trvalejší, ideálně jednu na více závodů, tudíž by minimálně pogumovávali trať a bylo by více možných stop v zatáčce... ale to zpomalí současné formule tak o 10-15 sekund na kolo. A jsem zase v tom bludném kruhu, kdy si jezdci budou stěžovat že Formuli 1 může řídit i malé dítě.
-
airwar1939
08:25 06.04.2018 176.74.141.XXXPřed dvěma lety všichni technicky vzdělaní lidé zainteresovaní ve Formuli 1 tvrdili, že rozšíření vozů, úprava předního a zadního křídla, a zvýšení rychlosti v zatáčkách povede k výraznému zhoršení předjíždění... ale super, FIA si brblala svou, a přesto tuhle změnu provedla... a teď se divý že se logické argumenty potvrdily.
Netuším ale co chce na začátku sezony řešit, zásadní změna technických předpisů stejně není v sezoně možná.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek