DISKUZE K ČLÁNKU FIA v Bahrajnu svolala naléhavou schůzku, chce řešit předjíždění. Jaké jsou návrhy?

Mezinárodní automobilová federace (FIA) uspořádá v sobotu v Bahrajnu se šéfy týmů naléhavou schůzku, na níž chce řešit nedostatek předjíždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA v Bahrajnu svolala naléhavou schůzku, chce řešit předjíždění. Jaké jsou návrhy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 06.04.2018 15:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 08:58
Osobně už bych se nevydával cestou zvětšování… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 10:44
Už je po prezentaci. Podle prvních reakci bude F1… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 11:38
Liberty chce zavést rozpočtové stropy (150 mil.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    primárně jde o to, aby auto jedoucí bezprostředně za svým soupeřem neztratilo většinu přítlaku a aby bylo možné takto soupeře následovat několik kol, třeba celý závod, aniž by to vedlo k naprosté degradaci gum. tím vytvoří na soupeře tlak a donutí jej k chybě. v případě, že bude alespoň o něco rychlejší, tak jej dokáže předjet.
    otázka je, jak toho dosáhnout. podle mě zjednodušení aera je správně. ale není to jediné. musí se upravit i pravidla ohledně motorů ( aby se nemusely tolik šetřit a mohlo se závodit ) a stejně tak i u gum. i když tam to není technický problém, v nedávné minulosti tu gumy, které vydržely celý závod byly, ale ze známých důvodů byly nahrazeny těmi současnými. gumy vidím jako ten nejmenší problém.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Zvětšení DRS je klasické řešení následků a nikoliv příčin. Jednoduché krátkodobé řešení, nicméně dlouhodobě k ničemu

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Konečne začínajú obmedzovať predné "radlice" na monopostoch. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Když omezíš přední radlice, zmenšíš přítlak a zvětšíš rozestup mezi vozy... to předjíždění zrovna nepomůže.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.233.XXX
        Vůbec ne, přesně naopak; rozestupy mezi auty se musí nutně zmenšit.
        - zmenšíš přítlak všem, ale nejvíc to pocítí ten vpředu, protože ten nejvíc profituje z čistého vzduchu -> bonus pro ty vzadu
        - omezením aerodynamického gripu zmenšíš citlivost na turbulence, z čehož budou zase těžit především ti vzadu, protože vedoucího se problém turbulencí netýká

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Osobně už bych se nevydával cestou zvětšování vlivu DRS, nechal bych to dosloužit do velké změny pravidel a pak navždy tomuto systému udělil pápá (nebo klidně nechat pro všechny, ne jen pro předjíždějící). No co se týče úprav ve zjednodušení křídel, myslím že je to asi jediná cesta kudy jít, ale jsem trochu skeptik, protože pokud se nepletu snaha o zjednodušení předního křídla už tu byla a skončilo to na výhružce vetem.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Snížit hmotnost, přidat mechanický grip na úkor aerodynamického a zjednodušit ty radlice vpředu. Tady máte řešení tupci. 08

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    85.207.74.XXX
    On je nejvyšší čas něco řešit pro příští sezonu. Oni ta auta nenavrhují v prosinci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      85.207.74.XXX
      To patří k Airwarovi

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Jasně ale to nevyřeší na schůzce... je jasné že pokud jde o vozy, muselo by se výrazně ubrat na aero přítlaku, možná až tak na 10-20 současných hodnot. A také udělat pneu ještě o dost trvalejší, ideálně jednu na více závodů, tudíž by minimálně pogumovávali trať a bylo by více možných stop v zatáčce... ale to zpomalí současné formule tak o 10-15 sekund na kolo. A jsem zase v tom bludném kruhu, kdy si jezdci budou stěžovat že Formuli 1 může řídit i malé dítě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.233.XXX
        Když současně uvolníš palivové limity a pokud možno s aerodynamickým gripem omezíš i mechanický, dostaneš mnohem zajímavější poměr výkon motoru x ovladatelnost auta. A už to nebude řiditelné i pro malé dítě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Před dvěma lety všichni technicky vzdělaní lidé zainteresovaní ve Formuli 1 tvrdili, že rozšíření vozů, úprava předního a zadního křídla, a zvýšení rychlosti v zatáčkách povede k výraznému zhoršení předjíždění... ale super, FIA si brblala svou, a přesto tuhle změnu provedla... a teď se divý že se logické argumenty potvrdily.

    Netuším ale co chce na začátku sezony řešit, zásadní změna technických předpisů stejně není v sezoně možná.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama