DISKUZE K ČLÁNKU FIA v Bahrajnu svolala naléhavou schůzku, chce řešit předjíždění. Jaké jsou návrhy?

Mezinárodní automobilová federace (FIA) uspořádá v sobotu v Bahrajnu se šéfy týmů naléhavou schůzku, na níž chce řešit nedostatek předjíždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA v Bahrajnu svolala naléhavou schůzku, chce řešit předjíždění. Jaké jsou návrhy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 06.04.2018 15:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 08:58
Osobně už bych se nevydával cestou zvětšování… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 10:44
Už je po prezentaci. Podle prvních reakci bude F1… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 11:38
Liberty chce zavést rozpočtové stropy (150 mil.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Můj návrh. Přední křídlo by muselo být pouze mezi koly. Výšku předního křídla pak razantně omezit. Zakázal bych také všechny ty lamely, tedy křídlo by mělo pouze svůj základní tvar. Tím by se automaticky omezil i přítlak na zadku, neboť nemá cenu mít předimenzovaný přítlak pouze na zadní nápravě. Tím by se prodloužily i brzdné dráhy a přibylo víc útoků tzv. na brzdy, zvláště když vozy by nevířily tolik špinavého vzduchu a ani by nedokázaly využít tak efektivně jízdu na čistém vzduchu.
    Možná bych zvážil mírné uvolnění pravidel podlahy a zadního difuzoru, kde by vůz získával více přítlaku než dosud. Tím by nebyl vůz tolik citlivý na "špinavý vzduch" při těsné jízdě za jiným vozem, neboť vozy generující přítlak pod vozem nejsou tak citlivé na rozvířený vzduch. To by mělo další následek na zmenšení klasického zadního křídla, protože chybějící přítlak na předku nemá cenu překompenzovat přítlakem na zadku, neboť vůz by byl silně nedotáčivý. A to by mělo další zpětný efekt kde by zadní křídlo negenerovalo tolik rozvířeného vzduchu. Myslím, že celé by to fungovalo a tak trochu bychom se vrátili do dob osmdesátých let, kde vozy neměly takový problém následovat těsně soupeře. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Je super, že konečně uvažují nad tím, jak zlepšit jízdu v závěsu - asi nejpalčivější problém který F1 trápí, resp. její atraktivitu. Podle mě by se to ale mělo vše zavést najednou komplexně a né teď uměle narychlo zvyšovat účinnost DRS, tzn. přidávat DRS zony nebo je prodlužovat.
    Bude to další zvýhodnění silnějších vozů a defenziva slabších bude ještě více eliminována.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To spiš by chtělo aby ty 3 první sklápět nemohli....to by pomohlo. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No v něčem by to možná pomohlo, ale bylo by to zase uměle vytvořené. Mně se obecně nelíbí, někomu něco zakázat a jinému povolit. Podle mě je cílem udělat F1 daleko čistější, když to přeženu, něco jako MotoGP (tak to samozřejmě nikdy nebude) tam žádné spešl pomůcky pro předjíždění nepotřebují a je to drama od začátku do konce. Každý nápad, který to téhle filozofii přiblíží bude asi dost složitý, ale o to víc vítaný. 04
        Takže se těším s čím doopravdy příjdou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To byla sranda.... 11 vyrovnané to nebude nikdy, ale už se nebude moc na co vymlouvat. Bude to o šikovnosti..... nejen inžinýrů...ale všech.

          A pozor, dnes kdo nainvestoval, tak to mohl dohnat vývojově....ale to už nepůjde. Vše ma rub a líc. Nebude to najednou vyrovnané....s tím nelze počítat.Nužky se ale sevřou.... 11 A lidé ani piloti se nebudou "přeplácet".... nakonec v NHL to funguje a cajk... 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Czech návrh na novou F1.

    Na okruhu bude týmům pouze při při závodě, zakázano využívát počitače. Používat lze tužka, guma, papír, stopky.
    Radiové spojení bude jen v případě nebezpečí a to ze strany FIA. Tabule, které vyjadřují ztrátu či náskok budou povoleny pouze v módu jeď rychlejc, jedeš pomalu, Předjižděj vyhraješ....či kolik dní je do konce sezóny.

    Finanční strop (150 mil. dolarů/sezóny) , ale bez motorů, mi přijde rozumný. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.233.XXX
      Skoro :-). Nemám nic moc zásadního proti počítačům, jsou v každým produkčním autě. Ale zakázal bych online přenos dat a rádiové spojení. Jestli nutně potřebují nějaká data z formule, ať si zajedou do boxů a stáhnou si je :-) - a instrukce ať potom dají pilotovi pomocí tabulí. Na tabule ať si píšou, co chtějí, třeba ať tam pilotovi napíšou na pokračování Vojnu a mír.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jarda

    Jarda

    192.168.90.XXX
    FIA dělá chybu, že chce řešit zlepšení předjíždění. Ať otočí startovní pořadí a uvolní pravidla. Týmy co chtějí vyhrávat už sami vymyslí, jak postavit auto co umí předjíždět. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem, kdy zhruba časově by dneska měla Liberty představit to nové uspořádání F1?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    A přitom by stačilo zkrouhnout pneu pouze na tvrdé a měkké, přechodné a do deště a vrátit zpět tankování. Rozdílné stratégie, hmotnosti vozů a jejich chování na trati by jistě přinesly mnohém více závodění než je tomu nyní ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama