DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes vysvětluje, jak fungují jeho "party módy" zvyšující výkon motoru

Mercedes přiblížil, jak fungují jeho módy pro zvyšování výkonu pohonné jednotky, které Lewis Hamilton označil za party módy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes vysvětluje, jak fungují jeho "party módy" zvyšující výkon motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 09.04.2018 08:00 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Hamilton nadělil všem 0,7 sekundy a to prý nezapnul kvalifikační mód. Kolik by to bylo kdyby ho zapnul ? Hodina ? 12 12

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      V článku je řečeno že měl zapnuto

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003369

      uzivatel003369

      82.117.139.XXX
      Kdoví, třeba by měl na Alonsa náskok i takových 5 hodin. 18 18 18

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        To je nesmysl. Neoficiálně uteklo, že Mercedes má pro Q3 připravený ještě trochu jiný mód, kdy by v Albert Parku byli schopni jít dolů s časem o další 2-3 desetiny, ale Lewis si byl jistý, že nebude třeba. Takže při ostrém kvalda režimu Mercedesu vs. Ferrari na Albert Parku cca 1s rozdíl. Byla to ale mapa pro Albert Park, který je hodně technický. Ferrari očividně dobře funguje ve vyšších otáčkách, takže v Bahrajnu to může být hodně jiné.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          176.74.136.XXX
          Pokud umíte číst a pokud si najdete případně co Toto řekl možná i pochopíte... Ale jak koukám na Vaše příspěvky asi by to bolelo... :)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Četl jsem tento zde. Jestli máte něco z nějakého bulvárního periodika, je možné, že tam psali něco jiného. 03

            "Před Bahrajnem prozradil, že používá tři základní módy motoru: "jeden pro většinu tréninků, jeden pro většinu kvalifikace a jeden pro většinu závodu." Všechny tři může pochopitelně upravit s dalšími nastaveními pro různé situace."
            Zdroj: [odkaz na stránku]

            Ano, Lewis jel v kvalifikačním módu. A kdo v sobotu nejel? Měl ho tam zapnutý možná i Safety car. 03 Že podle všeho mají ještě rezervu. To je asi vcelku jisté. Ale proč by huntovali motor, když věděli, že i tak vyhrají?
            A nebojte, mě používat hlavu nebolí a číst mne pořád baví. Příště to prosím rovnou doplňte o konkrétní citaci, jak Váš žádal výše S-fan. Určitě to bude přínosnější než spekulace a invektiva. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama