DISKUZE K ČLÁNKU Force India vysvětluje svůj propad, všímá si pokroku týmů s motorem Renault

Force India patří mezi zklamání letošní sezóny. Zatímco předloni i loni byla nejlepším z týmů "zbytku světa" za Mercedesy, Ferrari a Red Bully, letos se pere v zadních řadách s těmi nejpomalejšími. Brzy to chce ale zlomit a zase se protlačit dopředu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India vysvětluje svůj propad, všímá si pokroku týmů s motorem Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 05.04.2018 19:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 03.04.2018 10:03
Já FI rozhodně nepodceňuji, oni se poslední roky… »
» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 03.04.2018 15:26
já to vidím asi takhle - motory Mercedes měly… »
» uzivatel003369 (Hlasovali 3 lidé) 03.04.2018 20:36
McLaren už dávno nepatří mezi velké týmy, když už… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.237.XXX
    Trochu se bojím, že hvězdná éra Force India skončila a na Pérezovy pódia už budou jenom vzpomínat. Vypadá to na paběrkování a trpné čekání, jestli za Mercedesem, Red Bullem, Ferrari, Renaultem, McLarenem a -alespoň ze začátku sezóny- Haasem zbyde nějaký bod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003369

    uzivatel003369

    82.117.139.XXX
    FI potvrdí 4.místo za TOP týmy.Zákaznické týmy Renaultu nebudou mít asi žádnou šanci, aby mohly pomýšlet na to výše zmiňované čtvrté místo.Kdoví, kdy se ze svých problémů vyhrabe takový McLaren, který už je jen zákaznickým týmem, jak podotkl Gary Anderson. 04

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Pravděpodobné to moc není......a Mclaren, už v Barceloně to bude v cajku. 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003369

        uzivatel003369

        82.117.139.XXX
        V Barceloně?To už pro McLaren může být pozdě. 04

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          ty bereš Garyho Andersoan vážně? za posledních 9 let mu nevyšla jediná předpověď co řekl, takže tak navíc během testů řekl: McLaren nemá šanci se přiblíži TOP 10 ani v Q ... nebýt chyb obou pilotů v Q2 tak by byl oba v top 10 a v závodě 5 a 9 místo, no co k tomu říct, když McLaren je tovární gigant s podporou jiného motoru 04

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      FI letos nemá šanci i s motorem Mercedes. Nejspíš se dostanou výkonnostně před Haas a tam asi konečná. Stáje před nimi mají vývojový program úplně jinde. Stejně tak rozpočty ...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Čas Force India se naplnil, větší týmy jako McLaren a Renault se dostávají ze svých problémů a zaberou zbývající místa na bodech. Pro týmy jako jsou Indiáni, Strolliams, Honda a Alfa Romeo bude letos těžké jenom jednou zabodovat. Pro soustruh Haas za pár závodů taky. 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003369

      uzivatel003369

      82.117.139.XXX
      McLaren už dávno nepatří mezi velké týmy, když už si podle jistých spekulací nemůže dovolit platit Alonsa. 04

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        "podle jistých spekulací" já jen podotknu, že McLaren v roce 2017 investoval přes 5 miliard kč do vývoje super aut, takže, že by neměli pníze jako McLaren group .. je nesmysl 03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Źe do něčeho investovali ještě neznamená, že mají dostatečný zisk - právě, že investice většinou v první řadě znamenají zchudnutí a zisk přichází později (nebo také nikdy).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Takže podle tebe, když nemají dostatečný ziska, tak můžou investovat 5 miliard? 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.237.XXX
              Tak zrovna tohle dělá třeba Tesla celou dobu svojí existence 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Nepřipisuj mi, co jsem neřekl nebo nenapsal...
              Když vydám 5 miliard, tak touto investicí mohu mít, ale nemusím mít okamžitý zisk na to, abych mohl strkat prachy do předražené F1. Může se totiž stát, že se ta investice začne vyplácet třeba po pěti nebo více letech. Takže šópnu 5 miliard do něčeho, tím se mi zmenší volné prostředky na investice do F1...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Souhlas. F1 je drahá hobby a McL po odchodu velkých sponzorů nemusí být ochoten topit nesmyslný balík v něčem, kde je velký otazník, jak moc jim to pomůže. Je známo, že s rozpočtem 100-150 mil. se dá dostat na velice slušnou úroveň. Zbylých 200 mil. jde v podstatě na prkotiny, které pomohou cca o 0,5-1 s. Podle minulých sezón je vidět, že velké týmy většinou šlápnou vedle, ale stále se drží na jiné úrovni proti zákaznickým stájím. Vyjma RB ...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    já to vidím asi takhle - motory Mercedes měly takový výkonový náskok, že jejich zákazníci jezdili na pozicích, které jim nepříslušely. A jak se rozdíly mezi motory zmenšují, tak FI a Williams se vracejí tam, kam svojí výkonností patřily před zavedením turbomotorů. To není žádný propad, to je jen ukončení dočasné anomálie.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Souhlas jen napůl. Force India měla solidní šasí. Jen to letos hodně pohnojila a hned ji to dostalo dolů. Navíc se vyostřuje konkurence ve středu pole, takže co bylo loni s odřenýma ušima, to by letos bylo stejně prohrané.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Mají problém s penězi a prý velký. Některé týmy se zlepšily holt více,(loni propadák) takže imho prodpad startovním polem je daný. Výhoda motoru se snižuje... a nelze dlouhodobě být v F1 bez peněz , investic úspěšný. Lze vystřeli" nahoru....kratkodobě, či dle chyb druhých, ale udržet se tam prostě nelze.Tak F1 nefunguje.....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama