DISKUZE K ČLÁNKU Renault se místo stažení náskoku na špici ještě více propadl, vylepší motor i aerodynamiku

Renault sice v Austrálii s oběma vozy postoupil do poslední části kvalifikace a v závodě bodoval, Nico Hülkenberg je přesto zklamán vývojem jejich ztráty na nejlepší týmy. Nyní zkoumají zajímavé nápady konkurence a v plánu je i zvýšení výkonnosti pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se místo stažení náskoku na špici ještě více propadl, vylepší motor i aerodynamiku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 05.04.2018 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 03.04.2018 12:48
Tomuhle prohlášení moc nerozumím, za A) čím jsou… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 03.04.2018 08:48
"Chtěli jsme BĚHEM ZIMY stáhnout jejich… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 03.04.2018 09:00
Záleží hodně na trati, chce to brát meziročně, a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Tomuhle prohlášení moc nerozumím, za A) čím jsou zklamání, přece si dali sami cíl být nejlepší za velkou trojkou a za B) utěšování jsem lepší než McLaren je trochu mimo, když McLaren teprve optimalizuje PJ právě Renaultu a určitě bude rychlejší a rychlejší, dokonce bych si tipl, že v Monaku nebo Maďarsku dokáže ALonso útok na bednu 04

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      K tomu B), jen ať si myslí že jsou lepší než McLaren, o to více vynikne naše zlepšení během sezony 14

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Já myslím že to Mercedes všem dává. (je otázka jak ty silné módy jsou) Jen to nechtějí týmy používat, když to má vliv na životnost a jdou do rizika 4-tého(5-tého) motoru, který by nebyl pak zdarma.(pokud módy nepoužívají, motor zdarma je, pokud odejde) Zakopanej pes odhaduji je pravě v tom, že na to není záruka motoru zdarma, pokud to odejde. Tyto týmy raději ušetří. Olympiáda.. 03 Ale spekuluji....tohle nikdo nahlas neřekne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    78.128.155.XXX
    Zvýšení výkonnosti pohonné jednotky, to se bude šiknout i McLarenu. 04
    Ale v souvislosti s tímto by mě zajímalo, protože ta zpráva médii proběhla, jak mají ošetřené zda skutečně tovární týmy dodávají naprosto stejné specifikace motoru svým zákazníkům. Nevíte někdo jak to funguje a co to konkrétně v praxi znamená? Musí dodávat veškerou dokumentaci a příslušné softwarové vybavení? A nebo v jakých oblastech si smí tovární tým uchovat svou výhodu? 04

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jak konkrétně FIA dohlíží nad stejným materiálem, včetně softu a přístupnosti módů a tak, tak to opravdu nemám šajna. V závodě jsme třeba slyšeli od Hama že dostal výkon navíc, RedBull dal na poslední kola Verstappenovi nějakej výkon navíc, kdy toto týmy můžou a kdo to vlastně za daný tým rozhoduje, a dle jakého klíče, to se asi nedozvíme.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Půjčte mu na dvá závody Hondu a uvidíte jak ten třeti závod bude spokojený. 12 03

    On čekal, že budou blíže,,,,ale jak tvrdím, Australie jen napoví, unáhlený závěr, ale že by měli být blíže RB, o tom žádná. Zklamání tak nějak chápu....přesný report nechám na Barcelonu................................. 2019. 18 12 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Utěšovat se tím, že jsou před McLarenem je trochu mimo mísu. McLaren musel do vozu zabudovat novou pohonnou jednotku a určitě bude chvilku trvat než si to sedne a projeví se to na výkonu vozu. Pak asi nezbude Renaultu nic jiného než se utěšovat, že ta ztráta na McLaren není tak moc velká. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nerozumím Hulkovi. Ztráta se zvětšila? I v kvalifikaci? Asi čekal mnohem více nebo co, tak se jeho nálada silně podepisuje na jeho vyjádření. Přijde mi dost otráven.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.133.XXX
      "Chtěli jsme BĚHEM ZIMY stáhnout jejich náskok"
      Loni v posledních závodech -před zimou- ztráceli na nejpomalejšího z velké trojky v kvaldě obvykle v řádu desetin sekundy. Mysleli si, že z té ztráty ještě něco ukrojí, ovšem uběhla zima a je to zase skoro sekunda a půl.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Záleží hodně na trati, chce to brát meziročně, a tam to stažení relativní ztráty o procento na lídra je patrné. No bude zajímavé je sledovat teď v Bahrajnu, protože tam se Hulkovi minulej rok hodně dařilo. Byl poměrně dost blízko ke špičce, mohli by letos tady zazářit.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Evidentně nejsem sám, kdo raději srovnává s koncem sezony a ne meziročně stejný okruh. Pokud Renault na konci sezony trochu dotáhl první trojku, je celkem pochopitelné, že ztráta těžko získávaných pozic Hulka zrovna nenadchla. To co bylo před všemi těmi loňskými vylepšeními už nikoho moc nezajímá. 03
          Je to jako u Mclarenu a STR. Podstatný je vývoj od posledních závodů, ne dávná historie z dob, kdy všechno bylo úplně jinak.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No každá trať je jiná a odstup se mezi týmy v procentech dle tratě dokáže velmi měnit, proto je z tohoto hlediska lepší porovnávat vývoj meziročně dle stejné tratě. Ale samo svůj smysl má porovnávat i vývoj závod od závodu, ale brát to striktně tak že v Abu to bylo tak a tak a teď je to v Austrálii takhle, to ti s prominutím neřekne skoro nic. Chce to brát dejme tomu alespoň průměry za 5 posledních závodů, pak ty čísla maj přece jen lepší referenci.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              S tím koncem souhlasím. Bohužel letos ještě 5 závodů nemáme. Ale pro mne není nic proti ničemu, srovnávat letošek z posledními 5-ti závody. Jen je tam malá nesrovnalost v tom, že Renault na poslední 2 závody opustil svůj asijský mód motoru. Ale pokud k tomu budeme počítat i vypadnutí, problém s tím nemám. 03
              Proti loňské Austrálii je problém v tom, že u Mclarenu měli extrémní situaci, a u Renaultu a STR jiné jezdecké složení (až na Hulka). Tedy to srovnání nutně musí být dost o ničem. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama