DISKUZE K ČLÁNKU Renault se místo stažení náskoku na špici ještě více propadl, vylepší motor i aerodynamiku
Renault sice v Austrálii s oběma vozy postoupil do poslední části kvalifikace a v závodě bodoval, Nico Hülkenberg je přesto zklamán vývojem jejich ztráty na nejlepší týmy. Nyní zkoumají zajímavé nápady konkurence a v plánu je i zvýšení výkonnosti pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault se místo stažení náskoku na špici ještě více propadl, vylepší motor i aerodynamiku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
12:48 03.04.2018 89.24.50.XXXTomuhle prohlášení moc nerozumím, za A) čím jsou zklamání, přece si dali sami cíl být nejlepší za velkou trojkou a za B) utěšování jsem lepší než McLaren je trochu mimo, když McLaren teprve optimalizuje PJ právě Renaultu a určitě bude rychlejší a rychlejší, dokonce bych si tipl, že v Monaku nebo Maďarsku dokáže ALonso útok na bednu -
GRAHAM
10:38 03.04.2018 77.236.218.XXXJá myslím že to Mercedes všem dává. (je otázka jak ty silné módy jsou) Jen to nechtějí týmy používat, když to má vliv na životnost a jdou do rizika 4-tého(5-tého) motoru, který by nebyl pak zdarma.(pokud módy nepoužívají, motor zdarma je, pokud odejde) Zakopanej pes odhaduji je pravě v tom, že na to není záruka motoru zdarma, pokud to odejde. Tyto týmy raději ušetří. Olympiáda.. Ale spekuluji....tohle nikdo nahlas neřekne. -
spinelesssheep
09:51 03.04.2018 78.128.155.XXXZvýšení výkonnosti pohonné jednotky, to se bude šiknout i McLarenu.
Ale v souvislosti s tímto by mě zajímalo, protože ta zpráva médii proběhla, jak mají ošetřené zda skutečně tovární týmy dodávají naprosto stejné specifikace motoru svým zákazníkům. Nevíte někdo jak to funguje a co to konkrétně v praxi znamená? Musí dodávat veškerou dokumentaci a příslušné softwarové vybavení? A nebo v jakých oblastech si smí tovární tým uchovat svou výhodu?-
Situs
09:59 03.04.2018 85.70.164.XXXJak konkrétně FIA dohlíží nad stejným materiálem, včetně softu a přístupnosti módů a tak, tak to opravdu nemám šajna. V závodě jsme třeba slyšeli od Hama že dostal výkon navíc, RedBull dal na poslední kola Verstappenovi nějakej výkon navíc, kdy toto týmy můžou a kdo to vlastně za daný tým rozhoduje, a dle jakého klíče, to se asi nedozvíme.-
spinelesssheep
11:31 03.04.2018 78.128.154.XXXNo asi ne, ale bylo by to určitě moc zajímavý, vědět na čem zákaznické týmy jsou. -
-
-
GRAHAM
09:04 03.04.2018 77.236.218.XXXPůjčte mu na dvá závody Hondu a uvidíte jak ten třeti závod bude spokojený.
On čekal, že budou blíže,,,,ale jak tvrdím, Australie jen napoví, unáhlený závěr, ale že by měli být blíže RB, o tom žádná. Zklamání tak nějak chápu....přesný report nechám na Barcelonu................................. 2019. -
Pepan
08:40 03.04.2018 83.208.30.XXXUtěšovat se tím, že jsou před McLarenem je trochu mimo mísu. McLaren musel do vozu zabudovat novou pohonnou jednotku a určitě bude chvilku trvat než si to sedne a projeví se to na výkonu vozu. Pak asi nezbude Renaultu nic jiného než se utěšovat, že ta ztráta na McLaren není tak moc velká. -
-
rock
08:48 03.04.2018 37.188.133.XXX"Chtěli jsme BĚHEM ZIMY stáhnout jejich náskok"
Loni v posledních závodech -před zimou- ztráceli na nejpomalejšího z velké trojky v kvaldě obvykle v řádu desetin sekundy. Mysleli si, že z té ztráty ještě něco ukrojí, ovšem uběhla zima a je to zase skoro sekunda a půl.-
Situs
09:00 03.04.2018 85.70.164.XXXZáleží hodně na trati, chce to brát meziročně, a tam to stažení relativní ztráty o procento na lídra je patrné. No bude zajímavé je sledovat teď v Bahrajnu, protože tam se Hulkovi minulej rok hodně dařilo. Byl poměrně dost blízko ke špičce, mohli by letos tady zazářit.-
Mike17
09:14 05.04.2018 185.149.130.XXXEvidentně nejsem sám, kdo raději srovnává s koncem sezony a ne meziročně stejný okruh. Pokud Renault na konci sezony trochu dotáhl první trojku, je celkem pochopitelné, že ztráta těžko získávaných pozic Hulka zrovna nenadchla. To co bylo před všemi těmi loňskými vylepšeními už nikoho moc nezajímá.
Je to jako u Mclarenu a STR. Podstatný je vývoj od posledních závodů, ne dávná historie z dob, kdy všechno bylo úplně jinak.-
Situs
13:30 05.04.2018 85.70.164.XXXNo každá trať je jiná a odstup se mezi týmy v procentech dle tratě dokáže velmi měnit, proto je z tohoto hlediska lepší porovnávat vývoj meziročně dle stejné tratě. Ale samo svůj smysl má porovnávat i vývoj závod od závodu, ale brát to striktně tak že v Abu to bylo tak a tak a teď je to v Austrálii takhle, to ti s prominutím neřekne skoro nic. Chce to brát dejme tomu alespoň průměry za 5 posledních závodů, pak ty čísla maj přece jen lepší referenci.-
Mike17
13:55 05.04.2018 185.149.130.XXXS tím koncem souhlasím. Bohužel letos ještě 5 závodů nemáme. Ale pro mne není nic proti ničemu, srovnávat letošek z posledními 5-ti závody. Jen je tam malá nesrovnalost v tom, že Renault na poslední 2 závody opustil svůj asijský mód motoru. Ale pokud k tomu budeme počítat i vypadnutí, problém s tím nemám.
Proti loňské Austrálii je problém v tom, že u Mclarenu měli extrémní situaci, a u Renaultu a STR jiné jezdecké složení (až na Hulka). Tedy to srovnání nutně musí být dost o ničem.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek