DISKUZE K ČLÁNKU Další závody? Ferrari bude podle Hamiltona na rovinkách v Bahrajnu hodně rychlé
Lewis Hamilton se po úvodní velké ceně sezóny nechce pouštět do nějakých konkrétnějších závěrů, myslí si ale, že Ferrari může Mercedesu v Bahrajnu kvůli své rychlosti na rovinkách pěkně zatápět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Další závody? Ferrari bude podle Hamiltona na rovinkách v Bahrajnu hodně rychlé
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
TomRocek
18:18 26.03.2018 90.178.28.XXXKdo vlastně bránil HAM aby znovu zajel do boxů při VSC pro nové gumy? Udělali velkou chybu, že chtěli pokrýt hned první Ferrari, které jelo do boxů. Asi si nevěřili, že jim to gumy dají. Možná se ukazuje první silná stránka Ferrari. Je velmi šetrné k měkčím gumám a tak může být déle na trati a jezdit stále dost rychle. Mercedes si nevěřil a jel do boxů brzo. Ono se asi ukáže pravý důvod, proč se Mercedes moc nezabýval testováním měkkých gum a Ferrari skoro vůbec neřešilo ty tvrdé. :-)-
jon
23:12 26.03.2018 194.228.59.XXXLewis měl gumy v pohodě. Nechali se jen vyprovokovat Kimim. Prostě standardní reakce. Vettel byl mimo dotřel a určitě počítali s tím, že možná zkusí nějakou agresivní strategii. Ta strategie počítala i s SC. Jak se ukázalo, tak s VSC ne. Prostě smůla, nic víc za tím nehledej.-
Dokugan
11:16 30.03.2018 77.236.208.XXXTo je zase blbost. Mám ještě hodněkrát vysvětlovat, že zastávka při VSC není výhodnější, než při SC? Pokud je při vyhlášen SC je čas na kolo omezen úplně stejným způsobem jako při VSC, jen se na trati pohybuje pomalé auto, které nesmíš předjet.
-
-
-
dannak
15:11 26.03.2018 212.149.48.XXX"já bych nechal klasickej SC" jako ze ten nikoho nez(ne)vyhodnuje ? Vzdyt ten, kdo ma naskok o nej prijde. Tohle prave resi, resp. ma resit VSC, kdy se zpomali vsichni a rozestupy vicemene zustavaji, neby by aspon mely zustat, stejne.
V principu ale jen o to, ze na preskoceni pri VSC staci mnohem mensi naskok, protoze rychlost v pitlane ani prace mechaniku narozdil od pronasledovatele na trati neni nijak omezena. Tzn. pronasledoval stahuje vyrazne pomaleji.
Tedy asi jedine a nejblize ferove by bylo opravdu pridat nejaky cekani... ale jne pri VSC ? nebo SC ? a kolik ? :/ -
mi88ki
10:44 26.03.2018 165.72.200.XXXTrochu nerozumím této větě: "Ferrari vyhrálo včerejší Velkou cenu Austrálie, když Mercedes kvůli softwarové chybě špatně spočítal za virtuálního safety caru náskok, který potřebuje Lewis udržovat, aby se udržel na čele."
Nemohu si pomoci, ale podle mě Lewis neprohrál kvůli softwarové chybě, ale kvůli velké smůle. I kdyby to v Mercedesu spočítali dobře, tak akorát zjistí předem, že to Lewis před Seba díky VSC nestihne, tak co na tom mohli ještě změnit?
V každém případě to vůbec není sportovní, když o výsledku rozhoduje okamžik spuštění VSC, nebo zda se vyhlásí SC či VSC. A to fandím ferárkám a Lewise jako člověka vůbec nemusím. Nejde aby o osudu závodu rozhodl mechanik stáje Haas, následně jezdec Haasu, podle toho kde odstaví svůj vůz a dále zda přijde před SC ještě fáze VSC a nakonec zda jezdec měl tu kliku a potřeboval přezout v této fázi.
Řešením není zakázat vjezd do boxu ve fázi VSC či SC, protože pak to zase může neskutečně zvýhodnit ty, co už byli v boxu před těmito fázemi závodu. Je potřeba nastavit dobu zastávky hlavně během VSC, aby tyto jezdci nebyli zvýhodněni. Např. při fázi VSC, může jezdec do boxu, ale musí stát na zastávkovém stání min. např. deset sekund.-
Mike17
11:04 26.03.2018 185.149.130.XXXJestli jsem si na livetimingu dopře všímal, pak se během toho kola zvedl náskok Vettela ze 12 na 17s. Tedy předpokládám, že dali chybně instrukce Hamíkovi, jak rychle má jet.
Na druhou stranu jsem myslel, že tohle hlídá FIA a ne tým.
Každopádně souhlas, je to nefér.-
mi88ki
11:31 26.03.2018 165.72.200.XXXPět sekund ztratit během VSC? To by pak musel na něm Kimi minimálně viset, když jel před Pity v přibližně podobném odstupu za Lewisem. Jediné co mě napadá, že Lewisovi špatně spočítali jaký náskok si musí vyjet, aby pokryl i případnou Sebovu zastávku během VSC.-
Mike17
11:43 26.03.2018 185.149.130.XXXNevím, ty čísla tam poněkud skáčí nahoru dolů. Ale na začátku kola to ukazovalo něco přes 12s, na konci, když Vettel zajel 17s. Nevím, jakou roli v tom hraje pitlane a jak přesný výpočet to je. Ale něco je vážně špatně.
Dost se divím, že to Mercedes nějak víc neřeší.-
Cooper
11:57 26.03.2018 188.120.212.XXXAsi to berou tak že měli fakt smůlu , první závod šampionát nevyhrává... a moc dobře vědí že budou mít na kvaldu rychlejší auto než ferko uvidíme podle okruhů tady to bylo 0,7 tak uvidíme o kolik jim dají příště ale jinak souhlas s váma že ten VSC je zhovadilost... já bych nechal klasickej SC nebo žlutý jako to bylo dřív problém je asi konzistentě ty žlutý hlídat... -
TomRocek
15:57 26.03.2018 90.178.28.XXXNapadlo Vás, že to je způsobeno rychlostí jakou se aktuálně jede? Ono pokud se jede plnou rychlostí, tak vzdálenost, kterou měli mezi sebou ujel ten druhý za 12s, ale pokud se muselo kvůli VSC zpomalit cca o 50%, pak stejnou vzdálenost musejí logicky urazit za delší čas. Takže mezi nimi byla stále stejná mezera, jen LH potřeboval delší čas, než dorazil k místu, odkud vyjížděl SF. Ten nemusel v prostoru boxů nijak zpomalovat a mechanici také makali stále stejně rychle. Takže zastávka byla stále za 22s (od vjezdu k výjezdu), ale LH potřeboval více času, než tam dojel. -
manson
16:50 26.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
manson
17:05 26.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek