DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO

MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton byl nejrychlejší také ve druhém tréninku před Velkou cenou Austrálie, Red Bully a Ferrari však Mercedesu šlapou na paty - Max Verstappen na úřadujícího mistra světa ztratil jen 0,127 s.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 23.03.2018 20:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 8 lidí) 23.03.2018 08:49
Docela mně překvapilo jak v záběrech se*ou na TV… »
» Cooper (Hlasovali 3 lidé) 23.03.2018 08:37
Já myslím že pořád něco ztrácí i když třeba míň… »
» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 23.03.2018 13:56
to Duncan66: Tak ono to není o tom tam hodit nový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, na každý trati se projeví motor jinak (což víš asi jedině ty) a 10 koní je cca 0,2s. Tak ta vaše ztráta Hondy 80k se měla projevit ztrátou STR 1,6s a ziskem Mclarenu 1,6s (tedy dohromady měl Mclaren získat 3,2s na STR) a nějakou záhadou je mezi nimi o 0,3s menší rozdíl, než na konci loňské sezony. Tak nám buď někdo pohnojil šásko (a STR to není), nebo se nám někde vypařil ten rozdíl ve výkonu. 12 12 12
Noooo, hlavní je, že v tom máš jasno a rozhodně jsi něco nezapomněl vynásobit 2x. 01
A co na něm mám vidět? Zase všechno super, problémy mají jen ostatní, jedou na titul, jen jim nějak pořád chybí ta vteřina na kolo a jsou momentálně až pátí. Tedy boj o Q3! 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Před sezónou Žak říkal že to nebude jednoduché , vyšel zde článek, kde na to upozorńoval. Takže splněno, to jen nevíš.

V čem Boulier nemá pravdu ? Vždyť se nemáš o co opřít , aby jsi to rozporoval. Když znáš výkon, spotřebu, a další věci tak to spočítat lze. A na každý trati je to jinak.



+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vůbec nechápu co to povídáš....debata je o tom, že Mclaren 2017 s Hondou motorem byl v průměru o vteřinu pomalejší dle Bouliera než s motorem Renault. Co na tom chceš rozporovat? Nemáš dle čeho!!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak na dynamometru to Majku zcela jistě neměřil. Lžeš jak když tiskne i s tím ostatním, v té diskuzi to je.. Vždycky je to podle typu tratě. Zcela jistě uvedl zrychlení průměrné. Nemůžu za to že tomu nerozumíš a chytrej seš jak rádio. Dvočlenka na to nestačí... Na každý trati se projeví silnější motor jinak. Taky záleží jak je okruh dlouhej, na kratším je to méně,na delším více.. což ty viditelně nevíš.

Ty s tvojí dvoučlenkou rozporuj co chceš, Mclaren má spousty zkušeností, není jediný důvod to rozporovat. Týmy moc dobře vědí, jak to spočítat, ono 10 koní je cca +- 0,2 vteřiny. Že to nevíš, není můj problém.

Jo a podívej na článek co vyšel. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Kdyby o ně nestál, tak není nucen podepsat, ne? Alternativa tam je, takže podle mě není nic, co by Renault donutilo je držet u sebe.
Spíš si myslím, že Renaultu je jasné, že RB jim ještě minimálně 2-3 roky může dělat výsledky a potichu od nich mohou "opisovat". Tovární Renault má před sebou ještě hodně práce a McLaren je zatím také neznámá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Čímž by to vlastně mělo být v relaci +-1s. Jen Austrálie má být výjimkou. Akorát se při současných prohlášeních obávám, aby těch výjimek letos nebylo dalších 20 ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Básník tím chtěl říct, že se navážíš do nás, když jsme zpochybňovali Boullierovu 1s argumetntem, že tím nemyslel 1s na trati, ale že mu to jen vyšlo na dynamometru. A teď tu házíš víc jak 1s, nebo míň jak 1s podle typu tratě. Tak měla se ta 1s na trati tedy projevit, nebo neměla?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Tak tak ... U Lotusu to byl zase ten starý dobrý Kimi. Teď by jedině pomohlo, kdyby začal Vettela zajíždět. Ale s tím se asi nedá dlouhodobě počítat. Kimi je rozený smolař, takže i kdyby si to dobře rozjel, stejně se mu něco podělá. 07

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Na druhou stranu, já je chápu. Vettel je ve 18-ti z 20-ti případů rychlejší a lepší. Nedá se čekat, že by s ohledem na šampionát jezdců riskovali. Ale podtrhuji tím to, co jsi uvedl - nejsou dost dominantní. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Honda byla i prakticky slabší. Ale asi by bylo tehdy vhodnější tomu nedávat časový rozdíl. Logicky se z toho totiž nabízí možnost porovnávání.
Mimochodem, já jsem dodal, že je to celé jen halda nesmyslů a spekulací. Jak v mém příspěvku, tak z úst Brojlera.
Když vyjdu z porovnání mezi RB a McLarenem, tak loni měl Alonso v P2 ztrátu 1,3s na rychlejší RB a letos 1,1s.
Ať se na to koukám ze všech stran, tak dejme tomu, že McLaren prostě jen frajeřil a ve čtvrtek musel s pravdou ven. Takřka jistý upgrade se nekonal a je mi jasné proč. V testech se odhalilo hodně slabin designu a ten upgrade byl podle mě hodně svázán s tím, s čím jeli testovat. Logicky to tedy nestihli připravit do Austrálie (byť se hlásalo, že auto je 100% ready a problémy už nejsou) a silně pochybuji, že se to nějak změní v první čtvrtině sezóny. Já bych jim nic nezazlíval. Přechod na jiný motor není banalita. Ale chtělo to méně mluvit, více makat. Před sezónou říct, že tento rok to bude seznamovačka a v druhé půlce se pokusí na to trochu zatlačit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Albert park ale patří mezi trati, kde se často akceleruje. Takže tam se dobrý motor neztratí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Taky si myslím. 04 Akorát si to letos neužijeme onboard. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Aj zábery z áut boli príšerné. Mohli sme obdivovať obrovské zábradlie. Prenos série indy bol iné kafe.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Príšerný komentár prenosov. Českí komentátori len odvádzali pozornosť od toho čo sa deje na obrazovke. Talkshow na témy ktoré pozbierali na internete. Na obrazovke zatiaľ mohli s rovnakým efektom pokojne prebiehať konské dostihy.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To jsem si všiml, neboj....jen mě není jasná pointa.Co tím chtěl basník říci....

Viš , oni jsou tratě kde motor je důležitý, pak jsou tratě kde je méně důležitý, pak středně, máme tu spotřebu benzínu....a proto by ten rozdil díky motoru byl na každé trati jinak. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám, že tobě nedošlo, že jsem ocitoval tvá slova, když jsi pletl ty jablka a hrušky. 12
Ale to nic, jen taková malá vsuvka. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To není můj problém, že srovnáváte jablka a hrušky. A jestli jsi to dodnes nepochopil, jak to Boulier myslel, tak ti není pomoci. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak hlavně je jinak podvozek, těžiště, aero+chlazení....musí to vyladit. Na konci prázdnin bude jasno, jak se jim to povedlo a zda jsou tak dobří jak říkali.
Ono je taky ale potřeba na rovinu říci, že konkurence nejsou zase taková ořezávátka.Jednoduché to nebude , každý se snaží a maká. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.209.XXX
to Duncan66: Tak ono to není o tom tam hodit nový motor a nazdar. RedBull jezdí s Renaultem už 11 let a prostě znají jeho základí principy celkem dobře. Nejde jen o výkon ale i třeba jeho průběh a tak dále. Tohle chce nějakou dobu aby to člověk pochopil a McLaren má v sobě renault pár měsíců (měsíc reálně). Od motoru se pak odvozuje i nastavení vozu a přípdaný vývoj, který může vést různými cestami. Ještě bych McLaren neodepisoval. Taky myslím, že v průběhu sezony půjdou nahoru.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi těch lidí co netuší tu souvislost je víc:
GRAHAM
GRAHAM 13:41 06.02.2018 77.236.218.XXX
Takže rozdíl mezi motorem Renaultu a Hondy je tedy 1 vteřina v průměru.Takže někde méně, jinde více. A to je dost....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama