DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO
MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton byl nejrychlejší také ve druhém tréninku před Velkou cenou Austrálie, Red Bully a Ferrari však Mercedesu šlapou na paty - Max Verstappen na úřadujícího mistra světa ztratil jen 0,127 s.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton v 2. tréninku opět nejrychlejší, soupeři jsou ale Mercedesu už mnohem blíže + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
20:07 23.03.2018 185.149.130.XXX
Jo, na každý trati se projeví motor jinak (což víš asi jedině ty) a 10 koní je cca 0,2s. Tak ta vaše ztráta Hondy 80k se měla projevit ztrátou STR 1,6s a ziskem Mclarenu 1,6s (tedy dohromady měl Mclaren získat 3,2s na STR) a nějakou záhadou je mezi nimi o 0,3s menší rozdíl, než na konci loňské sezony. Tak nám buď někdo pohnojil šásko (a STR to není), nebo se nám někde vypařil ten rozdíl ve výkonu.
Noooo, hlavní je, že v tom máš jasno a rozhodně jsi něco nezapomněl vynásobit 2x.
A co na něm mám vidět? Zase všechno super, problémy mají jen ostatní, jedou na titul, jen jim nějak pořád chybí ta vteřina na kolo a jsou momentálně až pátí. Tedy boj o Q3!
Noooo, hlavní je, že v tom máš jasno a rozhodně jsi něco nezapomněl vynásobit 2x.
A co na něm mám vidět? Zase všechno super, problémy mají jen ostatní, jedou na titul, jen jim nějak pořád chybí ta vteřina na kolo a jsou momentálně až pátí. Tedy boj o Q3!
GRAHAM
18:53 23.03.2018 77.236.218.XXX
Před sezónou Žak říkal že to nebude jednoduché , vyšel zde článek, kde na to upozorńoval. Takže splněno, to jen nevíš.
V čem Boulier nemá pravdu ? Vždyť se nemáš o co opřít , aby jsi to rozporoval. Když znáš výkon, spotřebu, a další věci tak to spočítat lze. A na každý trati je to jinak.
V čem Boulier nemá pravdu ? Vždyť se nemáš o co opřít , aby jsi to rozporoval. Když znáš výkon, spotřebu, a další věci tak to spočítat lze. A na každý trati je to jinak.
GRAHAM
18:40 23.03.2018 77.236.218.XXX
Tak na dynamometru to Majku zcela jistě neměřil. Lžeš jak když tiskne i s tím ostatním, v té diskuzi to je.. Vždycky je to podle typu tratě. Zcela jistě uvedl zrychlení průměrné. Nemůžu za to že tomu nerozumíš a chytrej seš jak rádio. Dvočlenka na to nestačí... Na každý trati se projeví silnější motor jinak. Taky záleží jak je okruh dlouhej, na kratším je to méně,na delším více.. což ty viditelně nevíš.
Ty s tvojí dvoučlenkou rozporuj co chceš, Mclaren má spousty zkušeností, není jediný důvod to rozporovat. Týmy moc dobře vědí, jak to spočítat, ono 10 koní je cca +- 0,2 vteřiny. Že to nevíš, není můj problém.
Jo a podívej na článek co vyšel.
Ty s tvojí dvoučlenkou rozporuj co chceš, Mclaren má spousty zkušeností, není jediný důvod to rozporovat. Týmy moc dobře vědí, jak to spočítat, ono 10 koní je cca +- 0,2 vteřiny. Že to nevíš, není můj problém.
Jo a podívej na článek co vyšel.
jon
16:09 23.03.2018 194.228.59.XXX
Kdyby o ně nestál, tak není nucen podepsat, ne? Alternativa tam je, takže podle mě není nic, co by Renault donutilo je držet u sebe.
Spíš si myslím, že Renaultu je jasné, že RB jim ještě minimálně 2-3 roky může dělat výsledky a potichu od nich mohou "opisovat". Tovární Renault má před sebou ještě hodně práce a McLaren je zatím také neznámá.
Spíš si myslím, že Renaultu je jasné, že RB jim ještě minimálně 2-3 roky může dělat výsledky a potichu od nich mohou "opisovat". Tovární Renault má před sebou ještě hodně práce a McLaren je zatím také neznámá.
Mike17
15:20 23.03.2018 185.149.130.XXX
Básník tím chtěl říct, že se navážíš do nás, když jsme zpochybňovali Boullierovu 1s argumetntem, že tím nemyslel 1s na trati, ale že mu to jen vyšlo na dynamometru. A teď tu házíš víc jak 1s, nebo míň jak 1s podle typu tratě. Tak měla se ta 1s na trati tedy projevit, nebo neměla?
jon
15:15 23.03.2018 194.228.59.XXX
Honda byla i prakticky slabší. Ale asi by bylo tehdy vhodnější tomu nedávat časový rozdíl. Logicky se z toho totiž nabízí možnost porovnávání.
Mimochodem, já jsem dodal, že je to celé jen halda nesmyslů a spekulací. Jak v mém příspěvku, tak z úst Brojlera.
Když vyjdu z porovnání mezi RB a McLarenem, tak loni měl Alonso v P2 ztrátu 1,3s na rychlejší RB a letos 1,1s.
Ať se na to koukám ze všech stran, tak dejme tomu, že McLaren prostě jen frajeřil a ve čtvrtek musel s pravdou ven. Takřka jistý upgrade se nekonal a je mi jasné proč. V testech se odhalilo hodně slabin designu a ten upgrade byl podle mě hodně svázán s tím, s čím jeli testovat. Logicky to tedy nestihli připravit do Austrálie (byť se hlásalo, že auto je 100% ready a problémy už nejsou) a silně pochybuji, že se to nějak změní v první čtvrtině sezóny. Já bych jim nic nezazlíval. Přechod na jiný motor není banalita. Ale chtělo to méně mluvit, více makat. Před sezónou říct, že tento rok to bude seznamovačka a v druhé půlce se pokusí na to trochu zatlačit.
Mimochodem, já jsem dodal, že je to celé jen halda nesmyslů a spekulací. Jak v mém příspěvku, tak z úst Brojlera.
Když vyjdu z porovnání mezi RB a McLarenem, tak loni měl Alonso v P2 ztrátu 1,3s na rychlejší RB a letos 1,1s.
Ať se na to koukám ze všech stran, tak dejme tomu, že McLaren prostě jen frajeřil a ve čtvrtek musel s pravdou ven. Takřka jistý upgrade se nekonal a je mi jasné proč. V testech se odhalilo hodně slabin designu a ten upgrade byl podle mě hodně svázán s tím, s čím jeli testovat. Logicky to tedy nestihli připravit do Austrálie (byť se hlásalo, že auto je 100% ready a problémy už nejsou) a silně pochybuji, že se to nějak změní v první čtvrtině sezóny. Já bych jim nic nezazlíval. Přechod na jiný motor není banalita. Ale chtělo to méně mluvit, více makat. Před sezónou říct, že tento rok to bude seznamovačka a v druhé půlce se pokusí na to trochu zatlačit.
GRAHAM
14:26 23.03.2018 77.236.218.XXX
To jsem si všiml, neboj....jen mě není jasná pointa.Co tím chtěl basník říci....
Viš , oni jsou tratě kde motor je důležitý, pak jsou tratě kde je méně důležitý, pak středně, máme tu spotřebu benzínu....a proto by ten rozdil díky motoru byl na každé trati jinak.
Viš , oni jsou tratě kde motor je důležitý, pak jsou tratě kde je méně důležitý, pak středně, máme tu spotřebu benzínu....a proto by ten rozdil díky motoru byl na každé trati jinak.
GRAHAM
14:12 23.03.2018 77.236.218.XXX
Tak hlavně je jinak podvozek, těžiště, aero+chlazení....musí to vyladit. Na konci prázdnin bude jasno, jak se jim to povedlo a zda jsou tak dobří jak říkali.
Ono je taky ale potřeba na rovinu říci, že konkurence nejsou zase taková ořezávátka.Jednoduché to nebude , každý se snaží a maká.
Ono je taky ale potřeba na rovinu říci, že konkurence nejsou zase taková ořezávátka.Jednoduché to nebude , každý se snaží a maká.
Limbi
13:56 23.03.2018 147.228.209.XXX
to Duncan66: Tak ono to není o tom tam hodit nový motor a nazdar. RedBull jezdí s Renaultem už 11 let a prostě znají jeho základí principy celkem dobře. Nejde jen o výkon ale i třeba jeho průběh a tak dále. Tohle chce nějakou dobu aby to člověk pochopil a McLaren má v sobě renault pár měsíců (měsíc reálně). Od motoru se pak odvozuje i nastavení vozu a přípdaný vývoj, který může vést různými cestami. Ještě bych McLaren neodepisoval. Taky myslím, že v průběhu sezony půjdou nahoru.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek