DISKUZE K ČLÁNKU FIA chce pomoci předjíždění v Austrálii, poprvé v historii přidává třetí DRS zónu
Ve snaze zlepšit závodění a zvýšit šance na předjetí soupeře přidala FIA v Austrálii třetí zónu, v níž piloti mohou využít systému pro redukci odporu (DRS) na svých zadních křídlech. Kde se nachází?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA chce pomoci předjíždění v Austrálii, poprvé v historii přidává třetí DRS zónu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
manson
21:25 22.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
uzivatel003243
08:38 21.03.2018 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
rock
08:47 21.03.2018 37.188.155.XXXI to je dobrá idea. Klidně by mohli zůstat u systému sklopnýho křídla (když už ho mají zavedený a odzkoušený) a omezit jeho použití na -třeba- 60 s na závod. Nemůže být sebemenší technický problém to změřit. Ty zóny mi prostě přijdou jako nejhorší možný řešení.-
Pikaso
09:27 21.03.2018 77.104.216.XXXNo to je osvěžující diskuze. Opravdu slušné názory a žádné urážení. Obzvláště u Tanaka mě to těší. Sice malé kopání do F1, ale to si v některých případech myslíme všichni. Takže super.
Souhlasím s váma. DRS zóna je k ničemu a potvrzuje to i ten poměr. Celkem 14 kousků a z toho poměr 11:3 v neprospěch DRS. Asi bych víc souhlasil s Rockem. Nechal bych zavedenou klapku DRS s tím, že při předjetí jí může pilot použít vždy, když je na 1s. Nechal bych to tak a bylo by vyřízeno. Samozřejmě bych nepovolil použití při bránění, ale po dokončení manévru prvního pilota by mohl DRS využít zpět hned ten druhý. Myslím, že by se takto dalo závodit daleko více.
Zavedení 3 DRS zóny je podle mě jenom obcházení řešení problému, protože tak si ten v předu opět jenom najde na trati místo, kde soupeře trochu jiným nájezdem do zatáčky přibrzdí více a ten se pak často ani nemusí do 1s vejít. -
jon
10:48 21.03.2018 194.228.59.XXXPerfektní nápad. Respektive bych si dovolil Tvůj skvělý nápad trochu rozšířit. Omezit celkový čas použití, zrušit detekci a stanovená místa použití (ať si pilot použije klidně při průjezdu boxy nebo při obraně pozice na rovině). Přidá to hodně zajímavý taktický prvek a DRS by tím mohla zmizet nálepka umělé berličky.-
tom11
11:34 21.03.2018 185.156.121.XXXpřesně takto bych to udělal. omezit pouze celkový čas využití DRS v závodě a nechat zcela na úsudku pilota, kde a kdy DRS použít. to by se mi moc líbilo, bylo by to jednoduché a pro diváka i zajímavé. dobře by se to i zapracovávalo do televizní grafiky.-
-
-
-
-
-
jon
10:17 22.03.2018 194.228.59.XXXNo vidíš.
Můžeme udělat 2 DRS série - Dej Ruce Stranou a Dron Radši Stranou ... Ať to držíme ve správně pomateném značení, které je pro současnost tak typické, nechce to obojí jako DRS sérii a bude to případně snadno zaměnitelné. Pro diváka to bude to správné napětí. Už jen samotná forma závodu bude pro diváka takové Kinder vajíčko.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek